Permalänk
Medlem

Uncharted 2 CE

tjo, blivit erbjuden att köpa Collectors edition av Uncharted 2.

Det jag undrar är när man läser vad det innehåller:

DLC gold weapons
Är det en förbrukningskod eller får jag också dom även om spelet är begagnat ?

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Annars är jag ganska säker på att det finns på Webhallen.com. ^^

Permalänk
Medlem

Vad jag förstod så var det inte svaret på min fråga.
Hade jag velat köpa nytt hade jag inte frågat.

Beklagar, gör om gör rätt.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Testpilot

Är nästan helt säker på att DLC:et kommer i form av en engångskod som gör det oanvändbart ifall den förre ägaren redan utnyttjat koden. Har inte testat exakt det spelet men jag själv köpte specialversionen av Infamous begagnat och kunde inte använda koderna som följde med spelet då den förre ägaren redan utnyttjat dem.

Du får helt enkelt se en begagnad specialutgåva som den vanliga versionen om det är inte fysiska extragrejer du är ute efter så som affischer eller liknande som kan följa med.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Fungerar inte koden så kan du ju bara koppla din kompis konto till din PS3:a och ladda hem DLC:n. Du gör alltså på samma sätt som man gör när man delar med sig av spel man köpt på PSN!
Har din kompis utnyttjat koden så borde DLC:n ligga i hans downloadlist.
Är inte helt 100 att det fungerar till Uncharted 2 men jag har gjort det med andra spel.

Visa signatur

|Intel Core i7-5820|Cooler Master Hyper 212 Evo|MSI X99S SLI PLUS|4x Crucial Ballistix Sport 4GB DDR4 2400MHz (16GB)|ASUS RTX 2070 Super 8GB|Samsung 840 EVO 250GB SSD|Samsung 850-series EVO 120GB M.2|Samsung 870 QVO 2TB SSD|Seagate 3TB|Seagate 2TB|Corsair AX 850W (80+ GOLD)|NZXT H440W - Vitt|Acer Predator XB241|Logitech PRO X Superlight|Steelkeys 6G|Windows 10 Pro Svensk x64|

Permalänk
Medlem

ah, se där ja!
Glömt av att man kan göra så med.

Tusen tack för svaren gubbar!

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |