Battlefield 3 patchas nästa vecka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Om du tror att man sitter och sover när man får typ 30-3 så nej.. och har aldrig upplevt en enda bugg du upplever så..

Då har du haft tur kan jag säga :). Alla jag spelar med har haft dessa problem. Det är bara att läsa forumet på battlelog så ser man att folk har en jäkla massa problem, bland annat dom jag beskrev.

Permalänk
Skrivet av Chimo:

Det där är nog inte spelets fel hörru

Förklara då varför spelet funkade hyfsat förut o sen bara jäkla strul. Har inte gjort något med datorn den är precis som förut. Så det måste vara spelet inte dator.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrester:

Varför i jösse namn tog de inte det bra (som ju var jäklit bra) från BF2? Typ squadsystemet, det inbyggda utmärkta voip, minmapen + hud i varsitt hörn upptill på skärmen, man kunde välja färger på olika hud, tydlig och klar minimap, bra spotsystem osv osv.
Men näe då, nu ska det göras nytt och flashigt. Bara det ser snyggt ut så
Hoppas verkligen de får till det här spelet med patchar för jag och mina polare börjar lite smått tröttna allaredan.

Har oxå funderat på varför dom har gjort så mycket sämre i bf3 än hur det funkade i bf2?

Ibland känner man att grafikonanin har vunnit över funktionaliteten och känslan i spelet!
Bf3 är riktigt kul men det är otroligt irriterande att veta att ett spel som är 6 år och detta ska vara uppföljaren till är så otroligt mycket bättre vad det nya är på vissa punkter.

Sen saknar jag stora kartan man fick upp i bf2 genom att trycka på tab tror jag det var.

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem

PATCH NOTES

Selected improvements in the Nov 22 Battlefield 3 client-side update

A full list of changes is available on the Battlelog

• General performance and loading time improvements
• "Black Screen" fix for an issue occurring on some PC configurations
• Stereo and rendering support for Nvidia and AMD graphics cards
• Fixed several crashes that occurred when joining multiplayer and co-op sessions
• Fixed a problem with high speed mouse movement (aka "negative mouse acceleration")
• You should no longer be able to damage a friendly vehicle when sitting in an open position
• Grenades now drop to ground if you get killed while attempting to throw it (dangerous in Hardcore mode!)
• You should no longer spawn too close to enemies in TDM, SQDM, or Conquest
• A large number of damage and range tweaks on a number of weapons to fine-tune overall balance in the game
• Added round duration and ticket summary at End of Round screen
• Fixed a problem regarding key bindings while playing
• Significant changes to the Join Squad interface, detailed at the bottom of this post

Selected improvements in the Nov 22 Battlefield 3 PC server-side update highlights

A full list of changes is available on the Battlelog

• EOD Bot exploit fix
• Several crash fixes
• Anti-stat padding measures taken, disallowing ranked servers to run obscure settings
• Improved team kill kick configuration
• Support for unranked servers. Unranked servers do not report players' scores to Battlelog, but server administrators can freely control all settings

Newly added Battlelog functionality – Share your stats

• Ability to share your Profile and Stats pages to Facebook, Google+, and Twitter
• User Profile and Stats pages on Battlelog can now be accessed without being signed in to Battlelog if you know a user's URL
• Single sign on from Battlelog to Origin. If you're not logged in to Origin and join a game server, Battlelog will automatically sign you in to Origin in the background and join the game server

Quick notes on Squad changes in the Nov 22 update

• Removed FIND ME A SQUAD option
• Allow players to join empty Squads alone, thus having 1/4 squad members
• Change order of options to LEAVE SQUAD, INV A FRIEND, SWITCH TEAM
• Disable Privacy flag when 1 man squad
• Reset Privacy flag from Private to Public when squad drops to 1 player
• All occupied Squads will now show up colored blue on the Squad Selection screen
• Players who choose not to join squads will also show up as Blue in the "Not in a Squad” line
• Squads that are currently empty will display as white -- if you wish to join an empty Squad, you can choose the first one marked with white text

A detailed look at Squad refinements

Today's PC client patch features numerous tweaks to Squad functionality and is part of our ongoing efforts to make it easier to play with friends and Platoon mates. These changes will also be implemented for consoles when we release the PlayStation 3 and Xbox 360 updates shortly. Stay tuned for the exact date of the console updates.

First, we need to look at how joining with Squads and Platoons affects the balance of teams. Initially, servers are commanded to equal out each side, so joining with friends can impact that balance while joining with Platoons further hinders this. As a result we have made some adjustments to the in-game Squad management screen.

Permalänk
Medlem

Men ge oss bara möjligheten att skapa egna squads.... :@

Visa signatur

Burk Nr.1 : Asus P8Z68 V-Pro | i7 2600k @ 4,4 | EVGA GTX780 Classified | Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz | Corsair Obsidian 650D | Corsair TX650M | Corsair H100

Burk Nr.2 : MSI P35 Neo2 | Core 2 Duo E6850 @ 3,2Ghz | Powercolor Radeon HD5850 1GB | Corsiar Twin2X 6400 2x2GB | Corsair 550W

Permalänk
Medlem

Nu ska testas och se om det har förbättrats

Visa signatur

Mobo: Asus Maximus 4 Extreme CPU: Intel Core i7 2600K @ 4,6GHz / Corsair H70 GPU: 2x Asus GTX580 DirectCUII (SLI) RAM: Corsair Vengeance 16GB @ 1866MHz PSU: Corsair AX850 HDD: Intel 120 GB 510 SSD & WD 1 TB SATA3 ODD: LG Blu-ray Case: Corsair Graphite 600T Display: Asus VG236H 120 Hz 3D Speakers: Sound Sticks III Headset: Sennheiser 3D G4ME1 (PC-333D) Keyboard: Razer BlackWidow Mouse/Surface: Razer Mamba / Razer Vespula OS: Windows 7 x64

Permalänk
Medlem

efter patchen har jag spelat 2 rundor och fick inte mina poäng,, gått miste om över 20k poäng och en medalj. fler som upplevt detta?

Visa signatur

[AMD Ryzen 7 2700X][MSI X470 GAMING PRO CARBON] [Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB ] [MSI Radeon RX 5700 XT Mech OC] [Fractal design Define R2] [Asus VP278] Logitech G502][Razer Ornata chroma]

Permalänk
Medlem

De har inte fixat buggen med keymappingen som jag är berörd av än Jag har bytt knapp för att lägga sig och ge ut order, dvs. jag lägger mig ner på Q och ger ut order på Z. Men ibland när jag ska lägga mig ner och håller in Q så kommer iallfall order-alternativen upp och gubben lägger sig inte ner.

Visa signatur

Stationär: EVGA X299 Micro | Intel Core i7 7740X | GeForce GTX 1060 6GB | Kingston HyperX 16GB 2666 MHz | WD Blue 3D NAND SSD 500GB
Tillbehör: 3 x LG 21,5" | Corsair Vengeance K65 | Deathadder | Astro A40
Bärbart: MacBook Pro 13" -10 | iPad 2 16Gb

.: Citera för svar :.