Permalänk
Avstängd

Nice price på Webhallen! ;)

Det är nice price på webhallen, fynda som ett CROSSHAIR IV FORMULA för ynka 795kr!

Länk: http://www.webhallen.com/hardvara/kampanjer/demorensning/namn...

Permalänk
Medlem

Lite sugen på Pentax K-7 huset, men tror jag skiter i det då jag behöver pengarna senare till studier.

Permalänk
Medlem

Demoexemplar är väl inget nytt direkt?

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Köpte mig en PRINCESS Bordsfläkt för 99 spänn Snyggare och smidigare att ha på skrivbordet än den stora fula plastgrejen man har nu. Runt 200 spänn billigare!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Tack för tipset. köpte mig ett par hårddiskar.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.