Någon som skall börja med WoW?

Permalänk
Inaktiv

Någon som skall börja med WoW?

Hejsan. (:
Jag har spelat WoW i flera år nu, har alltid haft mina kamrater att spela med. Men nu har dom lagt WoW på hyllan, tyvärr.
Så jag letar efter någon som vill börja med WoW, och RAFa med mig, för om man spelar med någon så blir det mycket roligare. (: Jag kör för närvarande på servern Executus som alliance, är vi på den löser sig allt med guld osv.
Vill juh helst att du har skype eller något dylikt. (:

MVH Viktor

Permalänk
Medlem

Cashar du gamecard + vanila?
Kolla på gaming forums där är det mer eller mindre standard att personsen som RaFar betalar gamecard +/eller vanila

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Wully:

Cashar du gamecard + vanila?
Kolla på gaming forums där är det mer eller mindre standard att personsen som RaFar betalar gamecard +/eller vanila

Det gör jag dock inte, då jag inte är ute efter några mounts eller dylikt..
Utan bara någon att spela med, och eventuellt lära han/hon om WoW. (:

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon128682:

Det gör jag dock inte, då jag inte är ute efter några mounts eller dylikt..
Utan bara någon att spela med, och eventuellt lära han/hon om WoW. (:

Lycka till
För personen som blir rafad får inget förutom 300% exp till 60 som om man räknar i % från 1-85 är ungefär 5% av lvling.
1-60 är också den bäst lvling så synd att förstöra den, med en ny person som sedan inte kommer kunna lira sin klass :&

Permalänk
Medlem

Alltså, man kan lära sig spelet när man Raf:ar och alla blir inte boostade utan de kanske questar. Dessutom har man ju 25 levlar kvar att lära sig på.

Man måste inte heller vara speciellt begåvad för att lära sig spela Wow

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk

får inte båda två också varsin gratis månad när man rafar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av _MmattiasS_:

får inte båda två också varsin gratis månad när man rafar?

När den man rafar köper sin först månad, gamecard eller via kreditkort, får han som rafade(?) en månad och sen andra månaden rafarn köper är mount om dom inte har ändrat det. Så den som blir rafad får bara 300% exp boost.

Permalänk
Medlem
Skrivet av _MmattiasS_:

får inte båda två också varsin gratis månad när man rafar?

Bara den som RAFar om den han rafat fyller på kontot med speltid efter gratismånaden

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Tog bort ett inlägg som innehåll marknadsföring.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Skrivet av NisseG91:

Bara den som RAFar om den han rafat fyller på kontot med speltid efter gratismånaden

jag som har för mig att jag fick en månad när brorsan rafade mig... närstan säger faktiskt. han rafade och efter en månad köpte jag ett gamecard.... men även de bästa kan ha fel

Permalänk
Medlem

Ingår en månad game-time i vanilla om någon undrade.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Jag börja lira förra veckan på Tarren Mill som aliance dock. Tråkigt du inte kunat lira där. Då hade du haft mig iaf. Kör varje dag efter jobbet.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

hade ju varit nice dock spelar jag redan WoW så de va ju lite surt :/ inte många som spelar längre vilket är ganska trist :/ (kompisar som spelar dvs)

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Haziza:

Jag börja lira förra veckan på Tarren Mill som aliance dock. Tråkigt du inte kunat lira där. Då hade du haft mig iaf. Kör varje dag efter jobbet.

Aww, det sög juh verkligen. ): Om man inte RAFar är det ganska svårt att levla tillsammans, eller snarare jobbigt.
Men om du någon gång börjar på Executus så skicka ett PM eller hör av dig till mig inne på WoW, jag nickar Expensive.

Skrivet av elghinnarisa:

hade ju varit nice dock spelar jag redan WoW så de va ju lite surt :/ inte många som spelar längre vilket är ganska trist :/ (kompisar som spelar dvs)

Precis, alla mina polare har lagt av också, då jag la av.
Men jag vill börja igen bara jag hittar någon att spela med. (:

Permalänk
Medlem

Tänkte starta ny gbbe på Maelstrom som Alliance. Lirar dock bara på kvällar men på helgerna blir det oftas under dagen. Men du kan ju dra iväg ett pm om du är sugen fortfarande.