3,9GB Path idag - Back to Karkand?

Permalänk
Medlem

3,9GB Path idag - Back to Karkand?

Origin tankar ner en 3,9gb patch nu till BF3.

Detta borde vara expansionen eftersom mitt spel var up-to-date igår. Kan någon bekräfta detta?

Visa signatur

AMD 7700X (EK 240mm AIO) | ROG Strix B650E-F Gaming | Gigabyte RX 6800 XT 16GB OC | Kingston Fury 32GB DDR5 5600mhz | Kingston Fury Renegade M2 2TB | Alienware AW2723DF 280hz

Permalänk
Medlem

Den patchen kom i Tisdags och det är en förberedande patch för Back To Karkand. Vet inte om den innehåller allt eller om det är delar men finns bilder på kartor i patchen iallafall, så mycket har jag hört.

Permalänk
Medlem

Tack för svaret, en källa jag hittade säger att det är back to karkand-banorna inbakade också. Men de är inte spelbara direkt.

Citat:

Well its not just the patch its also the back to Karkand maps bundled together. They will be playable in a week. But the patch is definitely worth it. Good weapon balance tweaks and IR scope is finally nerfed.

Visa signatur

AMD 7700X (EK 240mm AIO) | ROG Strix B650E-F Gaming | Gigabyte RX 6800 XT 16GB OC | Kingston Fury 32GB DDR5 5600mhz | Kingston Fury Renegade M2 2TB | Alienware AW2723DF 280hz

Permalänk

När du fått hem patchen och går in på Battlelog står det, nere i vänster hörn, att du äger Back to Karkand, Du kan dock inte spela dem än.

Visa signatur

Mister Potato Head! Mister Potato Head! Back doors are not secrets!

Permalänk
Medlem

Patch****

Och nej karkad har inte kommit än.

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Medlem

13:e kan vi spela banorna på PC och xbox360

Permalänk
Medlem

känns sjukt nice att man förbokade och fick denna bebis med i paketet. Lite mera bang for the buck Beachbuggy FTW!

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||: