Raspberry Pi – komplett dator för 25 dollar

Permalänk
Medlem

KAN MAN MAXA CRYSIS I DEN HÄRA?!?!?!?!?!?!?!?!

Permalänk
Medlem

Snacka om att de har investerat i helt fel grunka, iallfall än sålänge tills de bytar användningsområde för den. Förmodligen kommer de flesta TV-apparaterna vara Smart-TV och ha det mesta inbyggt. OK han sa att det var mer inriktat till folk med minde cash men seriöst så tror jag mer på en företags lösning av olika slag och inte för hemmet.

Visa signatur

Japp jag har dyslexi, så häng inte mig pga min grammatik.
CPU: Ryzen 7 5800X || GPU: ASUS ROG Strix RTX3070Ti OC || Moderkort: ASUS ROG Strix X570-F Gaming || RAM: 64GB 3200MHz || CPU kylare: Fractal Design Celsius S24 || Primär HDD: Samsung 980 PRO M.2 1TB

Permalänk
Medlem

Hmm

Skrivet av Slagt:

Snacka om att de har investerat i helt fel grunka, iallfall än sålänge tills de bytar användningsområde för den. Förmodligen kommer de flesta TV-apparaterna vara Smart-TV och ha det mesta inbyggt. OK han sa att det var mer inriktat till folk med minde cash men seriöst så tror jag mer på en företags lösning av olika slag och inte för hemmet.

Men om man tänker barnen i afrika då lr kina och andra länder där inte det finns så mkt pengar för många.

Visa signatur

[CHASSI] |Fractal Design R4 Titanium Grey| [PSU] |OCZ ZX1250w 80PLUS Gold| [MOBO] |P9X79-Deluxe| [CPU] |SB-E ICi7 3820| [CPU COOLER] |Zalman CNPS12X| [RAM] |G.Skill 4x4096MB CL11 2133Mhz Ripjaws Gaming| [OS HDD] |OCZ Vertex-4 128GB| [GAME HDD's] |OCZ Vertex-4 2x256GB RAID-0| [STORAGE] |Seagate 2x3TB| [GFX] |MSI GTX 580| [MOUSE] |Razer Mamba| [KEYBOARD] |Razer BlackWidow Ultimate| [HEADSET] |Corsair Vengeance 2000 Wireless 7.1|

Permalänk
Inaktiv

För barn med föräldrar som inte har råd med en dator har säkert en HDTV med HDMI utgång hemma i hyddan...

Permalänk
Skrivet av anon32713:

För barn med föräldrar som inte har råd med en dator har säkert en HDTV med HDMI utgång hemma i hyddan...

Den är fortfarande inte gjord för folk som bor i hyddor som folk redan diskuterat om i 3 sidor...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Lullebulle:

Den är fortfarande inte gjord för folk som bor i hyddor som folk redan diskuterat om i 3 sidor...

För barn med föräldrar som inte har råd med en dator har säkert en HDTV med HDMI utgång hemma i hemmet.

Permalänk
Medlem

Arm baserat linux och låglevel emulering av x86 instruktioner så är inte w3.x en omöjlighet, till och med väldigt enkelt att genomföra men helt onödigt när de redan finns massa poc av just det

Men starkaste kortet är att köra Ångström distron på leksaken sen peta dit xbmc

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon32713:

För barn med föräldrar som inte har råd med en dator har säkert en HDTV med HDMI utgång hemma i hemmet.

Målgruppen för denna är inte familjer i u-länder. Den är gjord för att användas i utbildningssyften i skolan för att barnen ska lära sig mer än att skriva brev i word. Sedan om man kan hitta andra saker att använda den till är en annan sak. Men tvekar att det kommer bli något för fattiga då det kräver en rätt dyr skärm/tv.

Visa signatur

Define R3, GA-Z97X, i5 4690k, 8GB Corsair, GTX780