local profile på f1 2010

Permalänk

local profile på f1 2010

tjena jag har skaffat F1 2010 men jag kan inte använda spara-funktionen och då undrar jag hur man gör en "local profile". Om det är någon som vet så hade det varit guld

tack på förhand.

Permalänk
Medlem
Skrivet av micke_power:

tjena jag har skaffat F1 2010 men jag kan inte använda spara-funktionen och då undrar jag hur man gör en "local profile". Om det är någon som vet så hade det varit guld

tack på förhand.

Skapa ett GFWL konto och mata in nyckeln.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Jag har lokalt och ett ickelokalt konto (som jag inte använder), orka vara ansluten om man vill spela på online...
Men som sagt, tryck på nån knapp (home?) som visas när du startar spelet och skapa ett konto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av micke_power:

tjena jag har skaffat F1 2010 men jag kan inte använda spara-funktionen och då undrar jag hur man gör en "local profile". Om det är någon som vet så hade det varit guld

tack på förhand.

Spelet använder windows live games? tryck home och läs texten där finns en vanlig länk som länkar till skapa lokal profil. Jag antar att den är dold eftersom de föredrar att man skapar en onlineprofil?