Kan jag koppla datorn till denna TVn på något sätt?

Permalänk
Medlem

Kan jag koppla datorn till denna TVn på något sätt?

Tja

Ganska värdelös på hur det funkar med datorn > tv, därför söker jag råd här. Det är en relativt gammal TV. Men funkar det inte att koppla datorn till DVDn som man sedan kopplar till TVN eller något sånt?

Egenskaper för Thomson 52JW642S Det är denna tvn jag har.

Som sagt, kan inget så all hjälp uppskattas!

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Via S-Video in fungerar det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hawkeye01:

Via S-Video in fungerar det.

Skulle du kunna ta fram en länk till en sådan kabel ifrån någon affär? Vet inte vilken man ska använda.

En sådan här? : Kjell & Company - Nordens bredaste sortiment av tillbehr fr hemelektronik

Finns en miljon olika ifrån vad jag ser, hur ska jag veta vilken som är rätt ?

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av AldrigJa:

Skulle du kunna ta fram en länk till en sådan kabel ifrån någon affär? Vet inte vilken man ska använda.

En sådan här? : Kjell & Company - Nordens bredaste sortiment av tillbehr fr hemelektronik

Finns en miljon olika ifrån vad jag ser, hur ska jag veta vilken som är rätt ?

Har ditt grafikkort s video? isf köp en sådan som du länkade till så får du bild (dock inte ljud via s video, det får du ta via något annat tex 3.5mm "hörlursuttag").

Permalänk
Medlem

Nyare grafikkort saknar video-ut till TV och då behövs tex denna

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Medlem

Sitter med ett dilemma....

borde jag köpa denna ifrån USA: DealExtreme: $23.68 USB Powered VGA to Composite + S-Video Converter Box (1280*1024px Max)
Pros: billigare (Då jag har dålig ekonomi är det nice)
Cons: I usa, tar en tid att få hit den, kan inte lämna tillbaka typ etc

eller köpa

Kjell & Company - Nordens bredaste sortiment av tillbehr fr hemelektronik
Pros: Nära, kan lämna tillbaka, får den snabbt
Cons: Dyrare

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Vad har du för grafikkort. Har du Radeon kan du prova att bygga en sån här kabel.
http://www.sweclockers.com/forum/126-radeon/229521-sa-har-gor...

Permalänk
Medlem

Jag har Nvidia GeForce 9800 GT

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av AldrigJa:

Jag har Nvidia GeForce 9800 GT

Har du s video ut på ditt grafikkort då?