Permalänk

120mm Moddning.

Då jag har ett gammalt chassie så finns det inga 120mm platser, så var tvungen att göra en själv.
Kanske uppdaterar senare om jag lackar om "plattan" där pw switchen sitter. (Se nedan för bild)
Kom gärna med tips/kritik!

Rösta & Kommentera!

120mm Moddning.

Permalänk
Medlem

Är de en scythe ultra kaze du har i fronten?

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk

Precis. Har en lite fläktkontroller till den oxå.

Permalänk
Medlem

Ett tips! Flytta ner DVD läsaren/brännaren ett snäpp ner och lägg in alla kablar som du inte använder i det tomma utrymmet som blir Det blir bra mycket snyggare.

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk

va är dedär för grafikkort? 2900pro/xt? eller kanske ett 3870?:)

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk

Ska göra så, tack!

Permalänk

är fläkten bra? har nämligen två sprillans nya på mitt bord som ska in snart kommer nog blåsa på rätt bra, är 3000rpm varianten jag har (dock med "fan speed controller"

Visa signatur

dRft

Permalänk
Medlem
Skrivet av effekthero:

är fläkten bra? har nämligen två sprillans nya på mitt bord som ska in snart kommer nog blåsa på rätt bra, är 3000rpm varianten jag har (dock med "fan speed controller"

Hade 2st sånna i mitt cosmos 1000, och jävlar vad dom är bra! tysta på ca 1600 rpm och blåser riktigt bra, men dom låter en del i orkan mode:P

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Skrivet av cat_fish_1:

Hade 2st sånna i mitt cosmos 1000, och jävlar vad dom är bra! tysta på ca 1600 rpm och blåser riktigt bra, men dom låter en del i orkan mode:P

aokej (y) hur mkt det låter skiter jag i är ju kylningen man vill åt, man kan ju inte få allt

Visa signatur

dRft

Permalänk

Dom funkar bra som attan!

Permalänk
Skrivet av nollad:

va är dedär för grafikkort? 2900pro/xt? eller kanske ett 3870?:)

Det är ett MSI 9600 GT 512MB
Så ett gammalt skitkort med andra ord.