Permalänk
Medlem

Ni som har Acer 3820tg laddare

Tjenare,
Skulle behöva lite hjälp med min acer 3820tg. Det är så att jag har blandat ihop laddarna med annan acer dator och nu vet jag inte vilken laddare som tillhör 3820..Ni som äger en acer 3820 är el-kontakten vinklad på laddaren, eller en anna grej som skiljer led lampan på adaptern är det en rund punkt eller en liten avlång rektangel?

Permalänk
Skrivet av sankar:

Tjenare,
Skulle behöva lite hjälp med min acer 3820tg. Det är så att jag har blandat ihop laddarna med annan acer dator och nu vet jag inte vilken laddare som tillhör 3820..Ni som äger en acer 3820 är el-kontakten vinklad på laddaren, eller en anna grej som skiljer led lampan på adaptern är det en rund punkt eller en liten avlång rektangel?

Hitta denna som kanske hjälper dig.
http://www.duracelldirect.se/barbar-laptop-notebook/acer/aspi...

Permalänk

du kan ju kolla på på datorn undersidan

så ska de stå något i stil med:

värderna som står är bara ett exempel, men de ska stå samma på laddare och dator

Model NO: 3820tg
DC RATING: 19v,3,42A (3,42A)
Made in xxxxx

sen på laddaren ska du hitta
DC output: 19v,3,42A 65w max

är båda laddare likadana så gör det ju inget, förutom om båda datorerna inte är dina

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida

Permalänk
Medlem
Skrivet av sankar:

Tjenare,
Skulle behöva lite hjälp med min acer 3820tg. Det är så att jag har blandat ihop laddarna med annan acer dator och nu vet jag inte vilken laddare som tillhör 3820..Ni som äger en acer 3820 är el-kontakten vinklad på laddaren, eller en anna grej som skiljer led lampan på adaptern är det en rund punkt eller en liten avlång rektangel?

Till min Acer Aspire TimelineX 3820tg:

LITEON
Model: PA-1900-34
Output: 19V 4.74A
(Vinklad kontakt med rektangulär LED)