Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

3d

Hej!
Om jag köper mig en 3d-tv t.ex Samsung PS50C7705 - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Plasma-TV så undrar jag, om jag "kommer åt" en 3d film kan spela upp den från mitt 4870x2 i 3d till tvn?
/john

Visa signatur

"En vis man sa en gång"

Permalänk
Medlem

Nej det funkar inte.Samsungs 3DTV funkar bara med deras glasögon, och deras glasögon går inte att synka med en dator. Skaffa dig en PS3 eller en 3D Blu-ray spelare, för det finns ändå inga 3d filmer att ladda ner, vilket jag antar att du hade tänkt dig?

Edit: Du kan skaffa en Mitsubishi DLP 3DTV och ett Geforce med 3d Vision, då kan du använda datorn som 3d-spelare, det finns även några projektorer som stöder 3d Vision.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Hej!
Jo det är det jag tänkte på, finns ju nämligen på lite olika trackers men vet itne sen hur man ska kolla dom.

Visa signatur

"En vis man sa en gång"

Permalänk
Medlem

§ 7.
tänk på hur ni formulerar er.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Avstängd
Skrivet av cat_fish_1:

§ 7.
tänk på hur ni formulerar er.

Hur många gånger bryts inte § 9 egentligen? Tycker jag ser länkar till komplett, inet och andra butiker hela tiden när de tipsas om hårdvara och rea-erbjudanden, och det står ju "Forumet får inte användas för att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras verksamhet".

Men men, ni kan ju försöka att hålla er ifrån snacka om piratkopiering.

Visa signatur

You stink. Bender's great. Deal with it

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_krut:

Hur många gånger bryts inte § 9 egentligen?

så sant! men jag har alldrig sett någon mod låsa en tråd för § 9 men alltid för § 7

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Skrivet av We4sZ:

Hej!
Jo det är det jag tänkte på, finns ju nämligen på lite olika trackers men vet itne sen hur man ska kolla dom.

Läs igenom reglerna, §7 för att vara exakt.

Skrivet av cat_fish_1:

§ 7.
tänk på hur ni formulerar er.

Ifall du hittade §7 så hittar du säkert §5 också. Jätte bra om ni anmäler inlägg, men skriv inte inlägg som dessa då även de bryter mot reglerna.

Skrivet av cat_fish_1:

så sant! men jag har alldrig sett någon mod låsa en tråd för § 9 men alltid för § 7

Det har du helt rätt i, av den enkla anledningen att de trådar som bryter mot §9 brukar raderas. Det är inte emot reglerna att tipsa om erbjudanden osv som vissa butiker kan ha. Anser ni att ett inlägg bryter mot en regel så vore det bästa att ni anmäler inlägget till oss så tar vi oss en titt på det.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.