Permalänk

Bra 360 kontroller?

Tjena

Har tröttnat på att försöka spela med en helt värdelös D-pad nu så jag undrar om det finns några kontroller med bra d-pads som går att få tag på i Sverige? Den enda jag har hittat som verkar lockande är Hori Ex Turbo 2, men den finns bara i USA/Japan. Kan bli jobbigt med support om den krånglar om man beställer från Play-Asia eller Amazon US, eller?

Tips tack!

Permalänk
Medlem
Permalänk

Otroligt dyr i Sverige dock :/ 550 kr vs 40$

Permalänk
Medlem

Vet inte om den är bra, men har du testat MS nya kontroll med förbättrat och justerbart styrkors?

http://www.game.se/acatalog/Tr_dl_s_Handkontroll_D_pad_Silver...

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk

Är det någon skillnad mellan den gamla 360 kontrollen och den som hänger med Slim? Har hört en del om att d-padden på slim-kontrollen ska vara bättre. Stämmer det eller? Hur stor är skillnaden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anilusion:

Är det någon skillnad mellan den gamla 360 kontrollen och den som hänger med Slim? Har hört en del om att d-padden på slim-kontrollen ska vara bättre. Stämmer det eller? Hur stor är skillnaden?

Alla Slim har inte den nya kontrollen, själv köpte jag ett Slim: Halo Reach Limited Edition och den kom med den vanliga. Av bilderna att dömma tycker jag själv att den gammla ser skönare ut att använda, men det är ju omöjligt att säga utan att testa. Borde ju gå att prova på ex. Mediamarkt om de har en ny 360 uppställd(om nu inte Microsoft fortfarande gör de äldre kontrollerna till demostationerna).

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.