Collectors edition lådor?

Permalänk
Medlem

Collectors edition lådor?

Hej!

Jag vet inte riktigt vart jag ska fråga det här men jag kör här iallafall.
Det jag undrar är alltså om det går att köpa lådor som ser ut som t.ex. Guild wars collectors edition lådor?
Inget tryck på alltså utan bara en tom låda som har ungefär samma mått som collector editions "brukar" vara. Om någon vet något så skriv gärna!

Permalänk
Medlem

Jag har en wow (första) och en WOTLK låda collectors edition liggandes. Är det viktigt vilket spel det är? Dom finns i Uppsala och kan hämtas för 100ing styck (om jag har kvar dom/hittar dom).

missade, vet inte riktigt vilka mått. Ser ut som ca 2x2dm och 0.5dm djup. Kan beskriva dom som 20-40% större än 2st mjölkpaket yta och ca 1st mjölkpaket djupt

Visa signatur

Que sera, sera

Permalänk
Skrivet av Sergant:

Hej!

Jag vet inte riktigt vart jag ska fråga det här men jag kör här iallafall.
Det jag undrar är alltså om det går att köpa lådor som ser ut som t.ex. Guild wars collectors edition lådor?
Inget tryck på alltså utan bara en tom låda som har ungefär samma mått som collector editions "brukar" vara. Om någon vet något så skriv gärna!

Posta gärna en bild, men Collectors edition lådor brukar se väldigt olika ut, är enorm skillnad på t.ex. starcraft 2 CE och Call of Duty modernwarfare 2 CE. (den senare fick man nightvision googles till).

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Medlem

Jag kanske inte beskrev på rätt sätt. Det ska alltså vara sådana lådor utan tryck. Alltså helt svarta/vita. Så man kan trycka själv på dem Tackar för svar iallafall