Star Wars: The Old Republic

Permalänk
Medlem
Skrivet av EvilPuppy:

Uhm, nej. Det är kl 17 svensk tid fredag, lördag eller söndag.

We will be letting in testers in two major ‘waves’ to help us to simulate our Early Game Access plans. The first wave will be allowed access from Friday, November 25th at 10:00AM CST (4:00PM London, 5:00PM Paris/Berlin). This wave will contain the majority of our projected total number of testers for this weekend.

The second wave will contain all of our remaining testers for this weekend, and will be allowed access from Saturday, November 26th at 10:00AM CST (4:00PM London, 5:00PM Paris/Berlin).

..........

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=640606

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Skrivet av EvilPuppy:

EDIT:Glöm det, såg att Amber Green verkar ha uppdaterat sin post, det är fredag eller lördag som gäller

Jepp

Permalänk

Som du kanske ser så uppdaterade jag min post

Permalänk
Medlem
Skrivet av EvilPuppy:

Som du kanske ser så uppdaterade jag min post

Jao, var dock i posting mode medans jag letade källa för mina påståenden.

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Skrivet av Merlinen:

Går det att speca om sig lätt samt välja AC på nytt ?

Specca om sig lätt, ja. Byta AC, nej

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem
Skrivet av gammarayburst:

Specca om sig lätt, ja. Byta AC, nej

Får hoppas att det kommer, vill ju köra primärt som tank men vill ju kunna köra en lite mer DPS spec när man kör solo.

Visa signatur

Stationär : Ryzen 5600x | Asus B550m | Asus RTX3080 | 32GB DDR4 | Corsair AX750 | TJ08-E Vattenkyld | 2xAcer XB271HU
ESX host 1 : ESX+VS 6.0 | SuperMicro X8STE | Intel Xeon E5620 | 48GB DDR3 ECC/REG | Areca 1680x+HP SAS Expander | 22x Hitachi 3TB 5k3000 | APC SMART-UPS 1500 |
ESX host 2 : ESX+VS 6.0 | Intel DQ77KB itx | Xeon E3-1265L v2 | 16GB SODIMM | 2x Samsung 850pro 250GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EvilPuppy:

Nej, du kan inte byta sida. Däremot kan du välja att vara god på empire-sidan och ond på Republic-sidan så att säga. Om du spelat KOTOR-spelen så förstår du hur light-/darkside points funkar.

Ah, ok. Man får väl nöja sig med att bli en hyffsat hygglig BH i Imperiet då. KOTOR har man ju nött en del. Skönt att ha fått lite klarhet i det hela. Hade ju helst velat vara neutral, men man kan väl inte få allt.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

Själv så har man hamnat i en bugg, både clienten och swtor-hemsidan tvingar mig att svara på en security question. Dock så är det alltid samma fråga som kommer fram, och jag vet vad svaret är, men det godkänns ej, förmodligen pga att det innehåller ett "å" i svaret.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C || AMD Ryzen 7 5800X || Noctua NH-D15 || Gigabyte B550 AORUS PRO || Corsair Vengeance LP 32GB 3600MHz || ASUS TUF RTX3080 || Intel 660P 2TB

Permalänk
Skrivet av Tycho:

Själv så har man hamnat i en bugg, både clienten och swtor-hemsidan tvingar mig att svara på en security question. Dock så är det alltid samma fråga som kommer fram, och jag vet vad svaret är, men det godkänns ej, förmodligen pga att det innehåller ett "å" i svaret.

Ja, du får välja ett annat svar, den klarar inte av åäö. Synd bara att du inte kommer in på sidan

Permalänk
Skrivet av Merlinen:

Får hoppas att det kommer, vill ju köra primärt som tank men vill ju kunna köra en lite mer DPS spec när man kör solo.

Alltså varje AC har ju 3 olika träd att specca i, och en AC med ett tankträd har även ett dps träd, och en AC med ett healing träd har likaså ett dps träd. Dock kostar det ju att specca om så man kanske inte kan göra det på daglig basis, men att byta mellan tank och dps i perioder ska inte vara något problem. Sen tror jag tanks i swtor har fullgod damage för att sola också så en respecc av den anledningen ska inte behövas

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tycho:

Själv så har man hamnat i en bugg, både clienten och swtor-hemsidan tvingar mig att svara på en security question. Dock så är det alltid samma fråga som kommer fram, och jag vet vad svaret är, men det godkänns ej, förmodligen pga att det innehåller ett "å" i svaret.

hemsidan klarade jag av att logga in med Ö när jag hade gjort som dig. så jag kunde byta.

Visa signatur

7800x3D, 32GB G.Skill Trident @ 6000Mhz CL30, Gainward Phoenix 3080, ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI, Corsair H115i Elite Capellix, Samsung 950 EVO 1TB, Corsair RM750X v2, Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart, LG 27'' 27GL850

Permalänk
Medlem

Jo, försökt byta på hemsidan, men även den har låst ut mig (ber mig om secret question pga att dem "dont recognize the computer you are login in with"). Det är typiskt att det ska krångla nu när det är beta och man har en fri helg utan plugg...Skickat flertalet mail om felet men inget svar från Bioware ännu.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C || AMD Ryzen 7 5800X || Noctua NH-D15 || Gigabyte B550 AORUS PRO || Corsair Vengeance LP 32GB 3600MHz || ASUS TUF RTX3080 || Intel 660P 2TB

Permalänk

jag fick inget mail om att jag skulle va med i betan lr hur det skulle gå till så jag logga in på sidan o såg där att jag blivit accepterad till helgtestet... såg även att jag vart inbjuden som game tester rätt så jäkla länge men iom att spray mail suger så fick jag aldrig nåt mail om detta........
a ja, kul spel iaf. lite som wow men storyn kan nog hålla en kvar

Permalänk

Imorgon på morgonen blir de testa massor.

Ska testa Sith Inq samt warrior och bounty hunter. Kommer eve streama för dom som vill titta.

Sen är de bara bestämam klass och server till releasen

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Skrivet av ericsundell2:

Imorgon på morgonen blir de testa massor.

Ska testa Sith Inq samt warrior och bounty hunter. Kommer eve streama för dom som vill titta.

Sen är de bara bestämam klass och server till releasen

Helg betan startar först 17 i Sverige.

Visa signatur

XBL: Framfart Steam: Flanders_one
Reserverad för alla felstavningar eller grammatiska fel som kan uppstå.

Permalänk
Skrivet av Flandersss:

Helg betan startar först 17 i Sverige.

I mitt mail står det 10 AM CEST. Så enligt det kommer det starta imorgon kl 10

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem

Förresten, kommer olika raser att ha bonusar? Eller är alla samma?

Hitta en lista, vet inte hur aktuell den är iofs.
http://www.betacake.net/2011/10/15/star-wars-the-old-republic...

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ericsundell2:

I mitt mail står det 10 AM CEST. Så enligt det kommer det starta imorgon kl 10

Det står CST. inte CEST.
"Friday, Nov. 25 at 10:00AM CST"
Och det är förövrigt CET som är Central Europe Time.

Fredagen börjar kl 17.

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Medlem

Jo, CST är väl central standard time i USA vilket skulel ge 17.00 här i Sverige. Vi ses vid 17-draget

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Skrivet av ericsundell2:

I mitt mail står det 10 AM CEST. Så enligt det kommer det starta imorgon kl 10

Citat:

You’ll be able to begin testing Star Wars™: The Old Republic™ very soon! Your test begins:

Friday, Nov. 25 at 10:00AM CST

Vad jag vet är det bara en testomgång på fredagen, således 10 AM CST (vilket blir..) - 17.00.

Permalänk

CEST står väl för Central European Summer Time? Och vi har gått över till mörkertid..

Permalänk
Medlem
Skrivet av dagisflax:

CEST står väl för Central European Summer Time? Och vi har gått över till mörkertid..

Korrekt, men det står CST i mejlet inget annat.

Permalänk

You’ll be able to begin testing Star Wars™: The Old Republic™ very soon! Your test begins:

Friday, Nov. 25 at 10:00AM CST

schyssta bullar! Då hinner man spela liiiite innan jobb förhoppningsvis.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Merlinen:

Går det att speca om sig lätt samt välja AC på nytt ?

Specca om ja, ändra AC nej.

Visa signatur

Nikken: Dont waste ze brain cellzzzzz
Tigimon: But I need to lower myself to walkers level.

Permalänk

Majoriteten av alla testare kommer in fredag kl 1700

Visa signatur

PC1:Mobo:P8Z68-V Pro Cpu:i7-2600K @ 4.4Ghz CpuKylare:Noctua NH-D14 Gpu:ASUS GTX 690 Ram:XMS3 DDR3 1600MHz 16GB HDD:HyperX 3K SSD 240GB,OCZ VERTEX Plus 120GB ,1.0TB Bildskärm:3 x ACER 24''TFT 3D 120Hz Chassi:Thermaltake Level 10 GT Psu:HX750W Silver Mod OS:Win 7 Pro
MediaPC: Mobo:GA-78LMT Cpu:II X4 965 3,4GHz Cpukyl:Hyper 212 EVO Ram:8GB 1600Mhz Psu:CX 430M Mod Chassi:Define Mini Svart

Permalänk
Medlem

Tråkigt då att jag kom in på lördagen! .....................

Visa signatur

MSI P67A-C45, 2600k @ 4.7ghz + Corsair H50, Corsair 8GB XMS3 ddr3 1600mhz, Chieftec 1000W, MSI 480 @ 845/2000, WD black 1TB + 3st WD green 2TB, Fractal Design R3 XL. Benq G2420HD
-----------------------------------------------------------------------------------
Lenny

Permalänk
Medlem

De updaterar sidan stup i kvarten, lite störigt när man försöker läsa forumet men kan leva med det då det enbart betyder att de trycker ut förbättringar hela tiden.

Samt

Countdown !

Permalänk
Konsolgrävare

54030 sekunder togo

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Någon som har problemet med Main Assets? inte kan installera dessa? vad gjorde ni för att komma förbi detta om ni hade problemet?!

Permalänk
Medlem

Beta om 2 timmmar. zomg woho. taggade eller?!!!
sitter och har tankat klart och streamar swtor sålänge tills jag själv får lira