Vart borde jag beställa bf3?

Permalänk
Inaktiv

Blev trött på allt, så beställde Limited direkt från Origin.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av El_Raspberry:

Blev trött på allt, så beställde Limited direkt från Origin.

Har du fått info om hur stor nedladdningsfilen är?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Gamestop, då får man Limited Edition och Physical Warfare pack.

jag köpte mitt där kostade 50:- så hämtar du ut det för 300;-

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk

Beställde själv från Webhallen och det blev skickat idag!

Nu återstår bara att se hur många exemplar det blir som "försvinner" på vägen hem till folk(som tyvärr händer alldeles för ofta), finns garanterat praktikanter och annat folk som är sugna på spelet!

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem

beställde här ifrån http://www.direct2drive.co.uk/10560/product/Buy-Battlefield-3... i påskas, hade deal på 25% på valfritt spel betalade 240:- idag fick jag koder, filer m.m. installerad/aktiverad och klar. rekommenderas

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon39592:

Har du fått info om hur stor nedladdningsfilen är?

Permalänk
Medlem

£ = pund
€ = euro
$= dollar

verkar som att många är förvirrade och tror att £ är euro eller dollar

Permalänk
Medlem

Står det nått om hur många gånger man får ladda ner spelet totalt ?

Visa signatur

PC ASUS ROG STRIX Z390-F | i9 9900K | Gigabyte 1080 8Gb | Corsair 8GB x 2 | Corsair 650w | Fractal Design Define R3 | Windows 10 |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av shibby12:

Står det nått om hur många gånger man får ladda ner spelet totalt ?

Du har köpt spelet, varför skulle det finnas en gräns?

Permalänk
Medlem
Skrivet av shibby12:

Står det nått om hur många gånger man får ladda ner spelet totalt ?

När du köper från Origin så får du är produktnyckel precis som om du skulle köpa det i butik. Rätta mig om jag har fel men alla måste installera bf3 via Origin så har ingen skillnad om du köper det där eller i butik, jag köpte mitt på Origin färdigladdat och klart för 499 riksdaler, 2 semsterdagar på torsdag fredag så på onsdag-"kväll" ska jag börja lira ;D

Visa signatur

^____________^

Permalänk
Medlem
Skrivet av El_Raspberry:

Du har köpt spelet, varför skulle det finnas en gräns?

För att det är EA och de har konstiga typer av DRM "skydd", då Spore, RA3, BFBC2 hade att man bara kunde installera det ett visst antal gånger. Därför han frågar.

Permalänk
Medlem

Köper ni på greenmangaming. Cirka 300 spänn så får vi Cd-key direkt

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem

Nån som vet om det fungerar med Swedbanks E-kort på sidor som Greenmangaming och/eller Direct2Drive?

Permalänk
Medlem

BF3: LE (preloadar nu)
326,21:-

http://www.greenmangaming.co.uk/games/shooter/battlefield-3-l...
+ GMG10-PERCE-NTOFF (spara 10%)

Permalänk
Medlem

Fick nycklarna idag till BF3 samt karkandpaketet, håller på att tanka från Origin... Det jävliga är att givetvis fick jag en rysk version samt några filer som ska slängas in i Originmappen för at kunna ändra språk. Varning för Offgamers.com om man är rädd för ryska!

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem

Någon som bokat på webhallen och kan berätta om det står kolli-id under behandlade eller någonstans övht? Mitt skickades tydligen i söndags men det står fortfarande inget kolli-id och har inte heller fått något mail om att det skickats.

Skickad/Hämtad 2011-10-23

Permalänk
Medlem
Skrivet av VG.:

Någon som bokat på webhallen och kan berätta om det står kolli-id under behandlade eller någonstans övht? Mitt skickades tydligen i söndags men det står fortfarande inget kolli-id och har inte heller fått något mail om att det skickats.

Skickad/Hämtad 2011-10-23

Kan det vara så att du valde faktura? då kan du inte kolla med kolli, då får du inget där efter heller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jyyhan:

Kan det vara så att du valde faktura? då kan du inte kolla med kolli, då får du inget där efter heller.

Nej, Swedbank direktbetalning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iiZZii:

BF3: LE (preloadar nu)
326,21:-

http://www.greenmangaming.co.uk/games/shooter/battlefield-3-l...
+ GMG10-PERCE-NTOFF (spara 10%)

Tack för detta, köpte o tankar nu ned via origin :)!

Permalänk
Skrivet av iiZZii:

BF3: LE (preloadar nu)
326,21:-

http://www.greenmangaming.co.uk/games/shooter/battlefield-3-l...
+ GMG10-PERCE-NTOFF (spara 10%)

Måste också tacka!
Köpte nyss för 350 spänn inget krångel, fick koden direkt på sidan så jag behövde inte ens vänta på ett email. Skrev in koden i origin och tankar ner spelet nu.

Permalänk
Medlem

Någon som beställt ifrån Spelbutiken ?
Samt vet ni varför dom är de enda som har release den 28 okt?

Visa signatur

Ingen är perfekt inte ens Najk!

Permalänk
Skrivet av VG.:

Nej, Swedbank direktbetalning.

Skickades säkert som brev? så man får den direkt i brevlådan, det står heller inget kolli-id under min order av bf3 på Webhallen.

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Skrivet av VG.:

Någon som bokat på webhallen och kan berätta om det står kolli-id under behandlade eller någonstans övht? Mitt skickades tydligen i söndags men det står fortfarande inget kolli-id och har inte heller fått något mail om att det skickats.

Skickad/Hämtad 2011-10-23

Webbhallen skikar med spel med brev vet inte om det går att se något kolliid på det.

Mitt blev också markerat som skickat i Söndags men har inte sett något i brevlådan ännu, men vet inte riktigt när posten kommer förbi här heller.
Någon som fått det skickat från webbhallen i söndags som fått det idag?

Visa signatur

Stationär: PC-K62 | i7 930 @ 2.8ghz | TRUE | Gigabyte X58A UD7 | 6 gb | GTX570 | 2x500+2x1000+320 gb | Windows 7
Server: Athlon II X2 240E | Asus M4A78T-E | 8 gb | 320 GB + 8x2TB | FreeBSD
Bärbar: Thinkpad T60 | C1S 1.6 ghz | 2 gb | 40 gb hdd | Archlinux https://www.dropbox.com/referrals/NTEzMjU3MDk

Permalänk
Medlem
Skrivet av The_SLain_Man:

Webbhallen skikar med spel med brev vet inte om det går att se något kolliid på det.

Mitt blev också markerat som skickat i Söndags men har inte sett något i brevlådan ännu, men vet inte riktigt när posten kommer förbi här heller.
Någon som fått det skickat från webbhallen i söndags som fått det idag?

Mitt var också markerat som skickat i Söndags, Posten kom nyss men inget spel inte

Permalänk
Skrivet av ch1ppo:

Mitt var också markerat som skickat i Söndags, Posten kom nyss men inget spel inte

Kanske bara packades i Söndags då

Visa signatur

Stationär: PC-K62 | i7 930 @ 2.8ghz | TRUE | Gigabyte X58A UD7 | 6 gb | GTX570 | 2x500+2x1000+320 gb | Windows 7
Server: Athlon II X2 240E | Asus M4A78T-E | 8 gb | 320 GB + 8x2TB | FreeBSD
Bärbar: Thinkpad T60 | C1S 1.6 ghz | 2 gb | 40 gb hdd | Archlinux https://www.dropbox.com/referrals/NTEzMjU3MDk

Permalänk
Medlem
Skrivet av iiZZii:

BF3: LE (preloadar nu)
326,21:-

http://www.greenmangaming.co.uk/games/shooter/battlefield-3-l...
+ GMG10-PERCE-NTOFF (spara 10%)

Köpte det också från denna butik och fick koden direkt. Mycket smidigt och grymt pris

Permalänk
Avstängd
Skrivet av The_SLain_Man:

Webbhallen skikar med spel med brev vet inte om det går att se något kolliid på det.

Mitt blev också markerat som skickat i Söndags men har inte sett något i brevlådan ännu, men vet inte riktigt när posten kommer förbi här heller.
Någon som fått det skickat från webbhallen i söndags som fått det idag?

mest troligt skickats som brev.
i morgon då

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem
Skrivet av The_SLain_Man:

Kanske bara packades i Söndags då

Det låter också lite konstigt, har aldrig varit med om det tidigare. Men samtidigt är det också märkligt att så många har fått statusen att det skickades i Söndags, brukar de ens skicka iväg saker på en helg?

Permalänk
Medlem

Webhallen skickar imorgon så du får spelet på torsdag. I alla fall enligt deras twitter

Permalänk
Medlem

"webhallen Webhallen Sverige AB
För att klargöra för alla. Battlefield 3 har packats men kommer inte att levereras till någon innan releasedagen. Streetbreaking is bad(!)"

Ja, det suger som fan. Taget från deras Twitter. Blev faktiskt riktigt sur. Hade sett fram emot releasen vid natten mot torsdagen =/