Bästa vapnen i Black Ops

Permalänk

Skusty, hur kan du lira Demolition utan flak jacket? I varje fall på nuketown är det i princip omöjligt att plant/defuse utan flak jacket. Hardline är hyfsat till demolition när man ska försvara, men när man ska plantera så blir det inte många kills i rad (inte för mig i varje fall) .

Permalänk
Medlem
Skrivet av Björnerik:

Skusty, hur kan du lira Demolition utan flak jacket? I varje fall på nuketown är det i princip omöjligt att plant/defuse utan flak jacket. Hardline är hyfsat till demolition när man ska försvara, men när man ska plantera så blir det inte många kills i rad (inte för mig i varje fall) .

Det går, spelar med en polare, så vi täcker varandra, vid skolbussen brukar jag först kasta 1-2st concussions sen 2st frags över mot deras trädgård, då hinner man oftast planta, sen backar jag bort en bit så jag inte ligger i granternas explosionsradie och kan då täcka bomben. I garaget så skjuter jag först igenom garagedörren och sedan går in och försöker planta, medans polarn täcker dörren.

Permalänk
Avstängd

nu när jag ej har alla vapnen kör jag
m14 med aoc scope och grip eller ak47u med grip och rapid fire.
första rocket launcher

sticky grenade
smoke
claymore

sniper perken med dräkten
warlord
hacker

Permalänk
Medlem

Själv kör jag med aug med extended mags
sticky grenade
Concussion

Hardline
Steady aim
Hacker
Kör mest snd

Permalänk
Medlem

Jag gillar:
Primary: PM63
Attachments: Grip o extended mags
Camo: Warsaw (ofc!)
Secondary: Ballistic knife

Gillar också:
Primary: Spas-12
Secondary: Sista pistolen med full auto eller crossbow

Permalänk
Medlem

Jag gillar:
Primary: M16
Attachments: m203 tuber
Camo: dusty
Secondary: RPG-7

Gillar att spränga saker i luften.

Går under namnet [ANUS] Tenggren

Visa signatur

Antec 1200, intel i7 920, Corsair 8 gb 1600mhz, Asus P6T Deluxe, SDD Intel 320 80 gb, SSD Corsair x32, WD Raptor 74 gb, WD Raptor 150 gb, Samsung 400 gb, XFX HD6990 4gb,Creative X-fi Extreme musik, Corsair HX 750 W, Logitech Z-5500, Win 7 Pro 64bit

Permalänk
Medlem

M14 + ACOG + Grip
Ballistic knife eller Makarov + silencer
Ghost
Warlord Pro
Ninja

Visa signatur

Gillar du dubstep? Kolla då min musik-blogg, på engelska. Dela gärna med dig kommentarer hit.

Permalänk
Medlem

Vid högre rank
Aug+silencer
crossbow
ghost
Steady aim pro
ninja
Vanlig granat, conclussion samt clay more.
Vid varje omstart
Så kör jag mp5k+extend mag
sen så fort jag får pengar och är rätt rank så köper jag ovan sakerna igen.

Visa signatur

Dator1:13900ks, H115i+NF-A14, Msi 790 P pro ,32Gb 6400mhz ,Asus 4080 16gb Tuf gaming, Asus 1000w atx3.0 , Acer 27" Predator XB273UNX, Fractal XL R2,Steelseries Pro Tkl +Logitech G Pro x Superlight, Sennheiser HD599 + iFi zen dac, Rode nt-usb, Stol Rh logic 400 xl elite Dator2:10900k, H110, Asus Z490 p, 32Gb 3800mhz, Evga 1080, HX850I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M,Evga 1080, Epos H3+GSX300, Xtrfy K4+M4. Dator3 8700@4.6Ghz, H100I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M, Asus VG278, logitech g933, Evga 1060 6gb.

Permalänk

Oj oj oj vad många nötter som har skrivit på den här tråden.. Herregud vad använder folk för vapen egentligen?

Om någon vill ha tips på vapen kolla upp dessa 5:

1. Famas Dual Mag (för extra ammo och laddningen blir snabbare) för er nötter som inte vet vad det är. Jag rekommenderar att inte sätta något sikte på famas eftersom Famas iron sight är helt sjukt nice, visst red dot funkar bra men jag skulle tipsa att sätta på Dual mag eller Extended Mags men då rekommenderar jag Scavenger eftersom du inte får extra ammo.

Perk 1 : Hardline med eller utan pro spelar ingen roll.
Perk 2: Sleight Of Hand PRO
Perk 3: Ninja Pro men om du inte har något bra headset så skulle jag tipsa om Hacker eller Marathon eftersom du inte kan soundwhora så bra.

2. AK47 Dual Mag bland dom starkaste vapnen i spelet med famas och några till, helt klart värt att testa funkar riktigt bra, samma med Famas, Ak47 har ett riktigt bra Iron Sight så därför rekommenderar jag att inte sätta på något sikte men visst Red dot funkar också bra men testa Dual Mag!

Perk 1: Hardline med eller utan pro spelar ingen roll
Perk 2: Sleight of Hand PRO
Perk 3: Utan ett bra headset: Hacker eller marathon. Med bra Headset: Ninja Pro

3. AUG Extended Mags. Extended mags för att den har en hög fire rate och tar slut på ammo fort. Väldigt bra vapen, mycket lik Famas, Ända skillnaden är att AUGn har lite mer Recoil även fast det står att AUG och Famas har likadana Weapon Stats så har AUG som sagt mer Recoil.

Perk 1: Scavenger Pro, Det funkar utan pro också men pro är precis som MW2 att du startar med Max ammo. Vilket är riktigt bra på AUG med den Fire Rate som den har.
Perk 2: Sleight Of Hand PRO: Just för att du inte laddar snabbare och att sleight of hand funkar riktigt bra på i princip varje vapen på spelet.
Perk 3: Se föregående vapen.

4. Galil Silencer ELLER Dual Mag. Galil är det vapen som funkar bäst med silencer av alla i hela spelet enligt mig. Dual Mag funkar jättebra också, Dual Mag funkar iofs bra på alla Assault Rifles i hela spelet förutom dom du inte kan ha Dual Mag på såklart.. ( G11 och M14 )

Perk 1: Hardline funkar lika bra på den som på alla andra. Du behöver inte ha Scavenger med Silencer för Galil startar med ganska mycket ammo ändå, men du kan sätta in Scavenger för det funkar också bra.
Perk 2: Sleight Of Hand Pro behöver inte skriva så mycket om den perken..
Perk 3: Se ovan.

5. Nu har vi bara Assault Rifles med och därför sätter jag också in en liten SMG. Vid Namn MP5k. Riktigt bra vapen, funkar väldigt bra för Rushing. Vad jag rekommenderar för attachments är Antingen Rapid Fire eller Ext. Mags. Båda funkar mycket bra.

Perk 1: Lightweight för att du ska komma fram till fienden snabbt och för att slippa dessa long range skott med Mp5.
Perk 2: Steady Aim eller SoH. Steady Aim för att få fram den fantastiska Hip fire möjligheten som Mp5 har, men SoH funkar också bra, eftersom mp5 har så bra hip fire så skulle du kunna Hip Firea bra med SoH också men jag gillar Steady Aim.
Perk 3: Marathon Pro eller Ninja pro med bra headset.

Om ni undrar över vilka equipment ni ska använda så Semtex för vapen på close quarter för att du kastar semtex snabbare än frag. Men Frag funkar bra på Long Range vapen. Stun Grenade funkar bra på vilken klass du än använder.

Claymore, Motion Censor, Tac Insertion, Jammer , C4 alla dessa funkar riktigt bra.

PEACE!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Babi Black Ops:

Oj oj oj vad många nötter som har skrivit på den här tråden.. Herregud vad använder folk för vapen egentligen?

Om någon vill ha tips på vapen kolla upp dessa 5:

1. Famas Dual Mag (för extra ammo och laddningen blir snabbare) för er nötter som inte vet vad det är. Jag rekommenderar att inte sätta något sikte på famas eftersom Famas iron sight är helt sjukt nice, visst red dot funkar bra men jag skulle tipsa att sätta på Dual mag eller Extended Mags men då rekommenderar jag Scavenger eftersom du inte får extra ammo.

Perk 1 : Hardline med eller utan pro spelar ingen roll.
Perk 2: Sleight Of Hand PRO
Perk 3: Ninja Pro men om du inte har något bra headset så skulle jag tipsa om Hacker eller Marathon eftersom du inte kan soundwhora så bra.

2. AK47 Dual Mag bland dom starkaste vapnen i spelet med famas och några till, helt klart värt att testa funkar riktigt bra, samma med Famas, Ak47 har ett riktigt bra Iron Sight så därför rekommenderar jag att inte sätta på något sikte men visst Red dot funkar också bra men testa Dual Mag!

Perk 1: Hardline med eller utan pro spelar ingen roll
Perk 2: Sleight of Hand PRO
Perk 3: Utan ett bra headset: Hacker eller marathon. Med bra Headset: Ninja Pro

3. AUG Extended Mags. Extended mags för att den har en hög fire rate och tar slut på ammo fort. Väldigt bra vapen, mycket lik Famas, Ända skillnaden är att AUGn har lite mer Recoil även fast det står att AUG och Famas har likadana Weapon Stats så har AUG som sagt mer Recoil.

Perk 1: Scavenger Pro, Det funkar utan pro också men pro är precis som MW2 att du startar med Max ammo. Vilket är riktigt bra på AUG med den Fire Rate som den har.
Perk 2: Sleight Of Hand PRO: Just för att du inte laddar snabbare och att sleight of hand funkar riktigt bra på i princip varje vapen på spelet.
Perk 3: Se föregående vapen.

4. Galil Silencer ELLER Dual Mag. Galil är det vapen som funkar bäst med silencer av alla i hela spelet enligt mig. Dual Mag funkar jättebra också, Dual Mag funkar iofs bra på alla Assault Rifles i hela spelet förutom dom du inte kan ha Dual Mag på såklart.. ( G11 och M14 )

Perk 1: Hardline funkar lika bra på den som på alla andra. Du behöver inte ha Scavenger med Silencer för Galil startar med ganska mycket ammo ändå, men du kan sätta in Scavenger för det funkar också bra.
Perk 2: Sleight Of Hand Pro behöver inte skriva så mycket om den perken..
Perk 3: Se ovan.

5. Nu har vi bara Assault Rifles med och därför sätter jag också in en liten SMG. Vid Namn MP5k. Riktigt bra vapen, funkar väldigt bra för Rushing. Vad jag rekommenderar för attachments är Antingen Rapid Fire eller Ext. Mags. Båda funkar mycket bra.

Perk 1: Lightweight för att du ska komma fram till fienden snabbt och för att slippa dessa long range skott med Mp5.
Perk 2: Steady Aim eller SoH. Steady Aim för att få fram den fantastiska Hip fire möjligheten som Mp5 har, men SoH funkar också bra, eftersom mp5 har så bra hip fire så skulle du kunna Hip Firea bra med SoH också men jag gillar Steady Aim.
Perk 3: Marathon Pro eller Ninja pro med bra headset.

Om ni undrar över vilka equipment ni ska använda så Semtex för vapen på close quarter för att du kastar semtex snabbare än frag. Men Frag funkar bra på Long Range vapen. Stun Grenade funkar bra på vilken klass du än använder.

Claymore, Motion Censor, Tac Insertion, Jammer , C4 alla dessa funkar riktigt bra.

PEACE!

Så detta är alltså de vapen man ska använda om man inte är en nöt? haha

Iaf, jag lirar mycket Nuke24/7Dem, där jag avnänder två klasser, vilka är:

1. AK47u med Rapid Fire
At1: FlackJacket
At2: Sleigh of Hand
At3: Marathon

2. Famas med Extended Mag
At1: FlackJacket
At2: Sleigh of Hand
At3: Marathon

Annars experminterar jag endel i övriga spellägen, men gillar AVP'n (kommer ej ihåg namnet) med Variable Zoom, varierande attachment, samt ett par av de assualt som finns, stoner galil m.fl!

Permalänk

Famas är det självklara valet. Min setup:
-famas med Extended mags och silencer.
-Python med dual wield.
perk 1: Hardline
perk 2: Warlord (2 Attachments)
perk 3: Hacker
Semtex, motion sensor och flash.

Famas har en grym firerate, därav extended mags och silencer för att man inte syns på mappen. Famasens ironsight är helt okej enligt mig. Gillar python bara, har ingen förklaring

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av SM-LoD:

Så detta är alltså de vapen man ska använda om man inte är en nöt? haha

Iaf, jag lirar mycket Nuke24/7Dem, där jag avnänder två klasser, vilka är:

1. AK47u med Rapid Fire
At1: FlackJacket
At2: Sleigh of Hand
At3: Marathon

2. Famas med Extended Mag
At1: FlackJacket
At2: Sleigh of Hand
At3: Marathon

Annars experminterar jag endel i övriga spellägen, men gillar AVP'n (kommer ej ihåg namnet) med Variable Zoom, varierande attachment, samt ett par av de assualt som finns, stoner galil m.fl!

L96A1? (~ AW)

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

AK-74u med rapidfire och Famas är de överlägsna vapnen i spelet helt enkelt. AUG och AK47 är den en som ens kommer i närheten. Rapidfire verkar inte påverka rekylen speciellt mycket alls och Famasen skjuter för snabbt redan som det är. Försöker undvika 74u men man plockar ju upp den varje liv nästan. Måste dock erkänna att jag är något av en Famasshole och använder den regelbundet.

Permalänk
Medlem

1. Detta är den klass jag använder mest.
Primary: AK47u
Attachments: Extended mags
Secondary: Balistic knife
Sen har jag Stungrenade samt kast yxan

Perk: Lightweight, Steady Aim och Marathon:

Sen kör jag sniper ibland, och rushar ibland med shotgun eller AK47u

Föresten använder inte många av er scavanger? Fan en extra granat e aldrig fel

Visa signatur

"This is not spam, it's freestyle posting!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Razzay:

AK-74u med rapidfire och Famas är de överlägsna vapnen i spelet helt enkelt. AUG och AK47 är den en som ens kommer i närheten.

Nja det kan jag inte hålla med om riktigt. Kanske på tajta banor såsom nuketown eller firing range. Men på övriga tycker jag både AK47 och Commando är bättre alternativ. Både på hardcore och vanligt. Fast egentligen tycker jag nog inte att det finns något vapen som är bäst, man spelar helt enkelt bäst med det vapnet man tycker om och kan hantera.

Nu spelar jag visserligen mest Barebone och matcher så de olika perksen och tillbehören finns ju inte.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem

ak47 + ext mag / olympia / ak74u + grip lr rapidfire
kniv lr strela

tomahawk
nova
tac ins

flak
slight
maraton

Spelar aldrig HCmode

Permalänk
Medlem

Ak74u på hardcore, Aug på icke-HC, eller Ak74u med rapid fire. Så kör jag
Alltid dual mag förutom vid rapid fire, då får man leva med slow reloads eller offra steady aim för slight of hand

Permalänk
Medlem

Aug eller Commando

Visa signatur

Gaming Rigg: Cooler Master HAF X - Asus P8P67 PRO - Corsair 4gb 1333mhz - Intel Core i5 2500k - Sapphire radeon 6950 2GB - 1tb spinpoint f3 HDD - XFX Black edition 750w
KringRustning: Mus: Logitech G500 - Tangentbord: Logitech G110 - Headset: Ace Edge SX500

Permalänk
Medlem

det är inte vapnet som gör dig skillad, det är spelaren

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av macmann1:

Nja det kan jag inte hålla med om riktigt. Kanske på tajta banor såsom nuketown eller firing range. Men på övriga tycker jag både AK47 och Commando är bättre alternativ. Både på hardcore och vanligt. Fast egentligen tycker jag nog inte att det finns något vapen som är bäst, man spelar helt enkelt bäst med det vapnet man tycker om och kan hantera.

Nu spelar jag visserligen mest Barebone och matcher så de olika perksen och tillbehören finns ju inte.

Håller med om att man är bäst med det vapen man gillar. Jag föredrar att inte använda just Famas, Aug eller 74u men jag gillar inte att dö för att någons Famas skjuter ca 200 skott mer än min AK-47 eller Commando per minut. Om båda dödar på 3 skott nära och 4 skott på långt håll så är det bästa vapnet det som avfyrar de kulorna först (Famas>Alla andra vapen förutom AK-74u). Dock vinner den bästa spelaren oftast i alla fall. Regeln för CoD: "Det är kul så länge du gör det men det är inte kul när någon gör det mot dig."

http://denkirson.xanga.com/735016527/black-ops/ På den här sidan står all statistik angående allt i BO och de andra CoD-spelen.

Permalänk
Medlem

det roligaste man kan köra är dual mac11 eller en staceout, båda med scavanger, slight of hand och maraton. secondary e skit samma. inte kull att använda

Permalänk

Dem jag använder mest är:

L96 med Variable Scope och Extended Mags
Python med Speed Reloader
Tomahawk
Ch4
Stun
Ghost
Warlord
Marathon/Ninja

SPAS-12 med Silencer
Lightweight
SoH/Steady Aim
Marathon

AK47 med Dual Mag
Frag
Smoke
C4
Hardline/Flak Jacket
Hardened/Steady Aim
Marathon/Ninja

Håller förövrigt med om vad Razzay sa

Permalänk
Medlem

Har blivit lite halvt kär i L85A2 med ljuddämpare och ACOG.

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk

Famas är det självklara valet för mig i allafall.

Alla maps:
Famas - Red Dot / Silencer
Ghost / Flakjacket
SoH
Ninja/Hacker

Nuketown:
Famas - Red Dot
Flakjacket
SoH
Marathon

Annars så verkar Galil och Commando också vara ett bra par vapen. Speciellt Galil med extended mags.

Visa signatur

[CPU]Intel i7 950 @ Stock[RAM]Corsair XMS3 DDR3 (6GB) [Chassi]Coolermaster HaF X[PSU]Corsair AX750[Grafikkort]Asus EN480GTX[Moderkort]Asus P6X58D-e

Permalänk
Medlem

Använder två klasser beroende på humör.

Om jag är på campinghumör så tar jag AK47/Famas red dot tillsammans med Ghost pro, sleight of hand och hacker pro.
Om jag vill anfalla är det AK-74u rapid fire med Hardline pro/Ghost pro, sleight of hand och hacker pro.
Alla LMG är jävligt onödiga IMO.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: ASUS GeForce RTX 4070Ti TUF Gaming RAM: Crucial 32GB DDR4 3200MHz CL16 Mobo: ASUS TUF GAMING B550-PRO PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial P5 Plus 2TB Chassi: Fractal Design North OS: Windows 10 Education 64-bit

Permalänk

Bästa vapnet beror på vilken taktik du kör. Men här är taktiker/klasser som du definitivt kan dominera med!

Här är mina bästa.

Defensiv Sniper/längre avstånd (typ på Array) (har fått 36-0 på jungle med detta)
FAL med silencer och acog. 10ggr bättre än att använda snipergevär, pga mycket hög damage, stora magasin (tar aldrig slut som sniper), minimal recoil, siktet är HELT stilla.
perks: Ghost, warlod, Ninja

Offensiv kort/medium avstånd
MAC11 med extended mag. Sjukt låg recoil. Mycket enkel att aima med. Kör ALLTID oscopat på nära/mediumnära avstånd = Du skjuter först!
perks: Ghost eller flak beroende på om du satsar på att överumpla eller "konfrontera". På Cracked kör jag flak eftersom alla sätter sig i fönster och placerar ut claymore bakom sig. Då kan du ta dig förbi claymore lätt och döda campers/snipers. Då kommer du vara den som ser till at ingen får typ 50-0 och ni vinner! steady aim och Ninja

Defensiv medium avstånd
Galil med silencer + Acog eller red dot. På något vis tycker jag Galil är mer accurate an Commando, trots att infon om vapnen säger anorlunda.
perks: Ghost, warlord, Ninja

Tips hur du blir sjukt bra i din hipfire (oscopat) aim: Levla en hel prestige (1-50) ENBART med pistol. Använd då bara ADS (aim down sight) när det är längre skott, ej på halvmedium/nära håll. Du kommer blir sjukt bra sedan med speciellt sub machinegun.

Killstreak: Atack helli, sätt den där DU är om du spelar defensivt = världens bästa livvakt!. Chopper gunner vid 9 streak och Gunship vid 11 streak.

Tips, om du får Gunship på Jungle: se till att vara bakom/ovanför där det är som mest träd på banan så kan dom knappt se dig och får svårt att skjuta ner dig!

Nu kommer ni dominera på CoD Back ops, om ni har den grundläggande skillen såklart

Permalänk

Fattar ingen köp g11 och ha low powerscope den dödar nästan alltid i en burst och har ett mag på 48

Permalänk
Medlem

Bolt sniper är ju klart roligast, iaf nu efter senaste patchen när sniping har blivit någotsånär användbart igen.

Annars känns det ju som majoriteten av spelarna sprayar famas lr ak74u, ska inte gnälla för mkt på balans, men det är ju ju några vapen som är äckligt överrepresenterade.

En ordentligt nurf av hipfire hade vart välkommet, lite trist när folk inte ens behöver sikta imo, hade inte skadat med lite extra rekyl på endel assaultrifles och smg's heller för den delen.

Permalänk
Skrivet av cryptic:

Annars känns det ju som majoriteten av spelarna sprayar famas lr ak74u, ska inte gnälla för mkt på balans, men det är ju ju några vapen som är äckligt överrepresenterade.

En ordentligt nurf av hipfire hade vart välkommet, lite trist när folk inte ens behöver sikta imo, hade inte skadat med lite extra rekyl på endel assaultrifles och smg's heller för den delen.

Tycker det är rätt galet att just Famas och AK74u, som är tillgängliga så pass tidigt, är så pass bra. Överrepresenterade ja, bra ja. Mer rekyl hade u varit kul ja. Just nu kan mna bli dödad av nån som kör full auto med assault rifle på för långt avstånd.....

Personligen kör jag hellre lite galna kombos, inte för att de e bra, men för att det e roligt
Spel ska ju vara roliga!

För tillfället kör jag med nedstående då jag bara är runt rank 25. Prestige 11 eller nåt, spelar inte så ofta.

MAC10 med rapid fire-. Skaplig accuracy och galen fire rate. (Kapiris på 40+ nånstans, modell bättre än mac10)
Python med ACOG. -Long range! 2-3 skott dödar. (Crossbow på 33, helt underbar på long range)

Scavanger Pro. -Gött med massor av ammo då man sprayar 20 skotts-magasinen fort, gött med nya stuns och yxor å.
Sleight of hands pro.- Gött i kombination med små magasin.
Tactical mask pro.- Den mest underbara perken av dem alla. Vad man än spelar så flyger det ju stuns och flash, de håller ju i så brutalt länge utan!

Tomahawk.- Underbar longrange melee !
Concussion.- Gillar att man kan sprigna rundor runt stunnat folk, flashen e så opålitlig.
Jammer- Upp med den i hus man springer in i för att ta ut eventuella claymores

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk

Uppsatser?

Vissa har ju skrivit lite Wall of text xP
Själv kör jag med:

Sitter på iPhone och kan tydligen inte skrolla ner på SweC-redigering. Men skrev fel på perks. Den så man springer snabbt ska vara -1 killstreakkills.

Killstreaks:
carepackage
B52, carpetbomb
Choppergunner, hewie

Ak47 - silencer & red dot
"Clint Eastwood" fast reload
Semtex
Cocussion

Ninja
Warlord
Den så man är snabbare

Eller med:

FN FAL silencer & red dot
"Clint Eastwood" fast reload
Semtex
Concussion

Ninja
Warlord
Den så man är snabbare

Men det finns väl inget vapen som är bäst, det är väl helt och hållet en smaksak.
Personligen blir jag väldigt irriterad på hipshooters och bellydivers/bunnyhoppers.

Visa signatur

FD Define XL | Crosshair IV Formula | 1090T @ 4,1GHz | Corsair H70 PnP(insug) | 8Gb Corsair Vengeance @ 1600Mhz-ish | HD6970 2GB @ 925/1400 | Corsair AX850W 80+ Gold| F3 1TB | 3xG2420HDBL @ 6024x1080 Eyefinity | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 |

Dator