Permalänk
Medlem

Mer brum i datorljudet?

Jag har i nuläget ett par Creative T10 till datorn, vilket jag självklart vet inte är mycket att hänga i granen. Men, dom duger åt mig så när som på en punkt. Jag saknar det där mysiga biobrummet när jag ser på film. Jag är inte så mycket för fetdunk untzuntz musik utan vill bara ha lite mer brumbrum när jag tittar på inceptiontrailern om och om igen.

Vad rekomenderar ni för en fattig student?

Permalänk
Rekordmedlem

En sån här Bass shakers - Hitta de bästa priserna, information och omdömen, eller så fixar du till ett riktigt ljudsystem??

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av monkeh:

Jag har i nuläget ett par Creative T10 till datorn, vilket jag självklart vet inte är mycket att hänga i granen. Men, dom duger åt mig så när som på en punkt. Jag saknar det där mysiga biobrummet när jag ser på film. Jag är inte så mycket för fetdunk untzuntz musik utan vill bara ha lite mer brumbrum när jag tittar på inceptiontrailern om och om igen.

Vad rekomenderar ni för en fattig student?

Jadu. Har du någon pris klass/budget?

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Om möjligt vore <2000:- underbart.

Permalänk