Köpa torx 8 security hole skruvmejsel?

Permalänk

Köpa torx 8 security hole skruvmejsel?

Tjena!

jag undrar om någon vet vart man kan köpa en torx 8 security hole mejsel i Sverige, gärna i eskilstuna om ni skulle råka bo här

tack för svar!

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk
Medlem

Finns bitssatser på classe och dyl.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

Finns bitssatser på classe och dyl.

hm tänkte inte på det

tackar

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk

Nu pirrar det i mina spidervibbar att det är ett xbox du ska meka med? isåfall så kommer inte bitsen fungera till handkontrollen då den inte går ner i två av de djupa hålen i kontrollen.

Skulle rekommendera dig att köpa denna för under 9 kronor som även jag har och använder: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160309176643&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Skrivet av 4everapple1:

Nu pirrar det i mina spidervibbar att det är ett xbox du ska meka med? isåfall så kommer inte bitsen fungera till handkontrollen då den inte går ner i två av de djupa hålen i kontrollen.

Skulle rekommendera dig att köpa denna för under 9 kronor som även jag har och använder: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160309176643&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

helt rätt XD jasså vilken tur du sa till då då får man beställa en sådan istället då

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk
Medlem

Det går också att knäcka själva centerpinnen i de där skruvarna relativt enkelt, om det skulle vara så att du redan äger torx-mejslar.

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Skrivet av Sgt. Stinger:

Det går också att knäcka själva centerpinnen i de där skruvarna relativt enkelt, om det skulle vara så att du redan äger torx-mejslar.

mjo tänkte inte på det haha XD men nu har ja redan beställt en

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |