[64] Svensk Battlefield 3 klan söker medlemmar[PC]

Permalänk
Medlem

kanske när jag skaffat bättre dator

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Nuså, nu fick ni en ansökan av mig

Visa signatur

Intel Core i7 6700K | Noctua NH-D14 | Asus GTX 990Ti OCIII |Corsair 16GB 2400MHz | Asus z170-a | Fractal Design Newton R2, 1000W modulär | Corsair Obsidian 700D | 80GB 2.5" SSD Intel X25-M G2 SATA | Windows 10 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

*bump*

Bumpar för att se om det är några som fortfarande är intresserade ; )

Visa signatur

Chassi: Corsair Carbide Air 240 MOBO: EVGA x99 MICROCPU: i7 5820k @ 4.5GHzCooling: Fractal Kelvin S24GPU: EVGA GTX Titan X RAM: Corsair 16GB 2800MHz Platinum SSD: Samsung 850 512GBStorage: Samsung 840 256GBPSU: EVGA Supernova 750 G2Keyboard: Ducky Shine 3 TKL, Das Keyboard Mouse: Steelseries Sensei, Logitech G600 Monitors: ASUS PB278Q,ASUS SWIFT PG278Q, Dell U2713HM

Permalänk
Skrivet av fur3x:

*bump*

Bumpar för att se om det är några som fortfarande är intresserade ; )

Man får inte bumpa :/

Permalänk
Medlem

jag skulle gärna gå med, men jag kan inte fatta vart jag ska registrera mig på http://bf64.com/ .... hjälp mig någon

Permalänk
Medlem
Skrivet av fur3x:

Det är inte just åldern som är viktig, det är mer den mentala åldern så att säga

Det kan man tycka, men det är helt klart fel. Ja för 20års åldersgräns på internet.

Visa signatur

Lian Li A71FB, Bequiet Dark Pro 850w, Asus P9X79 pro, i7 3930k@4.7Ghz, R9 290X, H2O, 32gb ddr3, Samsung 830 128gb, 2x 1.5tb WD black, Asus Phoebus.

Permalänk

finns klanen kvar? har ansökt iaf men känns ganska tomt.. iaf om någon vill spela adda alakabambam0 på bf3

Visa signatur

Ljud: Quadral Aurum 70, Rotel RB-1582, Rotel RC-1550, Rega Dac, Musical Fidelity V-Link 192, Isotek Sirius Evo3
Dator 1: Define R4, Intel i7 3770k, HD 7970 Arctic Cooling CF, Samsung 840 Evo 500gb, Creative SB X-Fi Titanium HD
Dator 2: fujitsu lifebook nh532, Samsung 840 250gb

Permalänk
Medlem

Absolut, besök gärna våran mumble alltid folk online där.

Visa signatur

Chassi: Corsair Carbide Air 240 MOBO: EVGA x99 MICROCPU: i7 5820k @ 4.5GHzCooling: Fractal Kelvin S24GPU: EVGA GTX Titan X RAM: Corsair 16GB 2800MHz Platinum SSD: Samsung 850 512GBStorage: Samsung 840 256GBPSU: EVGA Supernova 750 G2Keyboard: Ducky Shine 3 TKL, Das Keyboard Mouse: Steelseries Sensei, Logitech G600 Monitors: ASUS PB278Q,ASUS SWIFT PG278Q, Dell U2713HM

Permalänk
Medlem

Finns klanen kvar och har den en egen server?

Permalänk
Medlem

Den är i princip nedlagd sedan grundaren tröttnade, men många medlemmar dröjer sig kvar i plutonen fastän den inte har egen server eller teamspeak/mumble längre. Så plutonen finns på battlelog, men där finns ingen sammanhållning eller kommunikation.

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakwetu:

Den är i princip nedlagd sedan grundaren tröttnade, men många medlemmar dröjer sig kvar i plutonen fastän den inte har egen server eller teamspeak/mumble längre. Så plutonen finns på battlelog, men där finns ingen sammanhållning eller kommunikation.

Vore ju super trevligt om de medlemmar som dröjer sig kvar i plutonen kanske kunde grunda något nytt

Permalänk
Medlem

Vad synd :/ det finns ju knappt en enda klan som man varken behöver betala eller vara grymt bra för att gå med i :/

Permalänk
Medlem

kontakta mig om ni får för er att starta något nytt

battlelog"namn": flashmob

vad heter platoonen förresten?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

skickade en app

Permalänk
Medlem

Hej jag söker efter en klan och jag kom förbi detta och det såg jättebra ut!:D men sen såg jag att det stod "closed":( Finns det någon chans att fortfarande söka?