Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Hembio.

Nyligen börjat bygga på hembion, första leveransen innehöll Heco Celan 700 black edition
samt en marantz SR5004. Kablage körs med supra 2x4mm, samt Nakamichi Bananer. Detta kompiterades med en Heco Celan XT center 4 då vanliga heco serien inte fanns i svart.

Nu kom även leveransen med 2st high front som består av ett par Monitor audio radius 45HD. En ny soffa från mio är även beställd och beräknas komma i slutet av oktober.

Anläggningen kommer att kompliteras fortlöpande allt eftersom ekonomin tillåter.

På inköps listan ligger först och främst en bluray spelare.

Hembio.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Flott system, gillar golvarna som lär ge bra ljud.

Permalänk

Vackert!
Gillade bänken som bara tusan! Vart hittar man en sådan?

Visa signatur

Thermaltake Core P5 | 5960X @ 4,3Ghz | H2O | ASUS Rampage V Extreme | Corsair Dominator Platinum 64GB | Zotac 3080 | Samsung 950 Pro 512GB M.2

Permalänk
Medlem

Bänken finns att köpa på mio, kostar runt 1500kr.

Visa signatur
Permalänk

Måste vara awsome ljud!

Visa signatur

CITERA!!!!!

Permalänk
Medlem

en plasma? Du...varför inte en HD projektor istääet? plasma är inte hemmabio tycker jag...men det är bara mina 50...

Visa signatur

i5 750@3,57 Ghz (21x170) 1,225V|4GB OCZ DDR3 6-6-6-18 1333 Mhz|GTX470 @ 800 Mhz|Asus P7P55-M|Cooler master silent Pro M series 700W |A-data S596 64 GB SSD JMicron 612 |2 TB Samsung F3 RAID0| X-fi Music| IN-WIN Dragon Slayer|CoolerMaster TX3|

Permalänk
Medlem

Det är en LCD pga av rummets utformning är inte projektor möjlig. Ny tv är på g då denna har gått sönder.
Den som står på inköpslistan är en 60" plasma.

Sedan tycker jag själv att ljud ger mer än bild. enligt mig är ljudet mer bio upplevelse än bilden. SJälvfallet skall man inte ha en 28" tjock tv men men.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

snyggt som tusan!

band of brothers<3

Permalänk
Medlem

Självfallet, band of brothers kan vara den bästa mini serien någonsin!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk

Fint galleri

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av eD@RCP:

Självfallet, band of brothers kan vara den bästa mini serien någonsin!

Det är den utan tvekan fast generation kill kommer inte långt efter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av plutoachilleus:

Det är den utan tvekan fast generation kill kommer inte långt efter.

Det har du helt klart rätt i, självklart har jag även den
Sedan är även en ny tv på G för att få lite större bild yta.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Diggar högtalarna mest av allt!

Visa signatur