Permalänk
Medlem

YEEAAH jag fick mitt idag.

Visa signatur

Main dator| Define R3|i7 930|Asus P6X58D-E|1TB Western Digital Caviar Black SATA III|Corsair TX 950W|Creative Sound Blaster Audigy SE|Samsung SH-S223C|GTX 480|Corsair 6 gb ram 1600 Mhz|Windows 7 64 bit| Dell Ultrasharp U2311h|Logitech G700|Logitech G110
Ljud|Denon Avr-1311|Elac FS 57.2|Elac CC 51.2|Dynavoice dynamite S-61|Proson rumble R-8|AKG K 242 HD|AKG K550

Permalänk
Medlem

Funderar starkt på att dra förbi Webhallen i Solna och ge det ett och annat sen försöka få ut mitt spel därifrån så kan de få suga o ta tillbaks spelet de "skickade"

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarevok:

Funderar starkt på att dra förbi Webhallen i Solna och ge det ett och annat sen försöka få ut mitt spel därifrån så kan de få suga o ta tillbaks spelet de "skickade"

Det borde väl fungera? Själv undrar jag varför installationen laddar ner hela spelet när man ändå har två skivor....?

Edit: Var lite snabb... nu vill den ha skiva nr 2 ändå Hämtade mitt exemplar på webbhallen idag.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Fick mitt från webhallen idag Super

Fri frakt med happy

Blir nog Webhallen igen om de fortsätter ha bra priser

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fade-swe:

Många vill ha en fysisk kopia, och har kanske som mig blivit lovad TILL release, inte PÅ release utan TILL.

Att folk som klagar på andra folk som klagar på webhallen inte kan läsa tråden innan be börjar kommentera... Sicka troll. Klart som fn man har rätt att klaga om de lovar att leverera så man har sitt ex till release och sen när beställning är lagd och någon dag innan release ändrar de sig och säger att de levererar på releasedagen.

Gråt lite till nu va?
Inte fan gör det väl någon skillnad om du får spelet 12 H efter p.g.a posten. Det fanns INGA som helst garantier att du skulle få spelet TILL releasedagen.
Det är väl solklart att det är en marknadsföringsstratergi.

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 4 REV B3 | Corsair 8GB (2x4096MB) 1600MHz| Intel Core i5 2500K , 4.3GHz | Gigabyte GeForce GTX 660 TI | Corsair TX 550W 80+ | Fractal Design Define R3

Samsung Galaxy S III

Permalänk
Medlem

hata webhallen

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Nätagg: Corsair GS700w | Moderkort: Asus P8Z68 V-Pro Gen 3 | Processor: 2500k | Grafikkort: Asus GTX580 DCII | Ram: Corsair Vengeance 16gb (4x4gb) CL9 1600Mhz | SSD: Intel 320 120gb |HDD: 500GB Samsung Spinpoint F3 |

Permalänk

Hej

du har på din favoritbutik gjort en förbeställning på Battlefield 3: Limited Edition /PC.

Distributören har meddelat oss att nytt releasedatum är 2011-10-28 00:00:00.

Detta är något som berör alla återförsäljare och ändringar av releasedatum förekommer.

Ha en härlig dag!

Med vänliga hälsningar
Spelbutiken.se
Fler än jag som fått sånt?, Är det Senare leverans bara pga att det är special edition??!??!!?

Visa signatur

Alone_Predator
Asus P6t deluxe v2, Intel i7 920@stock, 6gb ddr3, 2tb sata, 120 gb ssd corsair sandforce3, Geforce Gtx 470 SLI.

Permalänk
Medlem

Ni som har köpt Buddy Pack på Webhallen, levererades det som brev eller som postpaket?

Visa signatur

i5 2500k @ 4.5GHz med H70 push-pull | P67 Sabertooth | 8GB Corsair 1600MHz CL9 | GTX 670 SLI | Obsidian 800D | Corsair AX850

Permalänk

Fick mitt byddypack av bf3 idag kl 15:00 yes

Permalänk
Skrivet av Sarevok:

Har du kontaktat de? jag kommer inte ens fram utan det låter upptaget, tror nog att MÅNGA är irriterade att inte ha fått sitt spel..

Posten kom sent! Här skall spelas!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kingboob:

Tyvär är det dock inte paronoid eller fånigt.
Finns företag som inriktar sig på sådant, skapar goodwill på forum etc.
Community manager, men om du inte tror på mig så

Men klart folk är besvikna, väntat ett halvår, så får man endå inte spela det samma dag :-/

Sant att det finns företag som sprider falska positiva inlägg i forum. Det är tyvärr väldigt tråkigt när företag tar till sådana knep.

Jag förstår att folk kan vara besvikna om de förväntat sig att få spelet idag. Jag försöker säga att om man beställer via post så kan man inte förvänta sig att få den på release-datum. Det funkar helt enkelt inte så. Och man kan inte förvänta sig få den tidigare heller, även om det hänt att man fått det förut.

Jag ska lämna den här diskussionen nu och spela istället.. Jag har tvättat klart och plockat undan. Nu kan jag med gott samvete lägga resten av kvällen till BF3..
Tråkigt för er som inte fått spelet ännu.. Jag tror ni får den imorn..

Visa signatur

Danska HiFi-entusiaster lyssner på orgelmusik:
-"Det saknas vikt och dynamik!"
-"Ja, det behövs mer ljudtryck - 1.000 dB!."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alone_Predator:

Hej

du har på din favoritbutik gjort en förbeställning på Battlefield 3: Limited Edition /PC.

Distributören har meddelat oss att nytt releasedatum är 2011-10-28 00:00:00.

Detta är något som berör alla återförsäljare och ändringar av releasedatum förekommer.

Ha en härlig dag!

Med vänliga hälsningar
Spelbutiken.se
Fler än jag som fått sånt?, Är det Senare leverans bara pga att det är special edition??!??!!?

Mitt limited edition PC kom idag (Webhallen)

Permalänk
Medlem

Köpt på webhallen till pc.. men har inte heller får mitt än.. Fast de påstår att de har skickat spelet på söndag (23okt) Får den säkert imorgon.

Visa signatur

| Asus Prime Z390-A | Intel Core i5 9600K | Corsair Vengeance RGB Pro 32GB | MSI GeForce RTX 2070 Gaming Z |

Permalänk

Mitt BF3 kom också idag, vi ses på slagfältet gubbar!

Visa signatur

Dator 1|Fractal Design R3 Titanium|AMD Phenom 2 X6 1055T 2.8Ghz |Noctua NH-U9B SE2|Gigabyte GA-880GM-UD2H |Corsair 8GB 4x2GB XMS3 DDR3|AMD 7970| Chieftec750w| Intel 320 120GB SSD|
Servern|NZXT Lexa S |AMD Dualcore 3.1Ghz|Arctic Cooling Rev2 |Gigabyte DS3 |4x2 Crucial DDR2 667mhz |Nvidia GT 430|4x2TB Western Digital Green|Chieftec 400w|
"Try not. Do or do not, there is no try"

Permalänk
Medlem

Tänk också på att det kan vara möjligt att den finns i butik idag (de som måste hämta ut det på tex. ica) men att man inte fått brev om det eller sms än.
Det kanske ligger och väntar på er

Permalänk
Medlem
Skrivet av Encho5:

Gråt lite till nu va?
Inte fan gör det väl någon skillnad om du får spelet 12 H efter p.g.a posten. Det fanns INGA som helst garantier att du skulle få spelet TILL releasedagen.
Det är väl solklart att det är en marknadsföringsstratergi.

Beter du dig alltid som ett barn? Tycker att man inte ska lova något som man inte kan hålla. That's it.

Visa signatur

... zzZZzzzZzzzzzZzzz ....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Encho5:

Du skulle få den på releasedagen, det är idag.

Vad är då vittsen med en förhandsbokning? Då kan man lika gärna svassa in till en butik och köpa en fysisk skiva på release dagen.

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrester:

Vad är då vittsen med en förhandsbokning? Då kan man lika gärna svassa in till en butik och köpa en fysisk skiva på release dagen.

Förhandsbokningen är till för att vara garanterad ett exemplar (t.ex. limited ed, CE osv), inte få det tidigare än release. Nu för tiden brukar det sällan vara brist på spel så att det tar slut. Jag vet för några år sedan var det ett stort problem iaf, då det i princip var omöjligt att få tag på vissa spel på releasedagen om man inte hade förhandsbokat.

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av iNfragiq:

Ni som har köpt Buddy Pack på Webhallen, levererades det som brev eller som postpaket?

Mitt buddypack kom i brevlådan idag från Webhallen. Var inget speciellt stort paket, låg ju bara 2 spel i med kartongpapper runt.

Edit: Det kom alltså som brev.

Permalänk
Medlem

Har också förhandsbokat på webhallen och sitter utan BF3 just nu. Trist som fan, men så kan man inte klandra webhallen för att posten inte kan skicka en jiffypåse över natten till Luleå.

Posten suger

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 2600 Mobo: Asus Prime X470 PRO Ram: Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz PSU: Cooler Master 700 W GPU: XFX Radeon RX 5700 XT 8 GB SSD: Samsung EVO 850 500 GB SATA 2.5" HDD: Massa diskar Chassi: Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem

Mitt limited edition PC kom idag (cdon.com)

Visa signatur

Fractal Design R4 | Corsair ax 860 | ASUS z390 | Intel i7 9700k | Noctua NH-D14 | 16GB Corsair Vengence 3000mhz | Msi 2080|Win 11

Permalänk
Medlem

jag fick mitt från webhallen nu

Visa signatur

| Asus Prime Z390-A | Intel Core i5 9600K | Corsair Vengeance RGB Pro 32GB | MSI GeForce RTX 2070 Gaming Z |

Permalänk
Medlem

Mitt kom också idag(webhallen) kom inlindad i lite kartong

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nä nu jävlar är jag förbannad. Mitt ex har inte kommit idag heller, precis som jag var rädd för när jag fick veta att de skickade spelet igår.

Så jävla typiskt, min kompis är fan på väg hit och vi hade beställt buddy pack, nu kan vi inte spela alls

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

Jaha, blir inget BF3 LE idag heller, buuh för Komplett...

Btw någon som vet varför mitt kollid inte går att spåra? brevet skickades igår enligt komplett men kan fortfarande inte spåra det genom kollid:t jag fick. Skickades som brevfrakt.

Permalänk
Medlem

Tack WEBHALLEN för att ni såg till så att jag fick mitt spel på release-dagen!
DET VAR SISTA GÅNGEN JAG FÖRBESTÄLLER HOS ER!!!!

Permalänk
Medlem

Kalkih: Du har iallafall fått ett kolliID, något som Webbfarsen glömde bort på mitt paket!

EDIT: Nej fy fan, gissa vilken hämtbutik som inte har LE hemma ÖHT???? Jävla webhallen alltså...

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgt. Stinger:

Kalkih: Du har iallafall fått ett kolliID, något som Webbfarsen glömde bort på mitt paket!

Jag fick aldrig något kollinummer eftersom det tydligen gick som brev, har aldrig fått kollinummer på något spel jag beställt från webhallen alla har gått som brev.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Volkir:

Vad klagar ni på egentligen?!?.

Om det nu är så otroligt viktigt att ni kan spela exakt den minuten som spelet aktiveras så beställ inte en fysisk produkt som skickas via post. Det är massa led som kan gå fel. Tänk på att det är vanliga människor som hanterar spelet, packar det, fäster adressettiketten, hämtas av posten, sorteras. skickas, sorteras igen, delas ut. Hur många led som helst där det kan smyga in ett litet misstag som försenar paketet. Hur svårt kan det vara att förstå? Sluta gnäll och tänk till lite.
Jag beställde mitt spel för några veckor sedan från Webhallen. De skickade spelet en dag innan spelet släpptes. Det trillade ner i lådan med posten kl 13:11 idag.. Samma dag som spelet släpptes. Jag är nöjd. Jag slapp gå till affären och köpa det och fick en fysisk kopia. För besväret tog webhallen ynka 9 kr extra i porto.

Jag fattar inte vad ni klagar på...

Vet inte om det är de som har samma problem som mig du syftar på, men jag kan ge min syn på det hela. Jag förväntar mig inte att ha spelet en dag innan release så att jag kan spela det direkt vid datumskiftet, men däremot så tycker jag att det är dåligt gjort att få produkten levererad efter release. Postgången runt om i landet är ju väldigt varierande, men med tanke på att hälften av landet ligger ovanför Ånge, där paketen inte tar sig vidare samma dag de anländer, är det inte en sån bra idé att skicka det dagen innan release. Jag har varit med om bra leveranser från Webhallen förut, men något är annorlunda nu. Det är ju inte så heller att de har haft svårt att få ut produkterna då det packades redan i söndags och därmed har bara legat i tre dagar innan det skickades.

Visa signatur

Main: ASUS Z97-A | Intel i5 4690k | GIGABYTE GTX1070 Windforce | Samsung 830 256 GB & 2,5 TB HDDs | 8 GB RAM
Laptop: Lenovo Yoga 2 Pro
Server: HP ProLiant MicroServer Gen 8 | G1610T | 120GB SSD | 2x3TB HDD | 4GB RAM

Permalänk
Medlem

Posten kom med mitt nu från Webhallen, hade givit upp om att spela hela natten