Missa inte Amazon Prime Day i Dagens fynd
Permalänk

oki bra konkreta tips

vi skall försöka göra så gott vi kan !

Permalänk
Medlem
Skrivet av win2kshahid:

oki bra konkreta tips

vi skall försöka göra så gott vi kan !

En sak jag missade få med var, undvik att använda slang och förkortningar.
Stor bokstav i början av en ny mening och punkt (.) i slutet kommer man också ganska långt med.

För övrigt tycker jag man ska vara försiktig med att vara för snabb att döma ut nykomlingar på nätet, man måste alltid ge nya företagare en chans och jag tycker att driftiga personer är något som bör uppmuntras.
- Dock bör man ju alltid vara något kritisk och tänka logiskt så klart.

Tiden får utvisa om Televaruhuset.com är ett seriöst företag att räkna med eller ej.

Visa signatur

-------------------------- Super Ultra Wide Hackintosh Pro --------------------------
Gigabyte Z390 Designare | Intel i9 9900k | RX6800XT 16GB | 64GB RAM
49" Samsung G9 OLED 240hz | Ikea Fredde | Arozzi Mezzo V2 Fabric
2TB Corsair MP600 PRO med MacOS Sonoma för Videoredigering
1TB FireCuda 510 med Windows 11 för Spel & Vardagssurf

Permalänk
Hedersmedlem

snyggt eduardo.

Skulle vilja framhäva vikten av bra betalalternativ.
Postförskott och framförallt faktura är av stor vikt för att öka förtroendet för hemsidan.

Visa signatur

💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled
🎮 → Steamdeck

Permalänk
Medlem

Jag tror inte det är seriöst.

Har ni missat detta?

Hans förra företag verkar inte finnas kvar (anledningen till att han registrerat sig på sc..?). Inläggen skapades ungefär samma tid förra året. Julscam?

Permalänk
Medlem

Mjo jag skulle inte ens handa om de erbjöd postförskott, tjabbatjena tegelsten i paketet.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av FelixJ:

Mjo jag skulle inte ens handa om de erbjöd postförskott, tjabbatjena tegelsten i paketet.

Det där med tegelsten i paketet är dock mest en rolig internetskröna. Det fungerar visserligen att göra så, men det händer inte på riktigt från företag. Så visst, det ger inte fullgod säkerhet, men oddsen att man ska bli drabbad just såhär är så liten att man bör vara mer rädd för att bli träffad av blixtnedslag.
Ta gärna fram några exempel om du inte tror mig ;).

Visa signatur

🎮 → Steamdeck

Permalänk
Medlem
Skrivet av Söderbäck:

Det där med tegelsten i paketet är dock mest en rolig internetskröna. Det fungerar visserligen att göra så, men det händer inte på riktigt från företag. Så visst, det ger inte fullgod säkerhet, men oddsen att man ska bli drabbad just såhär är så liten att man bör vara mer rädd för att bli träffad av blixtnedslag.
Ta gärna fram några exempel om du inte tror mig ;).

Nej, men folk som säger "Ja detta är säkert en bluff men jag drar iväg en beställning på postförskott och hoppas på det bästa hurrdurr!". Ingen som helst garanti att det är rätt sak i paktet från postens sida. endast att du löser ut ett paket.

Permalänk
Hedersmedlem

ja men ge mig några exempel på när denna bluff använts av företag då. Det är som jag sade möjligt att göra, men det händer aldrig. Alltså, faran är reell, men med en enkel riskbedömning kan man klassa detta som ganska säkert ändå, ellerhur?

Visa signatur

🎮 → Steamdeck

Permalänk
Medlem
Skrivet av win2kshahid:

Jag jobbar som inköpsansvarig på televaruhuset.

Jag tycker att ni skall sluta beskylla oss för saker som inte stämmer.
Dels att vi är ett bluff-företag. Har man ett F-skattesedel och annonserar i dagsmedia som Metro-teknik, då är man antigen dum eller korkad på att lägga ut så mycket pengar på annonsering och marknadsföring.

Om ni verkligen har klagomål borde ni ta kontakt med butiken i synnerhet istället för att publicera material och försöka gissa/ana sig till omdömen som inte har nåt med verkligheten att göra.

Vi har en lista på personer och flera IT företag som har köpt sina Iphones via oss utan problem eller krångel.

Det är sådana personer som er som förstör för alla andra för att antigen är rädda/rasister eller jobbar på konkurrent företag och känner sig hotade.

Hur i hela världen kan ni beskylla oss utan bevis.
Har ni namn på någon som har blivit lurad.
Sedan det här med telefon nr ???

Jag tror att man kan jobba som IT-anställd på en firma samtidigt som man kan sitta i styrelsen på ett företag eller så kanske det är på det viset att man måste fråga er innan man registrerar en firma.

Vi har folk som har jobbat på pcvaruhuset/pccity/ samt onoff och tillsammans har vi format televaruhuset.com (Techsystems Uppsala HB) .
Det kanske är så att det är fel att ha jobbat på bluff företag tidigare ????

Vi har många referenskunder som kan yttra sig om era förfalska anklagelser som inte har någon grund alls.
Ni kan ringa Metro-teknik; Svea Ekonomi, Ingram Micro och andra bolag.
Vi kan förse er med kontakt uppgifter till företagen; fråga de gärna hur falska vi är och hur vi går till väga för att lura privatpersoner.

Ni borde verkligen tänka till innan ni yttrar om något ni inte har någon som helst koll på ?

Att kalla folk rasister utan anledning är ju verkligen moget. Kommer att bli kul att läsa om folk som inte får sina förbetalda beställningar om någon vecka/månad för det finns ingen chans att det är ett seriöst företag för ingen liten småfirma som denna har nog med kapital för att köpa in väldigt stora kvantiteter för att bli billigare än flera storkedjor direkt vid uppstart.

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Söderbäck:

ja men ge mig några exempel på när denna bluff använts av företag då. Det är som jag sade möjligt att göra, men det händer aldrig. Alltså, faran är reell, men med en enkel riskbedömning kan man klassa detta som ganska säkert ändå, ellerhur?

Nej, det troligare scenariot är nog snarare att beställningar där betalning ska ske mot postförskott aldrig skickas ut, så att tid kan köpas för att dra in pengar på förskottsbetalningar innan ägarna går under jorden. Tiden får väl utvisa, men det känns som att den hjälp folk ger här kommer användas i fel syfte (om ens alls).

Visa signatur

E det så?

Permalänk
Medlem
Skrivet av win2kshahid:

92-786
Jag/vi har inte tid eller krut att lägga ner så mycket tid på det här.

Tycker det här är det mest oroande, som ett nystartat företag i en tuff bransch så måste man lägger ner oerhört mycket tid för att lyckas, att driva det som något hobbyprojekt kommer aldrig att fungera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av win2kshahid:

Jag jobbar som inköpsansvarig på televaruhuset.

Jag tycker att ni skall sluta beskylla oss för saker som inte stämmer.
Dels att vi är ett bluff-företag. Har man ett F-skattesedel och annonserar i dagsmedia som Metro-teknik, då är man antigen dum eller korkad på att lägga ut så mycket pengar på annonsering och marknadsföring.

Om ni verkligen har klagomål borde ni ta kontakt med butiken i synnerhet istället för att publicera material och försöka gissa/ana sig till omdömen som inte har nåt med verkligheten att göra.

Vi har en lista på personer och flera IT företag som har köpt sina Iphones via oss utan problem eller krångel.

Det är sådana personer som er som förstör för alla andra för att antigen är rädda/rasister eller jobbar på konkurrent företag och känner sig hotade.

Hur i hela världen kan ni beskylla oss utan bevis.
Har ni namn på någon som har blivit lurad.
Sedan det här med telefon nr ???

Jag tror att man kan jobba som IT-anställd på en firma samtidigt som man kan sitta i styrelsen på ett företag eller så kanske det är på det viset att man måste fråga er innan man registrerar en firma.

Vi har folk som har jobbat på pcvaruhuset/pccity/ samt onoff och tillsammans har vi format televaruhuset.com (Techsystems Uppsala HB) .
Det kanske är så att det är fel att ha jobbat på bluff företag tidigare ????

Vi har många referenskunder som kan yttra sig om era förfalska anklagelser som inte har någon grund alls.
Ni kan ringa Metro-teknik; Svea Ekonomi, Ingram Micro och andra bolag.
Vi kan förse er med kontakt uppgifter till företagen; fråga de gärna hur falska vi är och hur vi går till väga för att lura privatpersoner.

Ni borde verkligen tänka till innan ni yttrar om något ni inte har någon som helst koll på ?

Varför har ni då en "Om oss" sida som misshandlar det svenska språket rakt igenom? Ser ut som man kört med google translate från ryska till svenska, typ. Det ger INTE ett bra intryck i mina ögon, ni kan få anställa mig för korrigering och rättning av språket på sidan, bara att dra iväg ett PM

Till er andra: här är företaget: Techsystems Uppsala Handelsbolag - Företagsinformation

Konstigt att det är ett HB och inte AB, de har väl halverat summan från 100 000 till 50 000 nu och då ser jag ingen anledning till att driva det som HB.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 4TB SATA SSD = total 16TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: ASUS PG32UCDM 32" 4K OLED 240Hz, Acer Predator XB323UGX 32" 1440p 270Hz
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Prisjakt boosting verkar ju vara ett populärt sätt att lura folk till att tro att man är ett stort och välresumerat bolag. Sidan Webbshoppen.se var ju väldigt rappa med att varje gång en negativ betygsättning kom in så slunga dom in x antal full pottare för att räta upp det. Visst är det svårt för ny företag att etablera sig men då kanske man ska ge ett gott första intryck och se till att lägga ut trovärdig information. Beställa via nätet är ju många gånger ett risktagande och då kan det vara trevligt som kund att få känslan av att allt står rätt till och att väl genomarbetad Kontaktinformation finns till handa. Jag skulle personligen aldrig köpa från ett ställe som inte har ett nummer till kundtjänst inte heller från sidor som rippar text rätt och slätt av andra för att verka väl insatta i sina produkter hellre för lite dokumentation eller direktlänkar till tillverkarens hemsida än ett CTRL+C CTRL+V tilllverkat påhitt. Sen att det lyckas poppa upp sånt här vid denna tid på året gör att man blir ännu mer skeptisk. Skulle aldrig heller köpa en apple produkt från något annat ställe än dom riktigt stora som t ex applestore eller machus butiker.

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Skrivet av Söderbäck:

http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/317704-www-...
Inte en tegelsten, men lik väl fick de som beställde från blew inte den laptop de hade beställt.

Sen är det väl ganska självklart att detta antingen är en bluff eller helt enkelt ett icke fungerande bolag?
Dels har de en hemsida som de har ändrat logotyp på och lagt in några produkter (Se orginalsystemet på PrestaShop Free Open-Source e-Commerce Software for Web 2.0), sen att alla dessa bolag har avtal om faktura "på gång" är också väldigt skumt.
Att sätta upp ett konto hos t.ex Svea Ekonomi tar inte mer än 3-4 dagar om allt är i sin ordning.

Man kan ju även fråga sig om man vill köpa t.ex en TV för oftast mycket pengar av ett okänt företag som handlar sina delar från någon grossist ute i Europa? Lycka till med reklamationen på den apparaten om den skulle gå sönder...
Speciellt när de tydligen inte ens har kapital för att starta ett Aktiebolag (Som nu bara kräver 50000 kr i kapital/tillgångar) då de har valt att starta ett handelsbolag.

Till sist så borde de inlägg som den påstådda ägaren skrivit i denna tråd avskräcka de flesta personer då ett seriöst företag inte beter sig på ett sådant vis.

Permalänk
Medlem

De borde sälja några telefoner till sig själva för de verkar då inte ha något telefonnr, kan inte hitta någonstans dit man kan ringa iaf. Kanske väldigt välgömt?
Inget telefonnr eller om det är gömt någonstans i periferin så brukar det iaf vara en liten varningssignal...

Permalänk
Medlem

Websidan för televaruhuset påminner MYCKET om hemsidan till gamesale.se, företaget som blåste mig på en Windows 7 licens (se närliggande tråd). Om jag inte minns helt fel är tom designen och typsnittet av titelnamnet identiskt.
Sedan har vi ett lustigt(?) sammamträffande att televaruhusets hemsida verkar ha dykt upp i väldigt nära anslutning till att gamsesale.se's sida togs bort.

Designen på sidan är närmast identisk med gamesale.se's sida och även i det fallet fanns en/flera? personer som på vissa forum försvarade företaget. Här är en tråd :
http://www.cint.se/debatt/ShowPostFlat.aspx?PostID=125057

Även i fallet med gamesale.se så fanns inklistrat något, till synes påhittat, omdöme från någon enstaka kund där någon tackade för en leverans av vara. Det skulle inte förvåna mig om detta bara är copy och pastat direkt därifrån.
Alla kan ju själv avgöra hur realistiskt det är med kundkommentarer som :
"Hej! Fick min tv idag som du lovade! Jag är nöjd. Tackar!!!"
"tack, varan har kommit. Jag ber att få tacka!"

Varför skulle kunder tacka så djupt för att få en vara de betalt för ?

Ingen möjlighet finns för kunder själva att lägga in kommentarer och det finns bara ett par egeninklistrade "omdömen" som ovan för att "ge cred" till till företaget. Det ser verkligen inte seriöst ut.
Vore man intresserad av att visa upp att man var seriösa så skulle kunder fritt få ge sina omdömen och då även negativa sådana.

Också i fallet med gamesale fanns inget fungerande telefonnummer att ringa (där låtsades dom dock att det fanns ett, som dock var ur funktion).
Likheterna med gamesale är slående i hela designen och även i själva affärside'n (ha ett fåtal varor och ha det som motivering varför man kan erbjuda dem billigt).

Efter mina erfarenheter med gamesale så kan jag bara STARKT AVRÅDA folk från att befatta sig med företag med sådana oprofessionella hemsidor.
Om någon har tänkt sig att handla från detta nya företag så se till att samla och spara tillräckligt med bevis som håller vid eventuell polisanmälan.

Skrivet av hunterxx:

Jag tror inte det är seriöst.

Har ni missat detta?

Hans förra företag verkar inte finnas kvar (anledningen till att han registrerat sig på sc..?). Inläggen skapades ungefär samma tid förra året. Julscam?

Bra, vi måste gemensamt hjälpas åt att hålla koll på sådana här individer.
Tydligen verkar det finnas en utbredd verksamhet att innan jul starta ett antal blufföretag som lägg ner lite senare och den här individen verkar ligga bakom flera av dem.
Jag vet inte hur många liknande företag han startar upp varje år, men förra året var det uppenbarligen minst ett och gamesale.se var troligen ett annat.

Edit :
Snokar runt lite efter samband. Samma namn i televaruhusets support som i detta scam mail :
419 scam: "SWEDE INTERNATIONAL LOTTERY" <swdlott12@hotmail.com> WINNING NOTIFICATION($3,550,000,00)

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.

Permalänk
Medlem

Tack medlemmar!

Hejsan

Vad kan jag säga? Jag blir lika gråtfärdig varje gång man blir påmind om falska människor. Som endast duger till att lura andra människor.

Hur som, jag skulle in och beställa en digitalkamera men tror jag hoppar över televaruhuset. De är ändå inte mer än några hundra billigare än näst billigaste alternativet.

Tycker det är kul att läsa er research här inne. Jag sökte själv på det mobilnummer som står på hitta.se.

Mobilnumret går till MrX (sök på mobilnumret på hitta.se).

Söker man på hitta.se så finner man diverse. Fick för mig att mannen skrev här att han var från england. Jag uppfattade det som att han bor där och driver företaget därifrån? Men han har bostadsadress och ett radhus i Uppsala. Det kan väl inte vara så svårt att ta reda på hur länge han har bott där. Kolla med skattekontoret, det är väl offentliga uppgifter?

Om man sen googlar hans namn så har han även följande bolag:

K2 Imports AB Märsta
Visa på karta
Org.nummer: 556658-3760
Verksamhet: Frukt & Grönsaker, Partihandel

NCR Orientmattor i Stockholms Län AB Uppsala
Visa på karta
Org.nummer: 556791-5805
Verksamhet: Möbler, Mattor & Belysning, Partihandel

Mannen är kanske allvetare, vad vet jag. Allt från grönsaker till mattor till tekniska prylar.

Om man nu ska fortsätta vara skeptisk mot honom så tycker jag att det är komiskt att han plötsligt börjar skriva på engelska för att övertyga oss om att han verkligen är därifrån. Problemet är att hans engelska är nästan lika dålig som hans svenska.

Jaha, då går jag in på någon annan hemsida och beställer min digitalkamera

Permalänk
Medlem

Jag beställde och betalade för en Desire HD från deras site 2010-11-04, nu när jag har läst era kommentarer börjar jag bli rädd för att ha skapat problem för mig själv. Vi får se dock, jag tycker att vissa leker privatdetektiv för mycket. Visst hemsidan är inte professionellt gjort men åt andra sidan vi pratar om ett litet företag med små resurser. Sedan så om man är företagare så kanske man investerar i olika företag, det gör inte en till mindre trovärdig. Annars ska du inte handla på IKEA då Ingvar äger bank också.

Det här med raskortet, tycker jag också var onödig, men eftersom jag har invandrarbakgrund själv kan jag misstänka att han är kanske trött att folk är misstänksamma p.g.a hans bakgrund, så han kanske gav utlopp för sina känslor, återigen det är småföretag och ni snackar inte med nåt företags PR-avdelning direkt.

Allt det sagt, hoppas att ni har fel angående företaget och jag får min Desire HD, om nu jag får behålla det för min fru :-), hon tycker det räcker med Androiden jag köpte förra året.

UPPDATERING: En sak som är positiv som jag märkte är att igår när jag beställde så stod att varan fanns i lager, men att idag är statusen är att det är slut i lagret och knappen för att beställa är inaktiv. Om de hade varit oseriösa så hade de väl struntat att uppdatera statusen och tagit in beställning utan att ha koll om varan fanns i lager eller ej.

Grammatiska och stavningsrättningar.
Permalänk
Medlem

Okey "choghok", då får vi hoppas att din Desire kommer fram som den ska, glöm inte att uppdatera när/om den gör det!
- Välkommen till SweClockers förresten.

Visa signatur

-------------------------- Super Ultra Wide Hackintosh Pro --------------------------
Gigabyte Z390 Designare | Intel i9 9900k | RX6800XT 16GB | 64GB RAM
49" Samsung G9 OLED 240hz | Ikea Fredde | Arozzi Mezzo V2 Fabric
2TB Corsair MP600 PRO med MacOS Sonoma för Videoredigering
1TB FireCuda 510 med Windows 11 för Spel & Vardagssurf

Permalänk
Medlem

Tack. Måste kanske lägga till att jag beställde varan från deras hemsida runt kl 18:00 2010-11-04. Vi får hoppas att jag får det i början av nästa vecka.

Permalänk
Medlem

no offense men förstår mig inte på att folk beställer saker från annat än de välkända stora sidorna på internet. Det är ju a och o vad gäller internethandel.

komplett, dustin, inet,webhallen mm. Om en okänd random sida är billigare än dom så är det antingen en bluffsida eller utan kundservice,support etc.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

Det du säger Triffid att du litar inte på nya affärer som dyker upp. Men en gång var alla de affärer du handlar ifrån nya och inte kända. Man kan säga att man främjar konkurrens genom att handla från mindre företag. Om man bara handlar från större så kommer de aldrig att ha konkurrens och sänka prisena. Angående service, så kan de stora kedjor också ha usel service. Det kan många här intga säkert.

Uppdatering på mitt köp: Efter att butiken inte uppdaterade mit köpstatus så mailade jag deras support och frågade om statusen. De sade att varan hade tagit slut hos leverantören och de skulle få besked på tisdag om de skulle få fler, de sade att jag kunde avbryta köpet om jag ville. Så jag funderar på att kolla på tisdag (imorn) hur statusen är och bestämmer mig då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av choghok:

Det du säger Triffid att du litar inte på nya affärer som dyker upp. Men en gång var alla de affärer du handlar ifrån nya och inte kända. Man kan säga att man främjar konkurrens genom att handla från mindre företag. Om man bara handlar från större så kommer de aldrig att ha konkurrens och sänka prisena. Angående service, så kan de stora kedjor också ha usel service. Det kan många här intga säkert.

Uppdatering på mitt köp: Efter att butiken inte uppdaterade mit köpstatus så mailade jag deras support och frågade om statusen. De sade att varan hade tagit slut hos leverantören och de skulle få besked på tisdag om de skulle få fler, de sade att jag kunde avbryta köpet om jag ville. Så jag funderar på att kolla på tisdag (imorn) hur statusen är och bestämmer mig då.

Jag skulle avbryta köpet om jag var du beställ nått billigare istället för o se om dom levererar.

Permalänk
Medlem

Bara jag som reagerat på att det är samma SweC medlem som svarar i denna tråd som i PCVaruhuset tråden?

http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/885071-pcva...

Skrivet av win2kshahid:

Hej

Det är jag som står bakom sidan och företaget och vi driver pcvaruhuset.se.
Anledningen till en pricedrop på den där tv:n är att en kund beställade hem tv:n på postförskott och hämtade aldrig ut det
i och med att vi får in nya produkter hela tiden måste vi bli av med tv:n till ett lågtpris.
Ifall du har frågor om tv:n eller andra saker gällande företaget kan du då ringa mig på 0850112639.
Vi ska precis i dagarna lansera en stor webbutik med större valmöjligheter och till de bästa priserna.
Vad gäller sidans uppbyggnad och utseende så har jag aldrig haft tid att uppdatera den då vi har sålt produkterna direkt via blocket istället.

Visa signatur

- MSI GX740 + Zalman NC2000 + Samsung 24" T240 Rose Black + Logitech MX518 + Logitech Illuminated
- Sennheiser HD595
- Samsung Galaxy Note 3
- Samsung Galaxy Tab 10 Pro

Permalänk
Skrivet av choghok:

Ett hett tips... Ta bort din order, Får inte vi in våra HD, så får nog inte dom heller några HD ska du se.

Visa signatur

Main: FD R2 - CoolerMaster Silent Pro M 700W - AsRock Z77E-ITX - Intel i5 3570K @ Stock - 4GB Corsair XMS3 1333MHz - Corsair SSD Force 3 Series 120GB - Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB - Win 7

Permalänk
Medlem

Adrian jag förstår inte riktig vad du menar. Vilka är vi o vilka är de? Har du också lagt order på en HD? Vad tjänar vi på att ta bort ordern? Jag förstår inte riktigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av choghok:

Det är nobelt av dig att se det som ditt uppdrag att testa nya billiga internetaffärer. Det gör det dock inte mindre oklokt ur ett rent ekonomiskt perspektiv.

De flesta etablerade företagen var nya i en tid då internethandel öht var något nytt, idag finns det en stor mängd säkra och billiga affärer. Ska någon in i denna branschen idag måste de vara extremt öppna med uppgifter, synas på de kända hårdvarusidorna osv osv.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Skrivet av choghok:

Adrian jag förstår inte riktig vad du menar. Vilka är vi o vilka är de? Har du också lagt order på en HD? Vad tjänar vi på att ta bort ordern? Jag förstår inte riktigt.

Det jag menar är att det är större chans för en större spelare att få tag på enheter än vad det är för en mindre spelare, men kolla vad dom säger idag för leveransdatum.

Visa signatur

Main: FD R2 - CoolerMaster Silent Pro M 700W - AsRock Z77E-ITX - Intel i5 3570K @ Stock - 4GB Corsair XMS3 1333MHz - Corsair SSD Force 3 Series 120GB - Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB - Win 7

Permalänk
Avstängd

Vi på sweclockers får mer och mer makt så akta er där ute om ni ens försöker starta nåt skit företag VI SER ALLT

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Medlem

Hej, okej.
Jag mailade de och de mailade snabbt tillbaks att de hade fått in några idag och skulle skicka mig en imorn, och att jag ska få ett kollinummer imorn.