Permalänk
Medlem

Sälja min Acer aspire one a110

Det är så att jag ska sälja min netbook, det är en acer aspire one a110. Den har en Intel Atom N270, 512 RAM, 8 Gig SSD hårddisk, 8,9" skärm, windows xp home edition (Kan tillägga att den inte är använd speciellt mycket). Hur mycket kan jag få för denna?

Mvh

Permalänk
Skrivet av Iz0r:

Det är så att jag ska sälja min netbook, det är en acer aspire one a110. Den har en Intel Atom N270, 512 RAM, 8 Gig SSD hårddisk, 8,9" skärm, windows xp home edition (Kan tillägga att den inte är använd speciellt mycket). Hur mycket kan jag få för denna?

Mvh

Min Nokia N900 är ju typ bättre än den datorn!

OT: Vet inte riktigt, vad kostade den ny och hur pass använd är den? Jag menar, är det repor eller slitage, eller är den använd utan att blivit kosmetiskt skadad så att säga.

Visa signatur

Intel Core i7 875K 2.93Ghz (O.C 3.12Ghz) + Corsair H70.
Asus P7P55D-E PRO - Corsair 8GB (4x2048mb) 1600mhz
Gigabyte GF470 SoC
Fractal Design R3 Black - Corsair AX 850W.
M-Audio Delta 1010LT

Permalänk

Runt eller mindre än tusen kr? sett till vad en eee 1001px kostar idag så kan det bli svårt att få den såld. Vad kostade den ny? 3000 kr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av voidsurfer:

Min Nokia N900 är ju typ bättre än den datorn!

OT: Vet inte riktigt, vad kostade den ny och hur pass använd är den? Jag menar, är det repor eller slitage, eller är den använd utan att blivit kosmetiskt skadad så att säga.

Haha, sant

Den kostade 2300 ny tror jag, och den är inte mycket använd, inga repor eller något, absolut inga fel på den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andy Mcdee:

Runt eller mindre än tusen kr? sett till vad en eee 1001px kostar idag så kan det bli svårt att få den såld. Vad kostade den ny? 3000 kr?

Hm, ok, låter ändå ganska rimligt med tanke på att det finns bättre netbooks för ungefär samma pris.

Permalänk

om du bara gav 2300 för den är marknads värdet nog närmare 500 än 1000 kr. värdet halveras i regel varje år.