Permalänk
Proffsmoddare

Misco.se gör det igen, de räddar bygget.

Echo har länge stått stilla, och anledningen till det är att min pump, EK 4.0 är för stor och en EK 2.2 är bättre lämpad. Pengar har varit ett problem, eftersom att jag inte haft några. Men då kliver Misco.se in och bidrar med en EK 2.2 pump.

Meddelandet jag fick var i stil med "Du kan nog besöka posten imorgon och hämta ut ett litet paket" och jo, det gjorde mig genuint lycklig.

Glöm inte att Misco.se säljer EK produkter!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

Kul å höra att det blir fart på bygget igen

//BG

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Blackgoat:

Kul å höra att det blir fart på bygget igen

//BG

Tack, ska bli kul att kunna sätta igång igen.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Misco.se gör det igen, de räddar bygget.

Echo har länge stått stilla, och anledningen till det är att min pump, EK 4.0 är för stor och en EK 2.2 är bättre lämpad. Pengar har varit ett problem, eftersom att jag inte haft några. Men då kliver Misco.se in och bidrar med en EK 2.2 pump.

Meddelandet jag fick var i stil med "Du kan nog besöka posten imorgon och hämta ut ett litet paket" och jo, det gjorde mig genuint lycklig.

Glöm inte att Misco.se säljer EK produkter!

Kul att höra.
Har även själv slut på pengar, men det ska inte hindra mig från att forsätta

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Misco.se gör det igen, de räddar bygget.

Echo har länge stått stilla, och anledningen till det är att min pump, EK 4.0 är för stor och en EK 2.2 är bättre lämpad. Pengar har varit ett problem, eftersom att jag inte haft några. Men då kliver Misco.se in och bidrar med en EK 2.2 pump.

Meddelandet jag fick var i stil med "Du kan nog besöka posten imorgon och hämta ut ett litet paket" och jo, det gjorde mig genuint lycklig.

Glöm inte att Misco.se säljer EK produkter!

JAg hade ingen aning om att Misco sålde vattenprylar :S

Visa signatur
Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av HoBb3:

Kul att höra.
Har även själv slut på pengar, men det ska inte hindra mig från att forsätta

Det är bra.

Skrivet av Skarhed:

JAg hade ingen aning om att Misco sålde vattenprylar :S

Jodå, till bra priser också. Bara EK produkter tror jag.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Vad använder du för bakgrund när du fotograferar?

Visa signatur
Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Skarhed:

Vad använder du för bakgrund när du fotograferar?

Alla bilder på sida 9 är tagna med ett bord som bakgrund

http://www.sweclockers.com/forum/5-modifikationer-och-egna-ko...

Alla andra är tagna med papper, bord, vägg, äng och sten.

http://www.sweclockers.com/forum/5-modifikationer-och-egna-ko...

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Okej, men hur gör man för att få snygg bakgrund på helhetsbilder? (t.ex CL[M]EAN MACHINE)

Visa signatur
Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Skarhed:

Okej, men hur gör man för att få snygg bakgrund på helhetsbilder? (t.ex CL[M]EAN MACHINE)

Jag har vita väggar, och så lägger jag ett vitt lakan på ett bord. Vips så sköter kameran resten.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Misco.se gör det igen, de räddar bygget.

Echo har länge stått stilla, och anledningen till det är att min pump, EK 4.0 är för stor och en EK 2.2 är bättre lämpad. Pengar har varit ett problem, eftersom att jag inte haft några. Men då kliver Misco.se in och bidrar med en EK 2.2 pump.

Meddelandet jag fick var i stil med "Du kan nog besöka posten imorgon och hämta ut ett litet paket" och jo, det gjorde mig genuint lycklig.

Glöm inte att Misco.se säljer EK produkter!

YES! Bra att det kommer igång!:):):):):)

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

i5 3570K||ASRock Z77M||Corsair 16GB@1866MHz||Intel 530 SSD||Fractal Design Define Mini

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av ajsp:

YES! Bra att det kommer igång!:):):):):)

Det håller jag med om. Det har stått still alldeles för länge nu. Kul att du också gör dig hörd, tror inte du skrivit i tråden tidigare.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Grattis Sack! kul att du fick en 2.2a. Hoppas man snart får se mer av bygget nu då ^^

Visa signatur

Corsair 4000D | Asus Z590 | Intel 11900K | RTX 3080 |
32GB G.Skill | Samsung 980 Pro 1TB | Corsair RM850x

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Rizzt:

Grattis Sack! kul att du fick en 2.2a. Hoppas man snart får se mer av bygget nu då ^^

Det kommer du garanterat att få göra. Redan imorgon förhoppningsvis.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

Sjukt snyggt bygge (om jag inte har skrivit det tidigare)!
Ska börja på ett projekt jag med snart. Ska bara beställa ett chassi (CM Elite 333) först
Hoppas jag lyckas nå din nivå en vacker dag ^^

Skrivet av sack:

Det kommer du garanterat att få göra. Redan imorgon förhoppningsvis.

En till längtar till imorgon nu

Edit: Blev så sugen när jag läste lite i tråden så nu håller jag på att skriva upp exakt allt jag ska köpa och göra

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk
Medlem

Lite synd att ha en tvillingbror vid vissa tillfällen, till exempel när man vill sleeva och köpa vattenkylning..

Äh, bara några år kvar till egen inkomst!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av A Sandberg:

Sjukt snyggt bygge (om jag inte har skrivit det tidigare)!
Ska börja på ett projekt jag med snart. Ska bara beställa ett chassi (CM Elite 333) först
Hoppas jag lyckas nå din nivå en vacker dag ^^

En till längtar till imorgon nu

Edit: Blev så sugen när jag läste lite i tråden så nu håller jag på att skriva upp exakt allt jag ska köpa och göra

Tack så mycket, det gör inget om det upprepas. Kul med fler projekt, jag blir faktiskt stolt när jag kan inspirera folk att göra någonting mer med sin dator.

Skrivet av beyorn:

Lite synd att ha en tvillingbror vid vissa tillfällen, till exempel när man vill sleeva och köpa vattenkylning..

Äh, bara några år kvar till egen inkomst!

Äsch, en tvilling är väl inte alls fel. Antar att du menar att det blir mer delad ekonomi mellan er två vid födelsedagar osv. Det är bara att ha tålamod, när du har råd ja då kan du bygga någonting jävligt imponerande.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

Ska sluta tjuvkika nu och bara drösa beröm över dig! Skitfint blir det! Kul att
äntligen få se mer fina bilder
/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk

En liten uppdatering från mitt förra inlägg....

Har fått tag i ett CM Elite 333 nu. Fick ta brorsans då han kunde fixa ett annat Nu blir det att planera!

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Äsch, en tvilling är väl inte alls fel. Antar att du menar att det blir mer delad ekonomi mellan er två vid födelsedagar osv. Det är bara att ha tålamod, när du har råd ja då kan du bygga någonting jävligt imponerande.

Haha, inte alltid!
Jag ska bannemig försöka komma på något som häpnar, kan ju ta inspiration från dig.

Permalänk
Medlem

fan va schysst av misco att ge dej en sån

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Saandberg:

Ska sluta tjuvkika nu och bara drösa beröm över dig! Skitfint blir det! Kul att
äntligen få se mer fina bilder
/S

I'll try My best!

Skrivet av A Sandberg:

En liten uppdatering från mitt förra inlägg....

Har fått tag i ett CM Elite 333 nu. Fick ta brorsans då han kunde fixa ett annat Nu blir det att planera!

Fint det! Ser fram emot att läsa din tråd!

Skrivet av beyorn:

Haha, inte alltid!
Jag ska bannemig försöka komma på något som häpnar, kan ju ta inspiration från dig.

Uppskattar att du finner mitt bygge inspirerande. Det värmer att så många känner sig motiverade att börja tack vare mina byggen.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av dasdasd:

fan va schysst av misco att ge dej en sån

Mycket! De har också stått för nätagget.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Mycket! De har också stått för nätagget.

mycket snälla var dom det ser ut att bli skitnice ditt projekt !

Permalänk
Medlem

Ekonomin är en ganska stor anledning till att många byggen stannar eller inte startar öht! Fint o höra att det löste sig för dig och att bygget nu kan fortsätta Mer eller mindre längtar på att få se nya bilder.

Visa signatur

R5 Define White | I7-4790K | Maximus VII Hero | Corshair H110 | Corsair Vengeance 2*8 Gb 2000mhz | ASUS STRIX 1070 | Samsung 256 Gb SSD | Samsung 512 Gb SSD, HDD 4x1TB Samsung Spinpoint | Corsair HX750i | 2x Dell U2412 | ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q |

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av dasdasd:

mycket snälla var dom det ser ut att bli skitnice ditt projekt !

De håller mig om ryggen.

Skrivet av Tuttfia:

Ekonomin är en ganska stor anledning till att många byggen stannar eller inte startar öht! Fint o höra att det löste sig för dig och att bygget nu kan fortsätta Mer eller mindre längtar på att få se nya bilder.

Ekonomi är en bitch. Men jag tar hellre än paus än att jag kompromissar på kvalite. Mina sponsorer har hjälpt mig mycket på den fronten.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Proffsmoddare

Jag har fått pumpen, installerat pumpen och är supernöjd med den. Datorn är näst intill ljudlös och allt får plats. Har tyvärr inte hunnit med några modifikationer idag. Vi får se vad morgondagen bjuder på.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Jag har fått pumpen, installerat pumpen och är supernöjd med den. Datorn är näst intill ljudlös och allt får plats. Har tyvärr inte hunnit med några modifikationer idag. Vi får se vad morgondagen bjuder på.

Om du orkar kan du lägga ut bild? höhö

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Skrivet av Konichiwa:

Om du orkar kan du lägga ut bild? höhö

Om han orkar?... Han MÅSTE lägga ut en bild

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk
Medlem
Skrivet av A Sandberg:

Om han orkar?... Han MÅSTE lägga ut en bild

Haha, någon är HardWarePr0n fixerad?

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -