Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

Det svenska språket är tydligen obegripligt för en del här på SweC.

Skrivet av Dr.Mabuse:

(det skulle helt enkelt ta för mycket tid i anspråka kan jag tänka mig)

Ja, visst är det.

Visa signatur

Eh!

Permalänk
Medlem
Skrivet av juan1:

Klart de gör. Du beter dig som om du vore avundsjuk. Dina stats pekar på att jag har rätt. Så gör ditt senaste svar

Men vad är det du försöker påvisa?
Läs mitt första inlägg och se framförallt "aldrig sett någon bli fuskanklagad". Eller menar du att med mina "kassa" stats så spelar jag på servrar där folk är.. ja, vad? Och där har folk mer vett än att fuskanklaga till höger och vänster (tvekar starkt på det..)? Eller ville du bara försöka visa dig viktig med att du kunde söka upp mitt namn på battlelog (grattis btw..)?
Oavsett vad... så förstår jag inte varför JAG aldrig har SETT någon bli fuskanklagad i chatten när alla här blir det i varenda gång de spelar.
Min teori? någon ljuger, alternativt sitter Sveriges BF3-elit på det här forumet och skriver i just den här tråden.

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krimsarn:

Ja, visst är det.

Du menar att du inte kan skilja på stavfel och läsförståelse?

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk

Det är därför man inte spelar public.
PCW 8vs8 conquest ftw!

Visa signatur

| Lenovo E531 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

Du menar att du inte kan skilja på stavfel och läsförståelse?

Du får gärna säga var i denna mening ditt stavfel förekommer:

”(det skulle helt enkelt ta för mycket tid i anspråka kan jag tänka mig)“

Alla har vi dåliga dagar ibland.

Visa signatur

Eh!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krimsarn:

Du får gärna säga var i denna mening ditt stavfel förekommer:

”(det skulle helt enkelt ta för mycket tid i anspråka kan jag tänka mig)“

Alla har vi dåliga dagar ibland.

Jag skrev anspråka i stället för anspråk. Vad syftade du på annars?

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem
Skrivet av ford:

Jasså på det viset, då kanske du ärligt kan ange din accurancy, K/D ratio samt kills per minute? Är du i fordon mest eller hur spelar du? Jag kan nog hjälpa att förklara gnället.

Hör väl inte hit hur jag spelar. Jag kör mest tänk, det är jag bra på och gnäller folk över att man skjuter dom fast dom springer mitt framför en för att lägga ut en mina tex så tycker JAG att man har valt helt fel spel att spela. Den som är med i leken skall oxå leken tåla.
Vi spelar alla på lika villkor.

Visa signatur

FD Arc | MSI P67A-GD55 | Intel Core i5 2500k @ 4.5Ghz | Corsair H100 | Corsair 8GB DDR3 (2X4GB) 1600Mhx | Gigabyte HD 6950OC 1GB GDDR5 | CorsAir AX750W | Win 7 | Samsung 500Gb + WD 2Tb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av juan1:

Klart de gör. Du beter dig som om du vore avundsjuk. Dina stats pekar på att jag har rätt. Så gör ditt senaste svar

Haha tog lite tid men beviset kom ganska snabbt. Skön p12 påhoppning förövrigt.

Permalänk

har inte jag fel, du kan bli bannad av DICE om du blir anmäld 10 ggr eller något, o de behöver inga bevis, bara du har höga score.

jag blev anmäld 6 ggr i en och samma dag, samma server, där jag hade 59 kills 2 death ( heli gunner) o hade en jäklig bra pilot.

jag hade thermal, tv guided missile, o rep, han hade stelth, o nåt annat.

så se upp, enligt en forum mod så kunde jag blivit bannat om jag hade fått 4 rapporter till

Visa signatur

Dator 1: - i himlen
Dator 2: - på besök hos första datorn i himlen.
Laptop: Asus UL50V Series.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HugSeal:

Att faktiskt fuska till skillnad från att vara bra var det väl ganska uppenbart att han menade(retorisk fråga. Det VAR uppenbart)?

TV-liknelsen håller jag med om. Mer att ma-n får TV:n avstängd för att man strömmar från datorn istället för att använda mottagaren i TV:n

All tredjepartsmjukvara är inte fusk. Men den som ger en orättvis fördel är uppenbarligen det.

OnT:

Skriv
.set aimbot off
i chatten följt av ett "Shit!" och se vad som händer.

Jaha.. med risk att återigen vara respektlös:

1. Nej, jag tycker inte det är uppenbart att han menade det. Av två skäl. Semantiskt räcker det med att säga fuska. Sen så belyser jag fenomenet att de som fuskar ofta inte tycker de gör det, medan andra som fuskar mer tycker dom "faktiskt" fuskar. Jag har själv talat med en sån person då det gäller dataspelsfusk. Men inte alls svårt att lista ut att det skulle framstå som faktiskt fuskar = fuskar.

2. TV jämförelsen kan enbart gälla då du som användare av TV bryter mot något användaravtal som följer med TVn. Nu känner jag inte till att de kommer med sådana, ej heller att man får ett "panasonic konto" eller dylikt. Förmodligen för att det inte finns sådana avtal. För att exemplifiera: Ett korrekt TV exempel i teorin vore om TVns funtion var knutet till ett konto, där användarvillkoren stipulerar vad TVn får användas till. Tex ingen piratkopierad film får visas, för då stänger vi din TV. Nu finns det mig veterligen inget sånt konto.

3. Här måste jag ändå få vara lite dryg. Man kan tycka att det tillsynes uppenbara i punkt 1 ovan, bleknar i jämförelse med det uppenbara i att det var exakt det du beskriver som jag menade med tredjepartsmjukvara. Sen kan orättvis tyvärr diskuteras. Vissa lackar ur pga keymappingprogram, men det är attt ta i tycker jag. Jag, likt de flesta anser nog att det är program som ändrar spelets utseende, fysik eller andra värden utöver vad spelets eget interface kan göra, som är fusk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anden12:

Men vad är det du försöker påvisa?
Läs mitt första inlägg och se framförallt "aldrig sett någon bli fuskanklagad". Eller menar du att med mina "kassa" stats så spelar jag på servrar där folk är.. ja, vad? Och där har folk mer vett än att fuskanklaga till höger och vänster (tvekar starkt på det..)? Eller ville du bara försöka visa dig viktig med att du kunde söka upp mitt namn på battlelog (grattis btw..)?
Oavsett vad... så förstår jag inte varför JAG aldrig har SETT någon bli fuskanklagad i chatten när alla här blir det i varenda gång de spelar.
Min teori? någon ljuger, alternativt sitter Sveriges BF3-elit på det här forumet och skriver i just den här tråden.

Just min känsla också, därav mina "respektlösa" inlägg. Kan säga att vi aldrig spelat samtidigt.. för jag fuskanklagar hehe. Förresten, menar du ingame-chatten? Där har jag skrivit hack, cheat mm.. riktigt många ggr. Någon måste ju göra det också hehe.

Permalänk
Medlem

Jag har inget emot att vissa spelare är sjukt bra, det jag inte gillar är att de inte tar sitt ansvar och jämnar ut matcherna. Det var inte ovanligt i BFBC2 att en squad totalt dominerade hela spelet vilket gjorde det sjukt tråkigt att spela.

Visst det går inte alltid att jämna ut ett spel bara genom att flytta den bästa spelaren från ett lag till det andra laget men jämnare borde det ju bli.

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zniper:

Hör väl inte hit hur jag spelar. Jag kör mest tänk, det är jag bra på och gnäller folk över att man skjuter dom fast dom springer mitt framför en för att lägga ut en mina tex så tycker JAG att man har valt helt fel spel att spela. Den som är med i leken skall oxå leken tåla.
Vi spelar alla på lika villkor.

Mer respektlöshet från mig dårå:

Jo det hör verkligen till saken hur du spelar, för det är det som gör dig bra eller dålig. Om du inte har ett bra sätt att spela, men det går bra för dig ändå, så tror jag att du fuskar. Du vill inte ange dina stats ens på ett ungefär? Ok, det gör det inte mindre misstänksamt.

Så du spelar mest tank? Ja, det kan vara en förklaring till bra stats, speciellt om du har en polare som åker med och svetsar lite ibland. Om du istället svarat att du bara springer omkring och skjuter fiender du ser, men är 3 ggr så bra som 90%, ja då vore du ganska säkert en fuskare.

Den som är med i leken? Mmm, det finns regler och rätt många har betalat för att de ska följas, medans det finns pinsamt många som betalar lite mer för att bryta dem, just för att det ingår i deras syn på "leken"

Vi spelar alla på lika villkor? Är du medveten om att tråden handlar om att INTE spela på lika villkor?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

Det svenska språket är tydligen obegripligt för en del här på SweC. Att faktiskt fuska är motsattsen till att bli anklagad för att fuska i det här fallet, händer dock inte mig i BF3 (då jag suger fetröv på det) men har hänt i MW2 massor av gånger. Mig veterligen är det inte heller någon som granskar anklagelser (det skulle helt enkelt ta för mycket tid i anspråka kan jag tänka mig) utan man förlitar sig på steam, punkbuster osv som skall upptäcka modifierad kod.

Så det säger du? Vet du att jag är anklagad för att vara respektlös förresten? Det kanske händer dig också.

Semantiskt räcker det med att säga fuskar. Fuskar = faktiskt fuskar. Har du talat med filuren som skrev faktiskt fuskar? Vet du vad han ville framhålla? Är det ärligt? Jag är inte så säker på det. Vissa tycker att faktiskt fuska är att använda alla kraftfullare fusk än de själva använder.

Nu lite svenskspråksundervisning till dig i avdelningen semantik, meningsbärande:
Jag citerar dig från ovan: "Att faktiskt fuska är motsattsen till att bli anklagad för att fuska i det här fallet"
Nu är det en gång så, att man rätterligen kan bli anklagad för fusk och därför är ditt påstående falskt.
Vad du antagligen ville säga, men absolut inte säger, är att faktiskt fuska är motsatsen till inte fuska, men vara anklagad för fusk.

Permalänk
Medlem

Tråkigt att alla bra trådar skall urarta och bli en kukmätartävling bland småpojkarna. Så fort det finns en antydan till att någon kanske gjort något bra och är glad för det, skall det alltid komma någon annan och skrika "titta, jag har större snopp!!"

Tråden handlar om att bli cheat (fusk för dom som inte kan engelska) anklagad när man INTE fuskar. Det betyder att tråden handlar om att man spelar på samma vilkor som alla andra, men de andra inte tror det. Tråden handlar även om att vissa spelare gillar att bli anklagade för fusk eftersom de anser att de får en komplimang (jag Tex) andra gillar det inte.

Förstår alla barn nu?

EDIT:
"Nu lite svenskspråksundervisning till dig i avdelningen semantik, meningsbärande:
Jag citerar dig från ovan: "Att faktiskt fuska är motsattsen till att bli anklagad för att fuska i det här fallet"
Nu är det en gång så, att man rätterligen kan bli anklagad för fusk och därför är ditt påstående falskt.
Vad du antagligen ville säga, men absolut inte säger, är att faktiskt fuska är motsatsen till inte fuska, men vara anklagad för fusk."

Tråden handlar om att bli anklagad för fusk när man inte fuskar. Ja, att bli anklagad för fusk är inte alls samma som att man fuskar. Helt rätt. Att man rätterligen blivit anklagad för fusk har inte ens diskuterats i denna tråden utan det har du hittat på själv för att du vill vinna..ha störst snopp

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonMattila:

Ford sluta vara så JÄVLA Respektlös!

Jag ska försöka vara mer LAGOM respektlös.

Till mitt försvar kan jag väl säga att jag har växt upp i en omgivning utan fokus på respekt och hederskultur, medan fokus legat mer på omtanke, sanning och logik. Det är inget jag skäms för.

Men jag är intresserad av vad du upplever vara respektlöst. Är det krassheten, användandet av VERSALER, oförmågan att varva kritik med beröm, eller själva fräckheten i att misstänka att någon fuskar? Jag vill verkligen veta vad du tycker.

Permalänk

Hur går "fusk" till i bf3?

Visa signatur

Vill ni ha svar, så citera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blueson:

I alla spel blir du cheat anklagad, speciellt i FPS spel, om folk anmäler dig måste ju Dice/Ea/punkbuster eller vilka det är nu som bannar personer ha bevis på att du FAKTISKT cheatar annars hade väll ca. 80% av alla som spelat spelet vara bannade nu och det gäller däremot inte bara Bf3. Och de som ska utreda det måste väll ha ett sätt att titta på hur du spelade och då ska de ju kunna se ifall du fuskade eller inte, de måste ha värdiga bevis du har ju spenderat pengar på det. Annars är det ju som att du skulle köpa en tv fast de som gjorde den byggde in en spärr som på något sätt märker att du använder någon av deras konkurenters tv i huset därför låter de dig inte titta på eller använda deras Tv

aldrig aldrig hänt mig att jag har blivit anklagad för fusk i WoW och då kan jag erkänna att jag bottat, exploitat och allt under mina 7 år av spelande

Permalänk
Medlem
Skrivet av ford:

Vad du antagligen ville säga, men absolut inte säger, är att faktiskt fuska är motsatsen till inte fuska, men vara anklagad för fusk.

Jo, det faktisk just det jag säger oavsett om du begriper det eller ej. Att spekulera huruvida personen i fråga de facto fuskar eller ej utan belägg är osakligt och saknar därför relevans.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

Jo, det faktisk just det jag säger oavsett om du begriper det eller ej. Att spekulera huruvida personen i fråga de facto fuskar eller ej utan belägg är osakligt och saknar därför relevans.

Nej, läs ditt citat och min kommentar igen.
INNEBÖRDEN av din mening bär inte det budskapet. Det MÅSTE du förstå. Fråga dina vänner eller något, men sluta nu genast med ditt dumma prestigesnack det står svart på vitt att du missförstått. Fan vad irriterad jag blir.

"Att spekulera huruvida personen i fråga de facto fuskar eller ej utan belägg är osakligt och saknar därför relevans"

Vad är belägg? Det saknar inte alls relevans. Som någon annan riktigt påpekade så råder det inkosistens mellan trådens upplevda fuskanklagerser och de få som stöts på vid spelande. Att spekulera i varför är riktigt sunt. Vi vet alla att de finns de som fuskar, så var återfinns de då statistiskt? Jo bland de fuskanklagade. Detta är en tråd om fuskanklagelser, då bör det statistisk finnas fuskare här.

Men... inte ljuger väl någon? Det är ju nästan lika oärligt som att... fuska

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lösbonde:

Hur går "fusk" till i bf3?

Vill passa på att vara ohövlig igen. Jag tror inte att du menar allvar med frågan, jag tror att du försöker förlöjliga fuskdebatten.

Om jag har fel och du verkligen menar allvar med din fråga, ber jag om ursäkt till mänskligheten över din handfallenhet och erbjuder min hjälp.

Känner du till google?

Sök på "BF3 hack"

ha så kul

Permalänk
Medlem

Spelade på en server där folk med låg reaktionsförmåga verkade sammlas. Som ett resultat lyckades jag spela en rund med ca 25-4 eller något i den stilen. Fick först ett "nice, skills" och tackade artigt för komplimangen. Det följdes sedan av "turn off your aimbot"
Spelade vidare lite på samma server och fick samma typ av påhopp även efter 16-7 rundor. Detta trotts att jag ibland fick tömma ett magasin i en kille då jag siktade dåligt. Då hade jag tydligen ändå aimbot. Bestämde mig för att bara sluta bry mig och spela vidare.

På CS tiden, för ca 10 år sedan för mig, blev jag rätt stirrig på AWP. Då var det inte många rundor utan att man blev anklagad och AWP-hora fick man höra ofta. Förutom när man lirade med folk man kände och PWC'ade mot klaner osv. När man sedan nickade sin klan tag så brukade det vara lite tystare

Visa signatur

Huvudriggen är en Gigabyte Aorus Xtreme | 128gb DDR5 6000 | Ryzen 7950X | 3080Ti
Utöver det är det för många datorer, boxar och servar för att lista :P

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Tråkigt att alla bra trådar skall urarta och bli en kukmätartävling bland småpojkarna. Så fort det finns en antydan till att någon kanske gjort något bra och är glad för det, skall det alltid komma någon annan och skrika "titta, jag har större snopp!!"

Tråden handlar om att bli cheat (fusk för dom som inte kan engelska) anklagad när man INTE fuskar. Det betyder att tråden handlar om att man spelar på samma vilkor som alla andra, men de andra inte tror det. Tråden handlar även om att vissa spelare gillar att bli anklagade för fusk eftersom de anser att de får en komplimang (jag Tex) andra gillar det inte.

Förstår alla barn nu?

EDIT:
"Nu lite svenskspråksundervisning till dig i avdelningen semantik, meningsbärande:
Jag citerar dig från ovan: "Att faktiskt fuska är motsattsen till att bli anklagad för att fuska i det här fallet"
Nu är det en gång så, att man rätterligen kan bli anklagad för fusk och därför är ditt påstående falskt.
Vad du antagligen ville säga, men absolut inte säger, är att faktiskt fuska är motsatsen till inte fuska, men vara anklagad för fusk."

Tråden handlar om att bli anklagad för fusk när man inte fuskar. Ja, att bli anklagad för fusk är inte alls samma som att man fuskar. Helt rätt. Att man rätterligen blivit anklagad för fusk har inte ens diskuterats i denna tråden utan det har du hittat på själv för att du vill vinna..ha störst snopp

Det var stora ord och väldigt mycket snoppinlägg för någon som kallar sig kingcobra.

Jag citerar: "förstår alla barn nu?" Känns som ett riktigt snoppkomplex, speciellt från en som kallar sig kingcobra.

Nu har du nog överskridit dina befogenheter i att bestämma över vad folk ska skriva om (kan ha med snoppkomplex att göra). Du förstår, att antyda, eller för den delen stipulera att man inte får tala om att folk faktiskt fuskar då de blir anklagade för det, är att per automatik frikänna alla som whinar här.

Jag hävdar men min fulla rätt, min misstanke om att flera i denna tråd är fuskare och ljuger. De borde de vara rent statistiskt.
Att man rätterligen har blivit anklagad för fusk har visst diskuterats.. av mig, med min fulla rätt att göra det. Om du hävdar att tråden är skapad så att jag måste tro på, eller i mina yttringar utgå från att folk talar sanning, så har du inskränkt min rättighet att ifrågasätta.

Permalänk

Aldrig i BF3. i SC2 har jag åkt på det två gånger.
Från chaten.
X - "Nice cheat man"
X - "Reported for cheating"
Från en 3v3 där jag körde med två nybörjarpolare. Rush till Mutalisk =D

Andra gången kommer jag inte ihåg vad de sa.

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk
Medlem

Blev anklagad för att jag HS:ade en kille med HMG (Tank) på typ 200 meter... jag bara skrattade...

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 1TB|

Permalänk
Medlem
Skrivet av ford:

"Att spekulera huruvida personen i fråga de facto fuskar eller ej utan belägg är osakligt och saknar därför relevans"
Vad är belägg? Det saknar inte alls relevans. Som någon annan riktigt påpekade så råder det inkosistens mellan trådens upplevda fuskanklagerser och de få som stöts på vid spelande.

Belägg eller bevis är något som skulle tala emot TS eller Blueson i detta fall (om jag nu får formulera mig så utan att det ska bli semantisk "prestige" av det hela?), och något sådant ser jag inte i något av deras inlägg. Något annat har jag inte kommenterat.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Skrivet av ford:

Vill passa på att vara ohövlig igen. Jag tror inte att du menar allvar med frågan, jag tror att du försöker förlöjliga fuskdebatten.

Om jag har fel och du verkligen menar allvar med din fråga, ber jag om ursäkt till mänskligheten över din handfallenhet och erbjuder min hjälp.

Känner du till google?

Sök på "BF3 hack"

ha så kul

Ja.. det där var ju ett trevligt svar.

Som en person som bara spelat betan har jag ingen insikt, frågan skulle kanske varit bättre formulerad.

Det jag egentligen ville få reda på var huruvida man kan använda aimbot/wallhack etc på samtliga serverar eller endast vissa privata, så fort ett "fusk" går någorlunda mainstream så borde spel utvecklarna snappat upp nyheten och patchat en lösning.

Anledningen till att jag vill veta är snarare för att bestämma mig om spelet är värt att skaffa eller inte.

Det är klart att man kan googla allt, men som du troligtvis är medveten om så är en av nackdelarna till googles sökformel att man oftast får fram äldre forumposter som därmed är utdaterad om hur dagsläget ser ut. Visst så kan du justera detta med att exempelvis välja ett filter i stil med "senaste månaden" men då lider du fortfarande av problemet att källan oftast är folk som tror att andra fuskar, snarare än folk som vet.

Sweclockers känns helt enkelt som en bättre källa, och detta är den mest updaterade tråden i ämnet varför skulle jag gå någon annanstans och ställa frågan?

Visa signatur

Vill ni ha svar, så citera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lösbonde:

Ja.. det där var ju ett trevligt svar.

Som en person som bara spelat betan har jag ingen insikt, frågan skulle kanske varit bättre formulerad.

Det jag egentligen ville få reda på var huruvida man kan använda aimbot/wallhack etc på samtliga serverar eller endast vissa privata, så fort ett "fusk" går någorlunda mainstream så borde spel utvecklarna snappat upp nyheten och patchat en lösning.

Anledningen till att jag vill veta är snarare för att bestämma mig om spelet är värt att skaffa eller inte.

Det är klart att man kan googla allt, men som du troligtvis är medveten om så är en av nackdelarna till googles sökformel att man oftast får fram äldre forumposter som därmed är utdaterad om hur dagsläget ser ut. Visst så kan du justera detta med att exempelvis välja ett filter i stil med "senaste månaden" men då lider du fortfarande av problemet att källan oftast är folk som tror att andra fuskar, snarare än folk som vet.

Sweclockers känns helt enkelt som en bättre källa, och detta är den mest updaterade tråden i ämnet varför skulle jag gå någon annanstans och ställa frågan?

Haha, jaja. Sant sant.

Du.. jag vet ärligt talat inte, enda jag sett är att likt för BF2 så ska visssa hack vara "PB proof mm etc", dessutom så kom jag efter mycket litet googlande på ett hack som man kan ställa olika nivåer "to seem legit". Dvs att det kan gå runt fuskare som har kanske 20% mindre recoil bara... kusligt.

Garanterade hacks finns på offentliga PB servers med aktiva admins, tyvärr. Efter patch kan det minska lite har jag märkt. Ett sätt att klura på hacks "manuellt" är att försöka rekonstruera scenarion från spelet för att bedöma om de är möjliga eller inte.

En klassiker i BF2: Är det möjligt att STÅ med en PKM på ena sidan bron över vattnet och med höftskott prick folk så till den grad att det dör flera i minuten?
Vid test visar det sig att inte alls ens med måna magasin på stillastående polare med siktet mitt i.

Garanterat fusk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uvania:

aldrig aldrig hänt mig att jag har blivit anklagad för fusk i WoW och då kan jag erkänna att jag bottat, exploitat och allt under mina 7 år av spelande

Ja, fast då är ju wow liiite annorlunda, där förlitar de sig på deras halv lata GM:s och det är ganska lätt att ljuga för deras customer support med lol ; ) Var iaf det innan jag slutade spela för ca. 7 månader sedan

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Medlem

Tycker denna tråd urarta lite... JAG vet att jag inte fuskar och vill få inte bli anmäld gör det för att i slutändan åka på en avstängning och behöva köpa ett nytt spel...
Min k/d ligger på 1.034 accuracy 15.8% och play time är 143 timmar... Kollar man på det så förstår jag inte vart anklagningarna kommer ifrån för det finns många många som har mycket bättre än det.

Visa signatur

FD Arc | MSI P67A-GD55 | Intel Core i5 2500k @ 4.5Ghz | Corsair H100 | Corsair 8GB DDR3 (2X4GB) 1600Mhx | Gigabyte HD 6950OC 1GB GDDR5 | CorsAir AX750W | Win 7 | Samsung 500Gb + WD 2Tb |