Vanaheim Fighters söker spelare bc2 vietnam

Permalänk
Medlem

Vanaheim Fighters söker spelare bc2 vietnam

Vi i vhf söker nu lirare som skulle vilja vara med o lira bc2 vietnam med oss
vi har funnits i över 10 år
vi körde hårt med cb wars för några år sen
tänkte kolla om det finns några lirare som passar in i våran klan och få fart på lirandet igen o börja dra lite cb wars igen
vi är mest äldre lirare kvar i guilden
vi anordnar träffar som brukar bli jävligt roliga utanför spelandet 1 till 2 gånger per år
vi är stenhårda vad det gäller cheating och gör allt vi kan för att slippa ha med cheaters o göra
några saker o tänka på om man skulle vara intresserad att hoppa med i vhf
du är ingen cheater
du är social av dig tycker om att sitta på ts o snacka
du hjälper till o donerar till server o ts (inga stora pengar)
du har humor
du lirar för att det e kul
vid intresse ta en titt på http://vanaheim.webs.com/ gå in på forum på recruting eller maila mig
onkelsam_19@hotmail.com
MVH {VhF}

Permalänk
Medlem

p12? Kollade er roster och såg väl inte direkt bra ut.

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jappse:

p12? Kollade er roster och såg väl inte direkt bra ut.

Måste man vara bra för att ha spela och ha kul?

Permalänk
Medlem

stats säger inte ett skit om man är bra eller inte
men visst har väl varit bättre men åldern tar ut sin rätt var annat för 10 år sen då var vi jävligt vassa i vietcong goa tider var det
du är aldrig bättre än vad laget är
och det är ju inte alltid man är vid sina sines fulla bruk typ fredag eller lördagar hi hi
men kör gärna en 1 on 1 mot dig kunde vara kul o se om man fortfarande har skills till det på våran server
mvh onkel

Permalänk
Medlem
Skrivet av onkelsam:

stats säger inte ett skit om man är bra eller inte
men visst har väl varit bättre men åldern tar ut sin rätt var annat för 10 år sen då var vi jävligt vassa i vietcong goa tider var det
du är aldrig bättre än vad laget är
och det är ju inte alltid man är vid sina sines fulla bruk typ fredag eller lördagar hi hi
men kör gärna en 1 on 1 mot dig kunde vara kul o se om man fortfarande har skills till det på våran server
mvh onkel

Inget ont emot er, men att gå ut med "1-on-1" sådär ger inte ett överdrivet bra intryck. Om någon säger att ni är P12: or så rapportera posten och agera moget istället. Det lockar säkerligen fler spelare, särskilt som ni verkar rikta er mot de något äldre.

Bortsett från det är det mycket sant att det är laget som vinner, inte individen. Lycka till med sökandet

Permalänk
Medlem

var inte min mening att verka tuff eller spydig
har varit med för länge för det tyckte bara det kunde vara kul
våran ålder ligger mellan 25-50
själv är jag 41
och då e väl att bli kallad p 12 en komplimang
ber om ursäkt om det uppfattats på fel sätt
mvh onkelsam

Permalänk
Medlem

Sätter du skrev första posten gör en lite misstänksam.

För min del, om jag spelar med en "clan", så är en viktig komponent att ens förmågor är jämlika. Det är kul att vinna. Inte kul att bli överkörd.

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem

CB - clanbase? I så fall får ni fortsätta leta, Battlefield och Bc2 är dött på CB. Sattsa hellre på EuroDomination istället, eller varför inte ESL.

Och som några nämde tidigare.... stats har ingenting med hur bra man är i en match. Public och clanspel kräver 2 helt olika tankesätt. Sällan man ser bra clanspelare lira public, detta gäller alla spel mer eller mindre.

=50K^= BLAME^stoltz

Permalänk
Medlem

det är sant som du skriver
en bra clan lirare har sin uppgift i ett war och han har den för att han e bra på det han gör och om du då har ett bra team där alla e samspelade och alla kan varje mm av kartan har du goda chanser till att vinna
och kan väl säga att vist att bli överkörd e inte kul
men fan det e bara ett spel
och i dom flesta fall vi blev helt överkörda i wars för visade sig att dom cheatade
jag har varit ifrån det ett tag så att jag tänkte dra igång med cb igen var för att vi alltid lirat där och clanen e reggad där
men tackar för tipset ska ta mig en titt på det
mvh onkelsam