Har förlagt mina Battlefield 2 skivor

Permalänk
Medlem

Har förlagt mina Battlefield 2 skivor

Spelet är installerat och jag har serials etc*, men jag kan inte spela det pga. att jag inte hittar skivorna! Finns det något sätt att komma förbi problemet? Vet att man kan ladda ner spelet digitalt från EAs hemsida och då inte behöver skivor, men då måste man köpa det igen och det har jag ingen större lust att göra.

*kan visa fodralet/manualen om någon tvivlar

Permalänk
Medlem

I bästa fall är det inte omöjligt at EA kan skicka nya skivor om du uppvisar din cdkey men har skickat ett PM om alternativ lösning.

Permalänk
Medlem

Ladda ner EADM och lös in din Serial så ska du se att de fungerar

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem

BF2 Complete fungerade inte att registrera i EADM för mig iaf. Kanske går om man har köpt en senare utgåva av BF2.

Visa signatur

Asus P7P55D Deluxe | Intel Core i5 760 @ 2,8GHz | 8GiB DDR3-1600 | EVGA GTX 460 SC EE 1GB | Fractal Design Define R2 | Corsair TX 750W PSU | Windows 7 Pro 64-bit | 24" @ 1920*1200

Permalänk
Medlem

Kan man inte aktivera det i steam så slipper man skivor? eller är jag helt ute och cyklar nu...
Kanske var något annat spel jag tänkte på ^^

Permalänk
Medlem

Patcha till 1.5. Där behöver man inte skivor. Jag spelar utan att ha skivan i datorn iallafall.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: ASUS GeForce RTX 4070Ti TUF Gaming RAM: Crucial 32GB DDR4 3200MHz CL16 Mobo: ASUS TUF GAMING B550-PRO PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial P5 Plus 2TB Chassi: Fractal Design North OS: Windows 10 Education 64-bit

Permalänk
Medlem

Jag laddade ner 1.5 patchen, men installationsprogrammet säger att spelet redan är uppdaterat. Att hämta hem spelet via EADM fungerade inte heller med mina nycklar. Får väl se till att hitta skivorna eller köpa spelet igen via EADM.... :/

Permalänk

Jag hade samma problem(eller skivan hade jag men läsaren ville inte ta den) La in nyckeln i EADM och vips kunde jag ladda ner BC2 inklusive vietnam(har aldrig köpt vietnam)

Permalänk
Skrivet av 2pac:

Jag laddade ner 1.5 patchen, men installationsprogrammet säger att spelet redan är uppdaterat. Att hämta hem spelet via EADM fungerade inte heller med mina nycklar. Får väl se till att hitta skivorna eller köpa spelet igen via EADM.... :/

Man är tvungen att installera 1.4 innan 1.5, om jag inte minns helt galet, hade samma problem.

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk
Skrivet av bjornligan1:

Jag hade samma problem(eller skivan hade jag men läsaren ville inte ta den) La in nyckeln i EADM och vips kunde jag ladda ner BC2 inklusive vietnam(har aldrig köpt vietnam)

Man har alltid Vietnam på sin burk, den kom med patchen som kom i december. ^^

Yepp, måste installera 1.41 FÖRE 1.5 annars fkkar hela skiten upp sig. =P

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Det fungerade när jag installerade 1.41 först och sedan 1.5. Danke