Permalänk
Medlem

Call of Duty 4 köpa

Hej!

Undrar vart man kan köpa CoD4 så billigt som möjlligt till PC?
Kan vara sidor som ger ut CD key, men finns det billigt med CD skiva funkar det också

tack på förhand!

Permalänk
Visa signatur

Fractal design define r3 artic white, 2x 6950 CF Corsair AX850w Intel i5 2500k MSI GD-55 REV B3

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Likabawz:

Hej!

Undrar vart man kan köpa CoD4 så billigt som möjlligt till PC?
Kan vara sidor som ger ut CD key, men finns det billigt med CD skiva funkar det också

tack på förhand!

Det kan vara värt att försöka på andrahandsmarknaden också. Många som förbokade MW3 fick ju en key till COD4 gratis och om jag förstått det rätt så kan man ge nyckeln till någon annan. Eftersom många hade COD4 sedan tidigare så är det säkert någon som har dublett kan tänka sig att sälja.

Annars http://www.megastore.se/template/next%2CProduct.vm?itemid=200... men vet inte om de har några kvar till det priset.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Stötte på den här på FZ:s forum. Har du inget att byta med så kan du ju alltid höra om han vill sälja för en billig peng.

http://www.fz.se/forum/kopes-saljes/bytessaljes-oanvand-key-till-call-of-duty-4-modern-warfare-forsta-206300

Permalänk
Medlem

Hur stor community har COD4 nu for tiden? är det liksom bara "eliten" som är kvar som spelar på en extremt hög nivå eller kan man hoppa in som nybörjare? Blev lite sugen på att köpa det för det är så billigt och för att jag kommer kunna köra det även på min laptop då systemkraven är ganska låga.

Kan man köra LAN och ha egen dedikerad server hemma?

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Hur stor community har COD4 nu for tiden? är det liksom bara "eliten" som är kvar som spelar på en extremt hög nivå eller kan man hoppa in som nybörjare? Blev lite sugen på att köpa det för det är så billigt och för att jag kommer kunna köra det även på min laptop då systemkraven är ganska låga.

Kan man köra LAN och ha egen dedikerad server hemma?

Vill man inte börja från level ett kan man ju fråga nån om deras "mpdata" Lira de lite till och från igen i väntan på MW3. De är mest teamdeathmatch samt domination som liras, men visst lirar folk fortfarande

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club