Acer Aspire One Happy 1990:- hos CDON

Permalänk
Medlem

Acer Aspire One Happy 1990:- hos CDON

Tyckte det var rätt billigt. I alla fall om man jämför med vad folk på blocket vill ha för sina gamla netbooks..
http://cdon.se/hemelektronik/lagerrensning_datorprodukter/net...

Visa signatur

Athlon XP 2100+ AIUHB 0302 | Epox 8RDA+ | 2x256MB Twinmos CL2 | Radeon 9500 @ 9700 Vcore & Vram mod | RIP

Permalänk
Medlem

Ja det var billigt

Permalänk
Medlem

Tips.. bocka i "Utan abonnemang" så får du rätt pris lol

Ja den verkar prisvärd om man ska ha en netbook

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Tips.. bocka i "Utan abonnemang" så får du rätt pris lol

Ja den verkar prisvärd om man ska ha en netbook

jaha oj då

Permalänk
Skrivet av MasteraCe:

Tips.. bocka i "Utan abonnemang" så får du rätt pris lol

Ja den verkar prisvärd om man ska ha en netbook

Ja. Kostar ju 2490:- då!

http://cdon.se/hemelektronik/lagerrensning_datorprodukter/net...

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

Det verkar nästan som att detta var ett misstag från CDON:s sida.. På deras förstasida med stora bilder stod det "5-30% rabatt! Acer netbooks från 2490:-" Men när jag kollade på netbooksen så låg de på 1990:- (igår). Nu verkar de ha höjt priserna till 2490. (se prisjakt för prishistorik)
Tur att jag beställde en igår..

Visa signatur

Athlon XP 2100+ AIUHB 0302 | Epox 8RDA+ | 2x256MB Twinmos CL2 | Radeon 9500 @ 9700 Vcore & Vram mod | RIP

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoBu:

Det verkar nästan som att detta var ett misstag från CDON:s sida.. På deras förstasida med stora bilder stod det "5-30% rabatt! Acer netbooks från 2490:-" Men när jag kollade på netbooksen så låg de på 1990:- (igår). Nu verkar de ha höjt priserna till 2490. (se prisjakt för prishistorik)
Tur att jag beställde en igår..

Jag kan också intyga dom låg på 1990:- igår.. rackarns då

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!