Naruto Manga, vilken ska man köpa?

Permalänk
Medlem

Naruto Manga, vilken ska man köpa?

Hej nu är det så att jag tänkt beställa Lite Naruto manga (för samling). på CDON.com finns dessa.

Har dock stött på ett litet problem. vilken ska man välja för att gå efter story mode?

De böcker det bara står Naruto "1" eller Naruto Chapter book "1" ?
om ni scrollar ner på sidan så ser ni ett antal olika böcker, så som jag prata om.

Länk: http://cdon.se/b%c3%b6cker/kishimoto%2c_masashi/naruto_5-4526713?page-size=100&sort-order=103

Tackar för svar!

Mvh Linus

Visa signatur

Citera för svar!
[CPU: Intel i5-750][Modekort: EVGA P55 LE][GFX: Powercolor HD5850PCs+ 1GB][RAM: A-Data Game series 1600MHz 4GB][Chassi:Fractal Define R2, Tit][HDD : 500GB WDC Black][PSU: Fractal Design Newton R2, 650W][CPU Kylning: Scythe Kama Angle][OS: W7 Ultimate 64-bit]

Permalänk
Medlem

Naruto 1 verkar ju längre än chapter book 1, 192 kontra 75 sidor.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

jo jag såg detta, men frågan är om den följer storyn riktigt eller om dom lägger till fillers i dom. :/

Visa signatur

Citera för svar!
[CPU: Intel i5-750][Modekort: EVGA P55 LE][GFX: Powercolor HD5850PCs+ 1GB][RAM: A-Data Game series 1600MHz 4GB][Chassi:Fractal Define R2, Tit][HDD : 500GB WDC Black][PSU: Fractal Design Newton R2, 650W][CPU Kylning: Scythe Kama Angle][OS: W7 Ultimate 64-bit]

Permalänk
Medlem

Kolla på språket också, verkar ju finnas svenska, engelska och tyska versioner av vad jag såg.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

Engelska ska det va, svenska skulle bara kännas skumt och fake, om man kunde japanska skulle jag läst i det, men det står jag över. dockså är animen bäst med japanskt tal.

Visa signatur

Citera för svar!
[CPU: Intel i5-750][Modekort: EVGA P55 LE][GFX: Powercolor HD5850PCs+ 1GB][RAM: A-Data Game series 1600MHz 4GB][Chassi:Fractal Define R2, Tit][HDD : 500GB WDC Black][PSU: Fractal Design Newton R2, 650W][CPU Kylning: Scythe Kama Angle][OS: W7 Ultimate 64-bit]

Permalänk
Medlem

Du kan se ISBN-numren för alla engelska böcker här http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Naruto_manga_volumes
Sedan är det bara att jämföra de med dem på cdon. De innehåller garanterat inga fillers.

"Naruto 1" stämmer överens med vol 1 på wikipedia listan.
"Naruto Chapter Book 1" verkar vara en lättläst och sammanfattad version av vol 1.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zacksen:

Du kan se ISBN-numren för alla engelska böcker här http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Naruto_manga_volumes
Sedan är det bara att jämföra de med dem på cdon. De innehåller garanterat inga fillers.

"Naruto 1" stämmer överens med vol 1 på wikipedia listan.
"Naruto Chapter Book 1" verkar vara en lättläst och sammanfattad version av vol 1.

Tack för svar på frågan Zacksen !;)

Visa signatur

Citera för svar!
[CPU: Intel i5-750][Modekort: EVGA P55 LE][GFX: Powercolor HD5850PCs+ 1GB][RAM: A-Data Game series 1600MHz 4GB][Chassi:Fractal Define R2, Tit][HDD : 500GB WDC Black][PSU: Fractal Design Newton R2, 650W][CPU Kylning: Scythe Kama Angle][OS: W7 Ultimate 64-bit]