Permalänk
Medlem

om jag förstår det rätt...
Du sitter i nån random wow-raid en mörk tisdagsnatt klockan 02:35.. plötsligt blinkar det till och det blir mörkt.. men datorn är igång! tack vare din UPS på 1kw... fyfan va nördigt :/ dags och sälja wow accet va?

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk

Hur kan folk bo såhär? :S

Visa signatur

Asus P7P55 LX i5 2,66, XFX 5770(Snart 2), Corsair VX 550W 80+, Corsair 4GB 1333MHz

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag fattar inte heller vad folk klagar på.
Jag tyckte bilderna var rätt dåliga dock, tagna för nära så jag får ingen överblickskänsla alls.

Permalänk
Avstängd

hehe, samla med på allt förut o visst trivs man med det mkt roliga prylar !!

Permalänk
Skrivet av Rawet:

om jag förstår det rätt...
Du sitter i nån random wow-raid en mörk tisdagsnatt klockan 02:35.. plötsligt blinkar det till och det blir mörkt.. men datorn är igång! tack vare din UPS på 1kw... fyfan va nördigt :/ dags och sälja wow accet va?

har inga batterier till UPS:en så kan inte använda den (så mkt wow kör ja inte)

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida

Permalänk

kompis du borde städa

Visa signatur

Kul med jul, så länge det rullar!

Permalänk
Skrivet av ybernisse:

kompis du borde städa

så ser mitt rum ut när de e städat

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida

Permalänk
Medlem

fan va stökit du har det och mycket dammigt, RING RENT HUS!

Permalänk
Medlem

Min brors rum

Mitt rum är nog mer skräp och mindre saker.

Permalänk

Usch va vidrigt du hade det hemma.. städa!

Visa signatur

ASRock Z77 EXTREME4 | Intel Core i7 2700K | 16 GB Vengeance LP | Sapphire 6950>6970 CF | Corsair HX 750W | Silverstone Fortress FT02B | Samsung 830-Series 128GB | Corsair Force GT 120 Gb | Vattenkylt

Permalänk
Medlem

Det var mycket leksaker

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av DavidSilen:

Usch va vidrigt du hade det hemma.. städa!

de ser ut så när ja har städat

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida

Permalänk
Medlem

sjukt vidrigt hem du har.

Visa signatur

Motorola 68020 @ 42Mhz, AGA Grafik, 2MB RAM, 8MB Fast RAM, 2GB eMMC

Permalänk
Entusiast

Du vet att det finns ett "verktyg", en liten maskin som man skulle kunna tro är en dator... man trycker på en knapp så startar en högljudd fläkt... man kan tro att det sitter 3 deltafläktar i den... så högljudd är den. Den saken kallas dammsugare. Om du går ut ur rummet och frågar din mor efter en sådan apparat så ska du se att den kan göra underverk på ditt rum. Sen kan du kanske rensa lite bland allt skrot som du inte använder. Lägg i kartonger och sätt upp på vinden/förrådet. Gör ett bättre jobb med kablarna. Sen tar du lite bättre bilder så ska du få en 3:a av mig

Permalänk

Inte bara att du bor som i en knarkarkvart utan att du verkar hänga i taket som en apa när du fotograferar.
Sen så har du nog skolkat för många svenska lektioner också.

Permalänk
Medlem

1. vafan har du en förstärkare för? du vill ju knappast bjuda in dina polare i det rummet.. skulle inte jag iaf
2. fixa din trasiga tv-kontroll
3. dammsug mattan
4. vatusan ska du med dett oscilloskop till?????

Visa signatur

| CPU i5 750 | Gigabyte P55A-UD3R | ASUS HD5850 | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 4GB | Western Digital Blue 500 GB | Western Digital Green 1 TB | Western Digital 250 GB | Corsair 650TX | Win 7 Pro x64 |

Permalänk
Medlem

Rätta mig om jag har fel,, men jag hade för mig att denna sida handlade om datorer och att de va bilder på datorer man skulle lägga upp. Inte bilder på hur de ser ut hemma hos sig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av zlob:

Rätta mig om jag har fel,, men jag hade för mig att denna sida handlade om datorer och att de va bilder på datorer man skulle lägga upp. Inte bilder på hur de ser ut hemma hos sig!

DatorHÖRNA!
Många saker kan ingå i den hörnan, kolla Datorgalleriet om du inte vill se annat än datorer.

Permalänk
Skrivet av zlob:

Rätta mig om jag har fel,, men jag hade för mig att denna sida handlade om datorer och att de va bilder på datorer man skulle lägga upp. Inte bilder på hur de ser ut hemma hos sig!

det var en dator inblandad om du faktiskt tittar sluta gnälla på andra

Visa signatur

CPU: Intel 920 3,33GHz | RAM: A-data 6x2048MB | HDD: Intel X25 160GB G2 | Moderkort: Asus P6T SE | PSU: Fractal Newton R2 1000W | Gfx: 2X Radeon HD 6970 | OS: Windows 7 | Chassi: Corsair Obsidian 800D | CPU-Kylare: Noctua NH-U12P

Permalänk

Jäklar vad mycket skit, hahaha

Herregud vad jag skrattade mig genom bilderna..

Undrar bara, vad ska du med Oscilloskopet till? Skulle sälja det och köpa en dammsugare istället.. Men visst, det är ju jag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lethalized:

det var en dator inblandad om du faktiskt tittar sluta gnälla på andra

Jo en bild på en dator, men med tanke på resten av bilderna kunde man tro att detta va nån jävla inredningssida :S

Permalänk
Avstängd
Skrivet av kinnunen4321:

vad e de för fel på mitt rum nu då?
jag erkänner att jag har MKT! saker men de e la inget fel på de.

Skrivet av kinnunen4321:

ja kan inte fatta varför alla tycker att de ngt fel på mitt rum, jag e nöjd med de

ja jag gillar man att bo i en svinstia då förstår jag dig men jag skulle aldrig kunna ha så längre o sen våga ta hem tjejer till det , dom skulle princip fly fortare en du hinner säga "wellcome to my crib"

och vist du kanske vinner titeln för "mest prylar när han dör vinner" risken är att någonting ramlar ner i huvet på dig då du sover så då har u i allfall hunnit med den titteln HAHA hehe

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Skrivet av woxer:

1. vafan har du en förstärkare för? du vill ju knappast bjuda in dina polare i det rummet.. skulle inte jag iaf
2. fixa din trasiga tv-kontroll
3. dammsug mattan
4. vatusan ska du med dett oscilloskop till?????

1. utan förstärkare hur ska ja då kunna lyssna på musik?
2. den fungerar (så ja lägger inte ut pengar på ngt nytt om de gamla fungerar precis lika bra)
3. de kan ja la göra om alla ska klaga så mkt
4. de kan va bra till vissa saker bla. när man ska laga förstärkare motorcycklar m.m

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida

Permalänk

Mkt prylar ;D

Visa signatur

Dator 1: Processor: Intel Core i7 4790 3,6 GHz, 8MB
Grafikkort: MSI Radeon R9 390 Gaming 8GB GDDR5
16gb ram
Nätaggregat: Corsair CX750
Dator 2: Intel Core i3, Shapphire 6670 GDDR5, 4gb ram.

Permalänk

Inte för att jag gillar en massa skräp men det va nice prylar ;D tyckte inte det va fel på rummet, men behöver bara städa det....

Visa signatur

Dator 1: Processor: Intel Core i7 4790 3,6 GHz, 8MB
Grafikkort: MSI Radeon R9 390 Gaming 8GB GDDR5
16gb ram
Nätaggregat: Corsair CX750
Dator 2: Intel Core i3, Shapphire 6670 GDDR5, 4gb ram.

Permalänk
Medlem

Sluta klanka ned på att han har mkt saker i rummet, trivs han så trivs han. Han ska dessutom ha cred för att han har ett oscilloskop (kan vara jävligt bra att ha ibland)

Permalänk
Medlem

Bara jag som reagera på att hans CPU kylare borde riktas ett kvarts varv eftersom han ändå har fullt med grejer ovanpå burken, hur ska då luften strömma igenom den kylaren effektivt uppåt?

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Skrivet av Tozzi:

Bara jag som reagera på att hans CPU kylare borde riktas ett kvarts varv eftersom han ändå har fullt med grejer ovanpå burken, hur ska då luften strömma igenom den kylaren effektivt uppåt?

kanske borde skriva specc (har en AMD men jag hade kunnat vända på den om du velat det men kör inte TRUE längre)
sen har jag en takfläkt som både kyler förstäkaren och CPU

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida

Permalänk
Skrivet av LightBlizz:

Inte bara att du bor som i en knarkarkvart utan att du verkar hänga i taket som en apa när du fotograferar.
Sen så har du nog skolkat för många svenska lektioner också.

har lätt dyslexi så har svårt för att skriva rätt ibland (kanske borde citerat tidigare )

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida