Permalänk
Medlem

Razer Goliathus Alpha Speed Fragged Edition

Köpt en ny musmatta igen då :), vart ju riktigt nöjd med hur den ser ut, Hade en vanlig alpha speed innan, och såklart så är det ju ingen skillnad mellan dem, glidet och allt är i princip helt likadant förutom att dem gjort små ändringar utav layouten...

Razer Goliathus Alpha Speed Fragged Edition

Permalänk
Avstängd

Så jävla underbar den mattan asså :), mycket snyggare imo :)!

Permalänk

denna mattan är faktiskt rikitgt skön att spela men, dock vet ag inte om det är skillnad mellan den vanliga speed efterssom jag inte haft den innan, men själv är jag riktigt nöjd med min!

Visa signatur

I walk centimeter by centimeter, all along to the earth!

Permalänk
Medlem

Så jävla underbaaaaaaaar! kan inte säga mer än att jag är ett razerfan och detta slår tom min gammla mantis i layout fast glidet har börjat bli dåligt nu efter några år på haken

Permalänk
Medlem
Skrivet av n0xAn_Xhander:

Så jävla underbar den mattan asså :), mycket snyggare imo :)!

den är verkligen underbar jaa :), tycker samma här !

Skrivet av CentiMetri:

denna mattan är faktiskt rikitgt skön att spela men, dock vet ag inte om det är skillnad mellan den vanliga speed efterssom jag inte haft den innan, men själv är jag riktigt nöjd med min!

ahh det är den verkligen, superbra glid och inget motstånd :), naeee det öär det inte faktiskt, enda skillnaden är fragged loggan samt, större text i vänster sida, jag trodde att trycket skulle störa för musens sensor men det verkar som att det inte störe alls, provat med ett antal möss

Skrivet av NeroXxo:

Så jävla underbaaaaaaaar! kan inte säga mer än att jag är ett razerfan och detta slår tom min gammla mantis i layout fast glidet har börjat bli dåligt nu efter några år på haken

jo mantisen vart r iktigt fin på den tiden :), hahah ahh men har inte du tvättat den då ?

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

den är verkligen underbar jaa :), tycker samma här !

ahh det är den verkligen, superbra glid och inget motstånd :), naeee det öär det inte faktiskt, enda skillnaden är fragged loggan samt, större text i vänster sida, jag trodde att trycket skulle störa för musens sensor men det verkar som att det inte störe alls, provat med ett antal möss

jo mantisen vart r iktigt fin på den tiden :), hahah ahh men har inte du tvättat den då ?

aha okej :), men då förstår jag

Visa signatur

I walk centimeter by centimeter, all along to the earth!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

den är verkligen underbar jaa :), tycker samma här !

ahh det är den verkligen, superbra glid och inget motstånd :), naeee det öär det inte faktiskt, enda skillnaden är fragged loggan samt, större text i vänster sida, jag trodde att trycket skulle störa för musens sensor men det verkar som att det inte störe alls, provat med ett antal möss

jo mantisen vart r iktigt fin på den tiden :), hahah ahh men har inte du tvättat den då ?

japp :), neeh det har jag inte, hur ska jag göra det isf ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av NeroXxo:

japp :), neeh det har jag inte, hur ska jag göra det isf ?

jag brukar stoppa in den i diskmaskinen med ett bra sköljningmedel på, asså du lägger sköjningmedel över hela musmattan, Typ softlan mm osså luktar den gott ett långt tag

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

jag brukar stoppa in den i diskmaskinen med ett bra sköljningmedel på, asså du lägger sköjningmedel över hela musmattan, Typ softlan mm osså luktar den gott ett långt tag

Man tackar så mycket, ska fan testa det nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av NeroXxo:

Man tackar så mycket, ska fan testa det nu

Ahh spring iväg och gör det :), glöm inte säga hur det gick

Permalänk
Medlem

Hur är glidet på denna jämfört med din brorsas Qpad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stealthbomb:

Hur är glidet på denna jämfört med din brorsas Qpad?

själv så avskyr jag hårda mattor, men den mattan är ändå ganska flexibel, oeky över till glidet, jag tycker att glidet är skönare på Alphan, dock så är glidet lättare på hårdmattan (Qpad heaton ), men för comfort och bra och stabilt glid så är det ju ofc Alphan som leder i hästlängder

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

Ahh spring iväg och gör det :), glöm inte säga hur det gick

det gick hur bra som helst, fan vilken skillnad :O, den gröna var mörkgrön och typ trög att dra musen över, nu är musmattan helt svart och fin och neongrön :), Great tack för tipset, glidet är så mycket bättre ! ska bara låta den torka lite till i torkskåpet, blir nog ännu bättre glid när den är helt torr

Permalänk
Medlem
Skrivet av NeroXxo:

det gick hur bra som helst, fan vilken skillnad :O, den gröna var mörkgrön och typ trög att dra musen över, nu är musmattan helt svart och fin och neongrön :), Great tack för tipset, glidet är så mycket bättre ! ska bara låta den torka lite till i torkskåpet, blir nog ännu bättre glid när den är helt torr

gött o höra :), ren och fin kallas det haha :P, var så lite så ahh gör det, glidet är som bäst när mattan är helt torr !

Permalänk

Det var ett riktigt ordentligt namn på en musmatta snygg också

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Det var ett riktigt ordentligt namn på en musmatta snygg också

Razer goliathus mattorna är olagligt sköna att köra på lixom

Permalänk

Kan man fråga hur tjock musmattan är då detta är väldigt viktigt för mig (pga ergonomi)? Jag kör på en 6mm tjokc Steelseries matta just nu.

Visa signatur

CPU: Intel i7 12700K Mem: 32GB DDR5 GPU: Nvidia RTX 4070
Storage: SN850 2x2TB + 3x2TB 860 EVO MB: ASUS Z690 Hero
Chassi: Phanteks P600S PSU: Corsair RM750x OS: Windows 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kristers bensin:

Kan man fråga hur tjock musmattan är då detta är väldigt viktigt för mig (pga ergonomi)? Jag kör på en 6mm tjokc Steelseries matta just nu.

4.5mm tjock :), 6 mm är överdrivet !

Permalänk
Medlem

vilken tycker du var bäst då ?
Goliathus Control

eller speed

och är det mycket skillnad mellan dem ?

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Medlem

Glöm inte att Titta in mitt nugående Projekt:
Project Chocolate Temptation
http://www.sweclockers.com/forum/5-modifikationer-och-egna-ko...
Släng gärna en kommentar och glöm inte att bevaka !