Permalänk
Medlem
Skrivet av jocke92:

Du frågade om en specifik order. Normalt sett frågas det efter en produkt. Det är bara du och inet som vet vad ordernumret innehåller för delar.

Om du vill kan jag skicka en länk kommer dok inte få svar utav Inet på forumet endå.

Visa signatur

Dator 1: i9 9900k, 16gb 3600Mhz, 2x970 Evo 500gb, RTX 2070 etc.
Dator 2: Macbook Pro late 2018

Permalänk
Medlem

Jag måste bara tacka er för ett (som vanligt) fantastiskt jobb!
Ni gjorde inget speciellt! Utan jag fick bara mitt paket i tid (som vanligt!)

Och efter typ 10-15 odrar har jag ännu inte haft en enda dålig erfarenhet utav er. Stor tumme upp!

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk

Antar att ni har mycket att göra nu, men jag beställde min order för 2 dagar sen, och den har inte ens skickats?

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67-M B3 Processor: Intel i5 2500k @ 3,3GHz Grafikkort: XFX Radeon HD6970 2048MB Internminne: Corsair 8GB Vengance 1600MHz LP Nätagg: NZXT HALE90 750w 80+ Gold HDD: Samsung Spinpoint 1Tb
Fraktfritt Inet.se: http://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pizzabulle:

Antar att ni har mycket att göra nu, men jag beställde min order för 2 dagar sen, och den har inte ens skickats?

Samma här, men har du kollat så att allt finns i lager just nu ? Dem kanske har något fel med lagret, mitt fanns iofrösig inte i lager så jag är inte förvånad

Visa signatur

Dator 1: i9 9900k, 16gb 3600Mhz, 2x970 Evo 500gb, RTX 2070 etc.
Dator 2: Macbook Pro late 2018

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pizzabulle:

ring till dom?
snabbare svar än att skriva här.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Sannen:

Samma här, men har du kollat så att allt finns i lager just nu ? Dem kanske har något fel med lagret, mitt fanns iofrösig inte i lager så jag är inte förvånad

Yes, allt finns i lager, fick ett sms igår om att min order höll på att plockas så jag antog att den skulle skickas idag i alla fall, men det står inget om det på hemsidan =(

Skrivet av Toivo83:

ring till dom?
snabbare svar än att skriva här.

Då jag är extremt lat av mig och inte orkar resa mig upp ifrån stolen för att ringa, så skriver jag hellre ett mail/skriver här då jag inte verkligen måste ha datorn nu, men det hade varit skönt att ha nånting att pilla med i helgen so to speak=)

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67-M B3 Processor: Intel i5 2500k @ 3,3GHz Grafikkort: XFX Radeon HD6970 2048MB Internminne: Corsair 8GB Vengance 1600MHz LP Nätagg: NZXT HALE90 750w 80+ Gold HDD: Samsung Spinpoint 1Tb
Fraktfritt Inet.se: http://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid...

Permalänk

Leveranstid på Asus GeForce GTX 560Ti 1024MB DirectCU II ?

Permalänk
Hedersmedlem

Har ni problem med sms-funktionen, eller jobbar ni bara över rejält?
Igår cirka 22:00 dök det nämligen upp ett sms om att min order höll på att packas...
Den verkar inte ha skickats än dock, så verkar ha gått lite galet.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Inet
Skrivet av Leifson:

Har ni problem med sms-funktionen, eller jobbar ni bara över rejält?
Igår cirka 22:00 dök det nämligen upp ett sms om att min order höll på att packas...
Den verkar inte ha skickats än dock, så verkar ha gått lite galet.

Skrivet av Pizzabulle:

Vi har sen flytten personal som jobbar på lagret dygnet runt. Den här veckan har vi trots det tyvärr legat lite efter med utleveransen så dagskiften har fått köra en del övertid.

Vill också passa på att säga att både augusti och september har varit rekordmånader för oss och vi har aldrig tidigare skickat så mycket varor under så kort tid. Och att vi har klarat det är till stor del tack vare att vi har ett nytt lager.

Självklart är vi inte nöjda över att vissa kunder inte får sina ordrar skickade i tid, men vi jobbar hårt för att lagret ska vara helt inkört och allt ska fungera till 100% igen.

Skrivet av LeafBox:

Jag måste bara tacka er för ett (som vanligt) fantastiskt jobb!
Ni gjorde inget speciellt! Utan jag fick bara mitt paket i tid (som vanligt!)

Och efter typ 10-15 odrar har jag ännu inte haft en enda dålig erfarenhet utav er. Stor tumme upp!

Tack! Alltid kul att höra

Skrivet av carlbergs:

Leveranstid på Asus GeForce GTX 560Ti 1024MB DirectCU II ?

Preliminärt kommer det in i mitten på oktober!

Får ta och önska alla en riktigt trevlig helg! Ser ut att bli fint väder, åtminstone här i Göteborg

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Får ta och önska alla en riktigt trevlig helg! Ser ut att bli fint väder, åtminstone här i Göteborg

Men finns det någon större chans att jag får mina saker i helgen?=)

Trevlig helg på er också, solen lyser här i Emmaboda med!

// M.V.H Pizzabulle (Linus_ikonen@hot....)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

undrar bara, hur väl säljer WD 2TB green diskarna? http://www.inet.se/artikel/4303985/2tb-western-digital-caviar...
Lagerstatus går konstant upp och ned, blir lite nyfiken

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Leveransen har kommit och det ligger ett kort reserverat till din order, om du loggar in och tittar! Om du har fler frågor om din order får du vända dig till oss direkt på info@inet.se eller 031 65 27 00.

Japp. Såg det, tackar så mycket och jag ber om ursäkt för mitt utbrott.

Sedan undrar jag också om ni har planer på att ha Hitachi Deskstar 5K3000 2TB i ert sortiment?

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem

När kommer inet få in Crucial m4 SSD?
Hur kommer sig att ni ej har dem...
Crucial m4 SSD är mer stabilare än vissa SSD ni saljer...

Asus XONAR DG PCI 5.1?
Jag har ingen nytta av ett 7,1 system

M.V.H

Visa signatur

GigaByte EP35-DS3 - Intel Core 2 Quad Q6600@2.44GHz - 8GB Corsair Dominator DDR2 PC8500 - 2x500 GB Hdd- XFX Radeon HD 5870 - Antec Sonata III - Svart (500w), Thoshiba HDTV 37"

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Som Konichiwa säger, japp!

Fasen vad gött!

Visa signatur

6700K / 16GB DDR4 / 1.5 TB SSD / Corsair CS750M / RTX 2070 OC

Permalänk
Medlem

Hej Inet!

Det finns inga specifikationer på kortet ASRock 970 Extreme4.

http://www.inet.se/artikel/1902092/asrock-970-extreme4

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Medlem

http://www.inet.se/artikel/1902127/evga-geforce-gtx-580-1536m...

Frekvensen ska väl vara 772 MHz, inte 722?

Visa signatur

Ryzen 9 5900X @ +100MHz & CO -23.5 | RTX 3070 @ 2GHz 16Gbps 956mV | 32GB @ 3600MT/s CL14

Permalänk
Medlem

Hur länge till kommer ni ha lång leveranstid vid montering av datorer?

Permalänk
Medlem

https://www.inet.se/artikel/5321240/scythe-120mm-gentle-typho... är försenade och undrar om ni fått reda på när ni får in dom? Köpt min dator med dom där fläktarna och har väntat riktigt länge nu på att dom ska komma in... Är det möjligen så att man kan beställa andra och avbeställa dom här?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hassi:

https://www.inet.se/artikel/5321240/scythe-120mm-gentle-typho... är försenade och undrar om ni fått reda på när ni får in dom? Köpt min dator med dom där fläktarna och har väntat riktigt länge nu på att dom ska komma in... Är det möjligen så att man kan beställa andra och avbeställa dom här?

om man kollar deras lager i butikerna, så har dom en i ringön står det.

Visa signatur

CPU Intel Core i5 2500K 3,3GHz | Corsair Cooling Hydro H100 | ASRock Fatal1ty P67 Professional REV B3 | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GPU MSI GeForce GTX 580 1536MB TWIN FROZR II | PSU NZXT HALE90 750W 80+ Gold | HD 1TB Hitachi Deskstar 7K1000.C | Cooler Master HAF X |

Permalänk

När kommer dessa delar in då jag ska köpa dator:
Kommer de snart eller ska jag köpa någon annanstans? För vill nte vänta allt för länge då delarna finns att köpa på andra ställen men jag gillar Inet så vill gärna veta.

MSI P67A-GD55 REV B3
EVGA GeForce GTX 580 1536MB SOC
Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE
Scythe 120mm Gentle Typhoon, 1850rpm 2st

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Akiba90:

om man kollar deras lager i butikerna, så har dom en i ringön står det.

Jag ska ha 4 så det spelar ingen roll om ringön har 1...

Permalänk
Inet
Skrivet av str8forthakill:

undrar bara, hur väl säljer WD 2TB green diskarna? http://www.inet.se/artikel/4303985/2tb-western-digital-caviar...
Lagerstatus går konstant upp och ned, blir lite nyfiken

Japp! Det är populära diskar och säljer bra!

Skrivet av Solaris:

Japp. Såg det, tackar så mycket och jag ber om ursäkt för mitt utbrott.

Sedan undrar jag också om ni har planer på att ha Hitachi Deskstar 5K3000 2TB i ert sortiment?

Inga problem

Kollar upp detta och återkommer!

Skrivet av Akke2019:

När kommer inet få in Crucial m4 SSD?
Hur kommer sig att ni ej har dem...
Crucial m4 SSD är mer stabilare än vissa SSD ni saljer...

Asus XONAR DG PCI 5.1?
Jag har ingen nytta av ett 7,1 system

M.V.H

Vi kollar på att ta in Cruical i sortimentet men inget som är helt bestämt ännu!

Kollar med inköpsavdelningen om vi kan ta in det kortet.

Skrivet av Peatear:

Fixat nu!

Skrivet av gwanto:

Hej Inet!

Det finns inga specifikationer på kortet ASRock 970 Extreme4.

http://www.inet.se/artikel/1902092/asrock-970-extreme4

Specifikationer uppe nu!

Skrivet av Decster:

Stämmer bra! Fixat nu!

Skrivet av Hassi:

Dom är beställda och ska vara på ingående, men har inget datum i dagsläget så det kan dra ut på tiden. Vill du ändra din beställning så kontakta oss direkt på 031 65 27 00 eller info@inet.se.

Skrivet av Sötgroda:

När kommer dessa delar in då jag ska köpa dator:
Kommer de snart eller ska jag köpa någon annanstans? För vill nte vänta allt för länge då delarna finns att köpa på andra ställen men jag gillar Inet så vill gärna veta.

MSI P67A-GD55 REV B3
EVGA GeForce GTX 580 1536MB SOC
Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE
Scythe 120mm Gentle Typhoon, 1850rpm 2st

Tack på förhand!

MSI P67A-GD55 REV B3 - datum finns på produktsidan!
Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE - samma här, datum finns på produktsidan!
EVGA GeForce GTX 580 1536MB SOC - tyvärr obekräftad leveranstid.
Scythe 120mm Gentle Typhoon, 1850rpm - beställda, men har inget datum i dagsläget tyvärr.

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem

Hej inet hur länge räcker en tryckluft på burk som ni har 300 ml? Tänkte om man bara tar på cpun och grafikkortet på ett ungefär?

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

När får ni in msi 580 Lightning och corsair ax 850?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inet
Skrivet av pompa_kumla:

Hej inet hur länge räcker en tryckluft på burk som ni har 300 ml? Tänkte om man bara tar på cpun och grafikkortet på ett ungefär?

Det är jättesvårt att svara på för det beror helt på från hur man använder det. För en del räcker det för att rensa datorn flera gånger, för andra bara en gång.

Är det endast CPU och grafikkort du ska rensa så ska en burk definitivt räcka!

Skrivet av hyenan:

När får ni in msi 580 Lightning och corsair ax 850?

Skickades från m.sweclockers.com

MSI GeForce GTX 580 1536MB Lightning - preliminärt mot slutet på veckan.

Corsair AX 850W 80+ GOLD - kommer ny leverans om ca 1-2veckor.

Skrivet av Megaman9:

Hur länge till kommer ni ha lång leveranstid vid montering av datorer?

Vi är nästan helt i fas och kommer sänka leveranstiden till 10-15arbetsdagar nu en period. Planen är att inom kort vara tillbaka till våra normala 7-10arbetsdagar från det att en order är komplett.

http://www.inet.se/artikel/9990250/montering-och-test-av-dator-med-valfria-komponenter

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inet
Skrivet av Nerono91:

Dom är beställda men tyvärr har vi inget datum från leverantören.

Visa signatur

Instagram

Permalänk

Hej Inet! Är det säkert att ni får in http://www.inet.se/artikel/1901963/msi-p67a-gd55-rev-b3 den 7e?

Permalänk

Hej Inet. Har en fråga angående fläktar.
Har ni någon möjlighet att ta hem Cougar Vortex fläktar? Mycket intresserad av specifikt Cougar Vortex PWM CF-V12HP till min nya h100 som borde vara på väg hem från er.

Have a nice day.

Visa signatur

Alla kan göra misstag, även du. Tänk på det innan du flammar någon.