Hur mycket kan jag få för de här delarna?

Permalänk

Hur mycket kan jag få för de här delarna?

Hej jag tänkte byta ut lite delar från min gamla dator och undrar hur mycket delarna är värda?
CPU: Intel quad Q6600
Moderkort: Dell Inc 0PP150
Ram: 1gbx4 DDR2-SDRAM PC2-6400 (399MHz) - [DDR2-800] Tillverkad av Mosel
Grafikkort: 2xAti Radeon Hd 3870
Ljudkort: Creative labs sound blaster x-fi
Nätaggregat: 750w dell

Delarna kommer från min Dell XPS 630i, Ram,moderkort och nätaggregat tror jag är producerade av Dell.
Skulle vara väldigt tacksam om någon gav svar på ungefär hur mycket jag kan få för varje del tack

Permalänk
Avstängd

Lägg ut sakerna du skall byta ut på www.tradera.se med utrop 1 krona så ser du vad folk är villiga att ge. sålde nyss 939 amd moderkort med athlon cpu och 1 gb ram för 650:- där.

Visa signatur

Citera för SVAR!

i5 750 @ 4.3 Ghz Vattenkylt. 8gb Corsair. 6950 Crossfire. 3x 1 tb Samsung Spinpoint F3 2x 120 gb Corsair SSD Force Series. Fractal Define r2 Svart.

Permalänk
Skrivet av Pekå:

Lägg ut sakerna du skall byta ut på www.tradera.se med utrop 1 krona så ser du vad folk är villiga att ge. sålde nyss 939 amd moderkort med athlon cpu och 1 gb ram för 650:- där.

Problemet med det är ju ifall ingen lägger bud på sakerna så skulle jag kunna tjäna mer på att lägga ut dem på sweclocker marknaden eller blocket och vänta tills någon som är villiga att betala kontaktar mig