Permalänk
Medlem

Sony-Xperia-S hos 3

Telefonen blir gratis om man tecknar 3Pott299 hos 3

http://www.tre.se/Pr.../Sony-Xperia-S/

Det är så hoppas jag det är.Såg att det gick att få mobilen med 299kr pott men stod även att det vara halva priset på potten till midsommar.Måste väl menas att det är halva priset på 299kr mån så den inte kostar 299*2 efter midsommar va

Visa signatur

Psn nick daswede

Permalänk
Medlem

Går även att få för 199 med 3Surf Plus. Dock så får man då inte ringa för pengarna. Och sen så fungerar inte din länk.

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sixpack:

Telefonen blir gratis om man tecknar 3Pott299 hos 3

Njae, gratis är nog synd och säga. De exempel jag själv räknat på när det gäller att köpa mobiler så brukar det alltid bli några tusenlappar dyrare när man köper i kombination med abonnemang.

Permalänk
Medlem

gratis och gratis.
t.ex jag ringer inte eller sms:ar för 299kr månaden så för mig skulle det kostat

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

There's no such thing as a free lunch.

Permalänk
Medlem

hur funkar demdär pott erbjudandena egentligen? vad kan man få för dem 299/199 kr? ja jag har läst på 3 men får ingen bra bild....

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Avstängd
Skrivet av klk:

Njae, gratis är nog synd och säga. De exempel jag själv räknat på när det gäller att köpa mobiler så brukar det alltid bli några tusenlappar dyrare när man köper i kombination med abonnemang.

Jag ringer för ung. 250-350:-/mån, om jag förlänger mitt existerande abb 3Pott299 får jag en Xperia S, mer gratis än så blir det inte (Nu är ordet gratis subjektivt och jag förstår vad du menar)

Visa signatur

------------------------------------------------
Intel E6850 | abit IP35 PRO | 2GB OCZ Titanium | 8800GT | Zalman 9700 CPU Cooler | P180

Permalänk
Medlem

Tror en del verkligen att man får en telefonen gratis med abonnemang? Inget är gratis hur än ni vill tolka det.

Kul att man redan ser hyllade omdöme på prisjakt, liksom vad är det för mening att lägga omdöme på en produkt som de garanterat inte har eller haft?
Tvivlar dock inte på att den kommer vara en grym telefon..

Permalänk
Medlem
Skrivet av leafbranch:

Tror en del verkligen att man får en telefonen gratis med abonnemang? Inget är gratis hur än ni vill tolka det.

Kul att man redan ser hyllade omdöme på prisjakt, liksom vad är det för mening att lägga omdöme på en produkt som de garanterat inte har eller haft?
Tvivlar dock inte på att den kommer vara en grym telefon..

Det finns dem som har fått testa mobilen i ett tag. Jag fick ett erbjudande i början av november om att testa Sony Ericssons ej utgivna mobiler, bl.a. Xperia S, för att hitta buggar och ge synpunkter på förbättringar. Så att det finns recensioner på den redan är inget konstigt.

Visa signatur

Stationär MSI Z77A-S03 Inet edition | Intel I5 3570K | Noctua UH12P SE | 16GB Kingston Beast series | MSI GTX 1060 | Samsung SSD 840-Series 128GB + 256GB | Fractal Design Integra R2 650W | NZXT Source 210 Elite