Konstigt ljud i Napoleon: Total war

Permalänk

Konstigt ljud i Napoleon: Total war

Tjena grabbar, satt och lirade napoleon total war förut, och när jag startade upp det för ca en timme sedan så hörde jag skrikande ljud och lite annat skumt ( ungefär som när ett gammalt modem kopplar upp sig mot nätet ) på Kampanj kartan. Det konstiga är att ljudet verkar sitta i någon av mina regioner???!!! För när jag tar min "view" lite åt vänster från mina regioner, så låter det i höger hörlur...och när jag drar till höger förbi mina regioner hörs det i vänster lur. Och när jag drar viewen en bra bit från mina regioner så försvinner ljudet. När jag sedan åker tillbaka till mina regioner igen så är allt som normalt i ungefär 10-30 sekunder och sedan kör det igång igen... Någon som vet vad det kan vara för fel?

Visa signatur

Kvistfritt kvastskaft

Permalänk
Medlem

Ingen aning, men jag har likadant!

Permalänk
Skrivet av Josuroli:

Ingen aning, men jag har likadant!

Skönt att veta att man inte är ensam om det. Men mitt försvann nu efter att jag startade om spelet en 5e gång...har spelat ett bra tag nu och det har inte kommit tillbaka. Skitskumt

Visa signatur

Kvistfritt kvastskaft

Permalänk

så blir det för mig också, dock inte under varje omgång.
scrollar jag världs kartan uppåt mot england/danmark/sverige och flyttar mina trupper där så får jag ibland ett "skramlande/pipande/störande" ljud, scrollar jag sedan åt något annat håll så avtar ljudet lite tills jag har scrollat tillräckligt långt bort.
har ingen aning om vad felet kan vara dock=/

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Skrivet av mangemani:

så blir det för mig också, dock inte under varje omgång.
scrollar jag världs kartan uppåt mot england/danmark/sverige och flyttar mina trupper där så får jag ibland ett "skramlande/pipande/störande" ljud, scrollar jag sedan åt något annat håll så avtar ljudet lite tills jag har scrollat tillräckligt långt bort.
har ingen aning om vad felet kan vara dock=/

Mitt störande pip kom tillbaka nu när jag laddade kampanjen. Det är riktigt synd att det kan bli så, när ändå spelet funnits ett bra tag...

Visa signatur

Kvistfritt kvastskaft