Jävla mw2 BANNAR FÖR INGET

Permalänk
Medlem

Jävla mw2 BANNAR FÖR INGET

hej jag har blivit bannad för inget när jag sätter igång mw2 så stängs det ner och så står det Cheat detected asså vad ska jag göra för att säga att dom har bannat fel person?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem

det är inget du kan göra mer än att vänta och bli unbannad om du inte gjort något fel.
Läs denna tråd:
http://www.sweclockers.com/forum/76-shooters/940554-cheat-det...

Det är en del oinsatta som påstår att VAC aldrig gör några misstag, vilket inte är sant såklart. Har de gjort fel rättas detta dock till ofta. Jaja, mer om allt står i tråden ovan.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem

vadå gissa?

Permalänk
Medlem

steam har erkänt att problemet med bann'ingar på mw2 är ett av deras största misstag Valve on 13 Things At Which They Have Failed

Visa signatur

ATX sys i micro-atx chassi -> Ace ecco-220 | Intel Q9550 @ 3,8 w/ 620 + GT 1850 | HIS 6970-Antec 620 mod w/ GT 1850 | 4x2gb OCZ reaper 1150mhz | Corsair 750tx | m4 128gb | W7 ulti 64

Laptop Acer 3820TG | i5 450m | 5650 | Intel G3 160gb

Permalänk
Medlem

fattar inte ens hur har inte gjort något jag skulle bara spela lite mw2 så stannar hela skiten och skärmen blir svart sen står det Cheat detected Ren skit snack Vafan ska jag bli "vac bannad" för det när jag har inte ens gjort ett enda piss

Permalänk
Medlem

Det enda som har hänt är hacked lobby men det är för att jag spelar ground wars väldigt ofta och jag blir 70 hela tiden men så fort jag joinar en hacked lobby så leavar jag och prestigar för jag vill lvla själv

Permalänk
Medlem

Grattis, fixa så du tar bort dom levlarna då så det inte ser ut som fusk?...

Permalänk
Medlem

ta kontakt med steam så fixar dom det har du tur så får du L4D2 också ^^ polaren har fått 3 nycklar för att dom har lyckats banna hans MW2

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

ingen aning hur man tar bort lvls

Permalänk
Medlem

Wow, det blev inte en flame tråd med inlägg som "SÅ GÅR DET NÄR MAN ÄR PIRAT JAG ÄR SÅ POLITISKT KORREKT!!!!!!!!!!oneoneone"

Jag fick själv en VAC ban på mitt Modern Warfare 2 för att jag skulle ha "fuskat", sen en dag hade jag L4D2 också, 13000 felbanningar på en vecka, bra jobbat!

Permalänk
Medlem

Tänk också på att VAC bans kan vara fördröjda, och att IW sätter regler vad som gäller för att ge VAC bans till MW2. All form av modifiering belönas med en VAC ban, typ. Jag tror inte ens att man får modifiera config filer.

Permalänk
Medlem

Om man är Vacbannad är man det för alltid ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av T1n0sh:

Om man är Vacbannad är man det för alltid ?

Alla avstängningar av VAC är permanenta - Valve har en nolltolerans-policy gentemot fuskare
Valves antifusksystem (VAC) - Swedish Steam Support Wiki

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD

Permalänk
Medlem

Följande saker kommer inte att utlösa en avstängning av VAC:
Att spela modifikationer för flera spelare som inte modifierar .EXE -och .DLL-filer
är det mods som zombie ?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Superlight:

Alla avstängningar av VAC är permanenta - Valve har en nolltolerans-policy gentemot fuskare
Valves antifusksystem (VAC) - Swedish Steam Support Wiki

Nej, de är inte alltid permanenta. Valve kan häva dem om de ser att de gjort fel.
Valve tar däremot inte upp enskilda fall, så om de inte upptäcker att det blivit en våg av felbanningar så är man bannad permanent.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Har valve faktiskt gjort fel så släpper dem på alla felaktiga bans och man får säkert nån kompensation.
Har man fuskat så släpper dem inte på bans, där får man fan skylla sig själv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir. Haxalot:

Tänk också på att VAC bans kan vara fördröjda, och att IW sätter regler vad som gäller för att ge VAC bans till MW2. All form av modifiering belönas med en VAC ban, typ. Jag tror inte ens att man får modifiera config filer.

Jodå config filer kan man ändra.

Visa signatur

fallQy @EUW, failQy @EUNE

Permalänk
Proffsmoddare

Protect your self! Dont lose your current level to a hacked lobby. - Steam Users' Forums

Ett bra sätt att skydda sig mot hackade lobbys och servrar. Själv tar jag backup efter varje spelsession dels för att man kan tappa allt och dels för att jag inte vill få en level jag inte förtjänat. Nu är det enbart för att inte förlora min Prestige10/70 som jag kämpat med i 700 onlinetimmar.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;10396020']Protect your self! Dont lose your current level to a hacked lobby. - Steam Users' Forums

Ett bra sätt att skydda sig mot hackade lobbys och servrar. Själv tar jag backup efter varje spelsession dels för att man kan tappa allt och dels för att jag inte vill få en level jag inte förtjänat. Nu är det enbart för att inte förlora min Prestige10/70 som jag kämpat med i 700 onlinetimmar.

Samma här..
Backar upp min players mapp då jag just nu bara kör MP, funkar jäkligt bra och är det nån alltför modifierad server så sticker jag på en gång:p