Twohanded skills droppa från 80 till 25 - Skyrim

Permalänk
Medlem

Twohanded skills droppa från 80 till 25 - Skyrim

Hej

Idag upptäckte jag att mina twohanded skills hade droppat från 80 till 25. Skillsnummret lyser också rött. Jag har inga sjukdomar. Jag har testat med poisons och gått till shrines. Är det någon som vet vad som har hänt och hur man åtgärdar detta?

Tack i förhand!

Permalänk
Medlem

Det kan vara så att du har blivit en vampyr och då när du är i solljuset droppar dina skills. Men vet inte hur man får bort vampyrefieringen.

Permalänk
Medlem

Har hittat en lösning. Av någon anledning får man tillbaka skillsen om man levlar en gång, t.ex. går och tränar hos Vilkas.

Permalänk
Medlem

Har samma problem, har 64 skill på archer men det har gått ner till 25 med röda siffor. Har inga sjukdomar, borde inte kunna bli vampyrsmittad eftersom jag är varulv, och har levlat upp en gång utan förändring. Fattar inte vad som hänt.

Permalänk
Medlem

Efter en snabb googling så verkar det vara en glitch som kan åtgärdas genom att ge dig själv en extra point i den skillen via console (och sedan ta bort den direkt efter om du inte vill fuska), dock va kommandot är för just tvåhand vet jag inte..

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.