Mitt windows 7 nyckel blockers ac microsoft hjälp.

Permalänk
Avstängd

Mitt windows 7 nyckel blockers ac microsoft hjälp.

Hej jag har en kopia med windows 7 ultimate 64 bit. En kopia jag har laddat hem från pirate bay men när jag har installerat klart windows 7 och uppdateringar som kommer och sen efter omstarten av uppdateringar så inaktivers windows och det står att windows inte är aktiverat men från början innan alla uppdateringar installerades så var det aktiverat. Så jag undrar hur man löser detta problemet ? hjälp Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk

Du köper Windows 7. Efter att du läst reglerna.

§ 7
Piratkopiering
Det är inte tillåtet att sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddat material.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta förbjudet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna.

Visa signatur

AZRock Z87 Extreme4 | i5 4670K | MSI GTX780 TwinFrozr | 8GB Corsair Vengance | Samsung 840 EVO 250GB | WD 3 TB | Corsair HX520 | HP LP3065 + 2x HP LP2065 (4960x1600) | Trulyergonomic keyboard (bruna) | Mionix Castor

Permalänk
Hedersmedlem

Det är meningen att det skall fungera så. För övrigt är bryter som sagt diskussioner om piratkopierat material mot forumreglerna.
*låst*