Iphone 4S på svenska Apple Store med priser från 5 795 kronor

Permalänk
Melding Plague

Iphone 4S på svenska Apple Store med priser från 5 795 kronor

För den som föredrar en icke-operatörslåst mobiltelefon utan abonnemang finns nya Iphone 4S att beställa från svenska Apple Store, med priser mellan 5 795 och 7 795 kronor.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

oj! det är inte alls likt apple att inte låsa in användarna

Permalänk
Medlem

Osch, den blev billigare än vad jag räknat med. Då kanske det blir en ändå!

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

Har de sänkt priset på grund av deras största konkurrens, Samsung Galaxy S II? Förra veckan såg jag iPhone 4S på Prisjakt för mellan 7,500 SEK och 9,900 SEK.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Ligger i samma prisklass som Galaxy Nexus, dock inget revolutionerande i 4S jämfört med 4, så detta pris är egentligen ganska löjligt.

Permalänk
Medlem

Fasiken vad billigt, köpte min iPhone 4 en månad efter realese för typ 9...

Permalänk
Medlem

Blir en svart 16 gb för mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Har de sänkt priset på grund av deras största konkurrens, Samsung Galaxy S II? Förra veckan såg jag iPhone 4S på Prisjakt för mellan 7,500 SEK och 9,900 SEK.

Nope. Helt enkelt så att priserna förra veckan inte var rekommenderade och var för import.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Sjuka priser för en mobil telefon enligt min åsikt.. men men för er där ute som vill köp!

Permalänk
Medlem

Haha vilka sjuka priser. 7795:- för lite extra minne? tänk om det fanns minneskortsplats

Permalänk
Medlem

Galxay S II är billigare

Visa signatur

[[MSI 34" Optix MAG341CQ - Ryzen 7 5700X - ASUS Rog STRIX B550 Gaming - Kingston FURY Beast RGB 32 GB 3600 Mhz- XFX AMD Radeon™ RX 5700 XT 8GB GDDR6 THICC III Ultra - NVMe Samsung SSD 980 1000GB - Crucial P3 500GB M.2 - Corsair CX600M - Cooler Master HAF 912 COMBAT WINDOWED VERSION]]

Permalänk
Hedersmedlem

Iphone 4S billig! Nej det tycker inte jag om man ser till vad man får men det tycks vara accepterat att man skall punga ut med massor av pengar för det senaste. Jag tillhör de som köper förra eller till och med förrförra modellen och det har fungerat bra och blir betydligt billigare men jag börjar nog bli lite för gammal tror jag för att orka med all hysteri med det senast.

Jag tycker personligen att runt ca 3000kr för en olåst telefon är gränsen för att inte kallas dyr.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

Hur ställer sig det svenska priset jämfört med övriga EU-länder?

Visa signatur

][- perfect -][

Permalänk
Skrivet av Paradoxnode:

Hur ställer sig det svenska priset jämfört med övriga EU-länder?

5-600 kronor dyrare än UK, ungefär.
Och inte alls mycket dyrare än i Tyskland såg jag nu, bara runt 80kr.

Visa signatur

Mina inlägg kan innehålla spår av ironi och/eller sarkasm.
加油!

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Nope. Helt enkelt så att priserna förra veckan inte var rekommenderade och var för import.

Skickades från m.sweclockers.com

Aha, okej. Hur som helst så är det en "dålig" mobil - Apple försöker ta bort en annan mobil för att bli störst inom mobilbranschen. Det är sjukligt dålig stil, men bra att Samsung ger igen. Go, Samsung, go!

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk

Det var faktiskt billigare än vad jag trodde, men ändå för dyrt i mina ögon.

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenshiin:

Ligger i samma prisklass som Galaxy Nexus, dock inget revolutionerande i 4S jämfört med 4, så detta pris är egentligen ganska löjligt.

Den kostar lika mycket som iPhone 4'an kostade nyligen?

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Medlem

Köpte precis en vit 16gb!

Visa signatur

Corsair Carbide Air 540 Cube - Asus X99 Deluxe - Intel i7 5820K @ 4,3 GHz - Corsair Hydro H110 - Corsair 16GB DDR4 2666MHz CL16 Dominator - 2 x EVGA GeForce GTX 980 4GB SC ACX 2.0 SLI - EVGA Supernova G2 850W - Samsung SSD PRO 850-Series 512GB - 2TB WD Black 7200rpm 64MB - Monitor: ASUS 27" SWIFT PG278Q

Permalänk
Skäggig legend

Mycket billigare än jag hade trott faktiskt. Men jag håller kvar min iPhone 4 som jag var nr 3 av att få i Stockholms kön på tre utklädd till luigi - tills iPhone 5 släpps och mitt abb har gått ut

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

Förväntade mig faktiskt bra mycket dyrare!

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Fyfan va trött jag är på Android vs iOS. Jag orkar knappt läsa kommentarer längre, oavsett vilken sida jag är inne på.

Nyhet: "Denna telefon är x och y"
Kommentarer: "Ahhh!! Men Telefon Z är faktiskt A och B! Vilket är mycket bättre!"

Förih*lvete.. skärp er. Det har blivit dagis av alla versus-bråk och man tror att kommentarer skrivs av små barn som slappar på sin tyskalektion.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Corsair RM850 850W - EK-AIO Basic 240 - Intel Core i9 12900K 3.2 GHz 30MB - Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL - MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 - ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix - Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rawet:

Den kostar lika mycket som iPhone 4'an kostade nyligen?

Tycker du är ganska löjlig.

Nu pratar jag inte om pris. Apple försöker förbjuda en annan mobil, "bara" för att den är bättre än iPhone. Vem är löjlig här? Samsung försöker bara stämma Apple för att ge igen, vad jag vet.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Discokungen
Skrivet av Computerguy:

Blir en svart 16 gb för mig

Bra att veta om man gör en lista på vilka som köpt det!

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Skrivet av XHI:

få i Stockholms kön

Särskrivningar blir extra roliga ibland

On Topic: Kanske börjar bli dags att pensionera min Iphone 3G snart.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem

2000kr till och man får en bra fin bärbar dator!

Helt galet högt pris för en mobiltelefon.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Men frågan är om man ska köpa icke operatörs-låst eller om man ska köpa den tillsammans med t.ex. tele2 kompis surf. Förhöjd månadsavgift brukar väl ligga på runt 200kr(eller är detta bara för den minsta modellen?) vilket resulterar i ett slutpris på 4800kr för mobilen... istället för 6800kr för 32GB..

What to do.. what to do??!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

skrattar alltid när jag ser alla apple nerds köper alla nya telefoner de släpper stup i kvarten

Tja, Pentium 2 duger fortfarande för vissa ser jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

skrattar alltid när jag ser alla apple nerds köper alla nya telefoner de släpper stup i kvarten

Du tänker nog på "Android nerds", Apple släppte senast en telefon för 1½ år sen och dessförinnan 2½ år sen från nu. Det är androidmodeller som dyker upp i alla former och färger varannan vecka.

Permalänk
Avstängd

Lol fy fan vad dyrt. Tacka vet jag oxygeb rom till min gamla desire.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

skrattar alltid när jag ser alla apple nerds köper alla nya telefoner de släpper stup i kvarten

Skrattar alltid högt när jag läser kommentarer från folk som inte vet vad dom pratar om