Finns Svensk manual till ASUS M4A89 GTD PRO ?

Permalänk
Avstängd

Finns Svensk manual till ASUS M4A89 GTD PRO ?

Hej jag undrar om det finns att ladda ner svensk Moderkort manual till ASUS M4A89 GTD PRO ? för jag fick bara på alla andra text språk i min manual bok för moderkortet ? Jag fattar verkligen nada med engelsk moderkorts bok. Någon som kan länka sida om svensk manual för moderkortet ? Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Avstängd

Läser du inte engelska i skolan? Tror inte det finns nån svensk version då svenska är väldigt litet språk jämfört med tyska, franska, engelska m.m. Har aldrig fått det till mina moderkort. Skriv det du inte fattar så kanske nån översätter åt dig

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Hedersmedlem

Tyvärr är det väldigt dåligt med just den saken när det gäller datorprylar i allmänhet och mobos i synnerhet, så det lär nog inte inträffa första taget.
Men skriv det du undrar över så kan vi rävar här kanske förklara ett och annat!?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Avstängd

Nä jag har inte gått i skolan fattar du väll jo vad tror du eller. Jag tycker bara att engelska guider är svårt att förstå sig på. Jag tycker det är svår engelska.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Avstängd

Jag undrar vad turbo unlocker klockar och om det är farligt at använda den klocken i turbo v evo programmet ? Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Hedersmedlem

Otrevlig attityd och bump, det ger ingen hjälp här. 'Redigera'-knappen är till för att användas.

* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.