Permalänk
Skrivet av voro12:

Hej!
Jag undrar hur går det med vattenblocken till grafikkort? Det skulle vara skitbra för då slipper jag handla från flera butiker då ni har allt jag behöver förutom VGA-block. Det skulle även vara bra om det fanns lite fler slangar att välja mellan, det finns ju bara en.
/voro12

Hej,

Tyvärr går det inte lika fort som vi hade hoppats på själva dock ska vi se över nu kommande vecka vad vi kan lösa här, förhoppningsvis kommer det bli ett urval utav VGA-block till de populäraste grafikkorten.

Vi lovar att återkomma så fort vi vet lite mer.

Visa signatur

Misco AB
Erik Hjelm
Business Manager

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erik Hjelm:

Hej,

Du bör kunna se angiven produkt inom kort på vår hemsida.

När är inom kort? 1-2 dagar ?

Edit: Uppe nu, Finns det ingen Sweclockers rabbat på lurarna? Eller det finns bara på utvalda produkter?

Visa signatur

Asus M4N72-E // Corsair HX 620W // Corsair 8GB // AMD Phenom2 X4 940 // Zalman CNPS-9900 // Intel SSD G2 120 // PowerColor HD6950(1536) Shaders // Fractal Design Define R2

Permalänk
Medlem

Uppgraderingspaket

Hej! Jag läste något om uppgraderingspaket för datorer tidigare i tråden och iomed att jag planerar en större uppgradering om ca. en månad så undrar jag om det skulle kunna gå att ordna något förmånligt erbjudande med (helst) en processor à la i7 930, P6X58D-E och ett par 1600mhz corsair-minnen?

Här är produkterna jag menar, på eran hemsida:
Corsair XMS3 minne - 6 GB ( 3 x 2 GB ) - DIMM 240-pin - DDR3
ASUS P6X58D-E - moderkort - ATX - iX58
Intel Core i7 930 / 2.8 GHz processor

I allmänhet är jag väldigt nöjd med Misco. En hjälpsam support, snabba leveranser, priser och utbud gör er till ett självklart val En sak som jag saknar är dock möjligheten att kunna sortera t. ex. moderkort efter format som ATX och mATX. Det vore också (enligt min åsikt) bättre om spalten med redan existerande alternativ kunde flyttas till under/över "Dina inställningar" och över "Aktuella kampanjer/nyheter".
Jag tror det var allt

Permalänk

Läste mycket bra om er och slog till och förskottsbetalade ett par minnen hos er pga detta, aldrig mer säger jag nu!
Det var 1-4dagars leverans på grejerna så såg fram emot att få hem grejerna i slutet på veckan/måndagen där på.
Inga minnen kom men jag fick ett mail att grejerna utgått! Ni måste ha vetat det redan efter nån dag så att det ska ta 10 dagar att skicka mig ett mail för att säga det är värdelöst! Ännu värre att man inte ens fick svar när man frågade lite gällande återbetalning osv. Nu fick jag pengarna dagen efter mailet så nånting var ju positivt iaf men jag låter nog bli att handla beställningsvaror hos er i framtiden.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

Hejsan Misco!
Hade tänkt beställa lite saker av er nu i veckan som kommer och blev ännu mer sugen på detta när jag hittade er Sweclockers-rabatt!
En liten fråga bara, när jag har fyllt i den senaste rabattkoden jag hittade här i forumet kommer följande text upp:

"Din kod gäller till 2010-06-30 och slutar därför fungera om 3 dagar. Gå därför snarast in på Sweclockers forum och besök Miscos tråd för att få en ny personalrabattkod."

När kommer denna upp?

Och tack för en enkel och billig webbutik! Stort plus

Visa signatur

| AMD 8350 8-Core || Asus R9 270X ||
Corsair 8Gb 1866MHz || Asus Sabertooth 990FX R2.0 || Corsair CS750M ||
Windows 8.1 x64 ||

Permalänk
misco.se

Hej !

Nu är det dags för en ny kod för sweclockers-rabatten på misco.se

Koden är : sweclockers181810

Gå in på www.misco.se/personalrabatt för att aktivera koden.

Med vänlig hälsning,
/Jonas Dahlborg, MISCO

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av misco.se:

Hej !

Nu är det dags för en ny kod för sweclockers-rabatten på misco.se

Koden är : sweclockers181810

Gå in på www.misco.se/personalrabatt för att aktivera koden.

Med vänlig hälsning,
/Jonas Dahlborg, MISCO

Varför så otroligt formellt?

Ett "Välkommen med Era beställningar" eller "Hoppas ni haft en trevlig midsommar" hade ju inte direkt förstört ert rykte.:)

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
misco.se

Hej MultiMan!

Ledsen om jag var lite formell när jag postade den nya koden. Först skrev jag faktiskt en hälsning likt ditt första förslag, men sedan ångrade jag mig då jag tyckte att det såg alldeles för "framfusigt" ut. Men jag skall försöka uttrycka mig lite mer "normalt" i framtiden.

Den nya koden gäller ända fram till den 30/9.

Vi hörs!
/Jonas Dahlborg

Permalänk
Medlem

Hej, finns det någon sorts CSN-rabatt hos er någonstans? Har sett vissa sidor där det är gratis frakt med CSN-kort och andra % rabatter på vissa varor, jag tycker förstås rabatten ni ger oss är underbar men ville bara kolla då jag inte hittat det på sidan

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wedes:

Hej, finns det någon sorts CSN-rabatt hos er någonstans? Har sett vissa sidor där det är gratis frakt med CSN-kort och andra % rabatter på vissa varor, jag tycker förstås rabatten ni ger oss är underbar men ville bara kolla då jag inte hittat det på sidan

När jag frågade supporten om det så sa de att den funktionen kommer igen med ett eget utvecklat system när de uppdaterar sidan i höst. De tog bort CSN-korts erbjudandet eftersom det skulle vara billigare fall de inte använde sig av csn-kortets egena sådan funktion typ. Hoppas det räckte som förklaring

Permalänk
Medlem

Okey, hoppas det kmr innan jag köper min dator då x)

Visa signatur

Permalänk

Har Misco något rabatterat uppgraderingspaket? Kan absolut inte hitta det på sidan.

Visa signatur

Main: FD R2 - CoolerMaster Silent Pro M 700W - AsRock Z77E-ITX - Intel i5 3570K @ Stock - 4GB Corsair XMS3 1333MHz - Corsair SSD Force 3 Series 120GB - Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB - Win 7

Permalänk
misco.se

Hej!

Glöm inte att vi även har en nystartad facebook-grupp där vi publicerar våra bästa erbjudanden, tävlingar och annat kul. Ni når gruppen snabbast via denna adress: Misco.se | Facebook

Välkomna in!

MvH
/Jonas Dahlborg

Permalänk
Medlem

Beställde i söndags lite saker o de var färdigplockade 08:53 o fick sms om att de fanns o hämta på lagret
Snabb service o trevligt folk på lagret
Hur ni är på service sen återstår ju o se..

Permalänk
Medlem
Skrivet av aluminium:

Hej! Jag läste något om uppgraderingspaket för datorer tidigare i tråden och iomed att jag planerar en större uppgradering om ca. en månad så undrar jag om det skulle kunna gå att ordna något förmånligt erbjudande med (helst) en processor à la i7 930, P6X58D-E och ett par 1600mhz corsair-minnen?

Här är produkterna jag menar, på eran hemsida:
Corsair XMS3 minne - 6 GB ( 3 x 2 GB ) - DIMM 240-pin - DDR3
ASUS P6X58D-E - moderkort - ATX - iX58
Intel Core i7 930 / 2.8 GHz processor

I allmänhet är jag väldigt nöjd med Misco. En hjälpsam support, snabba leveranser, priser och utbud gör er till ett självklart val En sak som jag saknar är dock möjligheten att kunna sortera t. ex. moderkort efter format som ATX och mATX. Det vore också (enligt min åsikt) bättre om spalten med redan existerande alternativ kunde flyttas till under/över "Dina inställningar" och över "Aktuella kampanjer/nyheter".
Jag tror det var allt

Inte aktuellt?

Permalänk
Medlem

Hej Misco
Hur fungerar er personalrabatt? Dras det av typ 5% eller hur funkar det? (Andra får gärna också svara)
Mvh

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem
Skrivet av smacked:

Hej Misco
Hur fungerar er personalrabatt? Dras det av typ 5% eller hur funkar det? (Andra får gärna också svara)
Mvh

Det är ingen fast %-sats utan baseras på vilken typ av vara det är.
Kablar och tillbehör brukar ha mest rabatt medans hårdvara med små marginaler har liten eller ingen
rabatt alls.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Det är ingen fast %-sats utan baseras på vilken typ av vara det är.
Kablar och tillbehör brukar ha mest rabatt medans hårdvara med små marginaler har liten eller ingen
rabatt alls.

Okej, hur vet man vad som dras av och vad slutsumman blir?

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem
Skrivet av smacked:

Okej, hur vet man vad som dras av och vad slutsumman blir?

Det står, du kan inte missa det

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tozzi:

Det står, du kan inte missa det

Okej

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus

Permalänk

Något nytt angående VGA-blocken?

Visa signatur

i7 930; RAMPAGE III GENE; 2st GV N470D5-13I-B; TR3X6G1600C8D; AX1200W; X25-M G2 160GB; U2711; EK-CoolStream RAD XT 120(2st) & 360; EK-DCP 4.0; EK-FC470 2st; EK-Supreme LT; mm...

Permalänk

Erbjuder ni byggnation av dator?

Permalänk
Skrivet av Palle Pung:

Hej,

Fortfarande lite trögt på denna fronten, men är det något speciellt du söker så ska vi kika på det?

Visa signatur

Misco AB
Erik Hjelm
Business Manager

Permalänk
Skrivet av Replicator:

Erbjuder ni byggnation av dator?

Hej,

Kontakta gärna våran kundtjänst så ska vi se om vi kan lösa en byggnation åt dig.

Visa signatur

Misco AB
Erik Hjelm
Business Manager

Permalänk

Hej Misco,
Jag vill ge positiv kritik.
Beställde mina prylar (varav en skulle ha 1-4 dagars lagerstatus) i lördags.
På måndagmorgon registrerades beställningen och jag kunde hela tiden följa statusuppdateringar på er sida. Ni skickade grejerna idag vilket är snabbt jobbat! Dessutom är det jäkligt gött att kunna se status hela tiden så slipper man tro att man har blivit bortglömd :).

Har alltid handlat på datorbutiken.se tills dom gick i konken, ni blir min nya referensbutik. Skall tipsa vänner och bekanta.

Stort tack!

Permalänk
Avstängd

Har beställt datorer i delar tre gånger ifrån Misco nu och har alltid haft blixtsnabb leverans(dagen efter oftast) samt en fantastisk kundtjänst.
Ni har riktigt bra priser på allting också, behåll det lågt!

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Skrivet av Erik Hjelm:
Skrivet av Palle Pung:

Hej,
Fortfarande lite trögt på denna fronten, men är det något speciellt du söker så ska vi kika på det?

Det är block till gtx 470 kort(EK-FC470 GTX - Acetal [3831109830093]) 2st) som jag är intresserad av, även backplate(EK-FC470 GTX Backplate - Black [3831109855164]) 2st)
Sedan skulle jag behöva vinklade anslutningar 90° för den slangen ni har16/12mm (4st) också.
Resten av prylarna har ni redan, men det vore nice om man kunde ta hela kittet från samma återförsäljare...

Visa signatur

i7 930; RAMPAGE III GENE; 2st GV N470D5-13I-B; TR3X6G1600C8D; AX1200W; X25-M G2 160GB; U2711; EK-CoolStream RAD XT 120(2st) & 360; EK-DCP 4.0; EK-FC470 2st; EK-Supreme LT; mm...

Permalänk
Medlem

Hej Misco.

Jag är nyfiken om ni hade tänkt tagit hem några mer av denna kylare och hur lång tid tar det innan ni vanligtvis får sånt i lager?

Misco.se - Cooler Master Hyper 212 Plus - processorkylare

Visa signatur

ASUS P8Z68-V PRO - 2500k @ 4.5 Ghz - Corsair 8GB DDR3 1600 Mhz - 1,5 + 2 TB Caviar Green - Samsung 830 128 GB - 7970 - Real Power M700 - Windows 7 x64

Permalänk

Ett tips till förbättring av er website; möjligheten att följa RMA ärenden online.

Jag skickade tillbaka en WD20EARS för ett tag sedan vilken jag inte har aning om status på, annat än att postens spårningstjänst meddelar att ni mottagit den. Eftersom det var en ny disk (en vecka gammal ungefär) borde det hela lösas väldigt enkelt via att skicka tillbaka en ny identisk hårddisk samtidigt som ni mottagit den gamla, men så verkar inte vara fallet då jag inte mottagit någon ny ännu

Jag tog en funderare på att skicka den direkt till WD istället för er på Misco då de [WD] erbjuder ny disk på förhand, men då jag var osäker på om de skickar ut "refurbished" diskar i utbyte även för nyinköpta skippade jag det. Dock hade det varit snabbare

Visa signatur

on the internet since 1993
[ Geek - Dad - Programmer - RC enthusiast - Technology evangelist ]

Basically, you’re the guy who survived the shipwreck because you had a lifeboat, and now you’re standing on the shore telling the people still drowning that the ocean isn’t that bad.