Få bort coca cola fläckar från tapet...

Permalänk

Få bort coca cola fläckar från tapet...

Hej!

Käkade i vardagsrummet igår, då råkar jag välta den jävla colaflaskan, som såklart inte är helt stängd, och den bara sprutar som in i helvete, och efter är det cola i hela jävla vardagsrummet. Det har hamnat massa jävla cola på tapeten, hur gör jag för att få bort det. Har testat med att försöka sudda, har läst om att det ska funka, det funkar nästan.

En tanke jag har är att sandpappra lite lätt, och då få bort skiten...men då är ju hela jävla tapeten ljusare än vanligt.

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Musikälskare

Måla över?

Kanske de går bort med vatten och citron? Ingen aning

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Färg på tapeten?

Svamp + vatten skulle jag testa.

Permalänk

Är ju vattenlösligt så en trasa med varmt vatten borde funkar bra kan man ju tycka.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Varmt vatten, trasa och en droppe diskmedel i bara. Fungerade för mig efter en kräftskiva och en bricka med grogg som tappades i hallen

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

Det hände dock igår, borde funka idag också va?

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Skrivet av Cropsgrinder:

Det hände dock igår, borde funka idag också va?

Är väl bara att testa?
Lär ju inte lossa lättare om du väntar ännu längre.

En liten olycka skedde på en fest och ett vinglas krossades. Skvätte på väggen. Den väggen tapetserades om. Men cola är förhoppningsvis lättare att få bort än rödvin.

Permalänk

Får nog bli omtapetsering
Ska köpa galltvål imorrn, se om det funkar.

Visa signatur

My name is legion, for we are many.