Permalänk

min moppe :P

Vet att detta kanske inte är rätt sida/forum och förlåt om jag inte får göra en sån här tråd

Behöver hjälp med prissättning på min gamla mt5:a

http://www.blocket.se/halland/Mt5___92_34933292.htm?ca=20&w=1

Har den just nu ute för det priset men kan tänka mig att gå ner till ca 3900

Tycker ni att det är ett rimligt pris?

Permalänk
Medlem

Tycker det är ett bra pris.
Inte dyrt eller jobbigt att byta det som är kasst.

Kommer ihåg för 10-11 år sedan man hade sin Röd-Vita MT5:a med 70cc och crossförgasare.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem

Tycker det är lika bra att du byter det trasiga så att dom kan provköra den, tror det är där problemet ligger

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Det är inget trasigt på den ? bara hastighetsvajer och att den låte rlite mycket.

Permalänk
Medlem

Men när du skriver: hastighetmatärvajer 50kr så undrar man ju vaför du inte byter den själv innan du säljer moppen? dvs man tror att det är mer fel än bara vajern...

Att ljuddämparen behöver bytas tycker jag inte att du ens behöver ta upp i annonsen, tycker köparen att den låter för mycket så får de väl byta dämpare då.

Permalänk

okej tack så mycket soulis, jag gör nog som du säger

Permalänk
Medlem

Första bilden ska du nog bytta ut, ser ut som om säte är sprucken i mitten vilket det inte verkar vara om man kollar på andra bilderna men du vet ju hur det är- oftast kollar man bara på första bilden och sen bläddrar man vidare

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Skrivet av Tomas_88:

Första bilden ska du nog bytta ut, ser ut som om säte är sprucken i mitten vilket det inte verkar vara om man kollar på andra bilderna men du vet ju hur det är- oftast kollar man bara på första bilden och sen bläddrar man vidare

Hehe ja, när jag köpte den så bytte jag sadelklädsel för det var ett stort hål i det med lite sånt skumgummi borttaget så nu ser det ut så._.

Permalänk

Köper folk ens trimmade mopder? de vill ju trimma själv isf

Tycker nog den blir svårsåld. lättare att kränga till en kompis etc. Släng ut någon annons i lokala annons torget.se etc

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av imperatormedia:

Hehe ja, när jag köpte den så bytte jag sadelklädsel för det var ett stort hål i det med lite sånt skumgummi borttaget så nu ser det ut så._.

Jag menar inte fördjupningen som jag knappast lade märke till utan den där ljusa sträck längre upp som inte är med på andra bilder Ser ut som om det blev något fel när du gjorde bilden.

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X