Superhero Server, med snabb XP

Permalänk
Medlem

Superhero Server, med snabb XP

Tjena!

Jag brukade spela på en CS 1.6 server som hette superhero i mumindalen innan tills den slog igen för ett par år sen, jag tyckte om deras speciella stil på superhero väldigt mycket, det var short term XP vilket betyder att man levar snabbt och sen när banan byts är man tillbaka på level 1, det var väldigt kul att tävla om en bra rank i Top 15.

Sen den slog igen har jag försökt ett par gånger att fixa upp en liknande server. Nu gör jag ännu ett försök att få igång en sån här server, vet att det kan vara ganska trögt, men väldigt kul när det finns en stabil spelarbas. Så om nån är sugen så ligger servern uppe på: 217.18.70.90:27015

Jag kommer besvara eventuella frågor i denna tråden!

Update 1

Om nån är vidare interesserad av att hjälpa till kan ni alltid besöka hemsidan på http://www.Slakthuset.org!

PS: Om denna tråden på nåt sätt bryter mot reglerna, meddela mig.

Permalänk
Medlem

Att du inte ens skriver vilket spel det är kan ju bara betyda en sak. Counter-Strike. Am I right?

Permalänk
Medlem

Vilket spel är det?

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Att du inte ens skriver vilket spel det är kan ju bara betyda en sak. Counter-Strike. Am I right?

Ojdå, det glömde jag!

Det är Counter-strike 1.6 ja.

Permalänk
Medlem

Nu ligger hemsidan uppe på Superhero i Slakthuset - Index!

Permalänk
Medlem

Uppdatering

Nu har jag även fixat en DownloadURL till servern, vilket betyder att det går snabbt att ladda de filer som behövs vid connect!

Vi behöver även fler personal, om du är interesserad besök Superhero i Slakthuset!

Permalänk
Avstängd

Finns verkligen Superhero serverar kvar? Finns WC3 serverar kvar?
Var ju askul då. Dock inte när någon var maxad i rank och man inte hade en chans.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Jag kör med short term XP, vilket betyder att man levlar jätte snabbt, det finns 10 olika levlar, sen när banan byter blir man level 1 igen, det gäller att veta vilka heros man ska välja och när man ska byta. Det är väldigt kul när man kommit igång, sen är det också roligt att tävla om en bra rank i Top15.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Heh:

Jag kör med short term XP, vilket betyder att man levlar jätte snabbt, det finns 10 olika levlar, sen när banan byter blir man level 1 igen, det gäller att veta vilka heros man ska välja och när man ska byta. Det är väldigt kul när man kommit igång, sen är det också roligt att tävla om en bra rank i Top15.

Har ni Teleport?
Isf kan det vara värt att prova!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mupp3n:

Har ni Teleport?
Isf kan det vara värt att prova!

Har ingen teleport just nu, men föreslå gärna det på hemsidan www.Slakthuset.org.

Permalänk
Medlem

Uppdatering 2

Nya heroes och maps har lagts till! Läs om det på hemsidan!

Vi behöver även mer spelare. Så titta gärna in!

Permalänk
Avstängd

Är er server död? Såg bara 3 spectators igår vid flera tillfällen.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Jag startade upp den i Lördags, söker efter spelare!