Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Haha ja troligen ja eller något i stil med mer teasing typ titta vår super bra nya what ever eller något annat liknande.
Enda jag skulle anse vore helt OK förutom BETA för fans är nog ett release datum

Jupp, allt annat är onödigt krimskrams. ^^
Fast det vore oxå kul med officella system req's!

Men att kalla det överraskning vet jag inte, det måste dom ju släppa förr eller senare

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeafBox:

Jupp, allt annat är onödigt krimskrams. ^^
Fast det vore oxå kul med officella system req's!

Men att kalla det överraskning vet jag inte, det måste dom ju släppa förr eller senare

Mjo sedan tror jag de vill fixa det en del mer, troligen måste de jobba en del med AMD kort innan de säger vad kraven blir så håller tummarna för release date eller beta för alla med ett GW1 konto och lite annat skit ^^

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Alla de filmerna är länkade från samlingsidan
http://www.guildmag.com/press-closed-beta-test-aggregration-p...

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Första Svenska vad jag sett iaf
http://www.gamereactor.se/forhandstittar/38691/Guild+Wars+2/

finns i samlingen ovan men värd att länkas iaf Även en av de mest kritiska artiklarna och den strålar ändå ganska bra.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Beta SIGNUP!

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelxi:

Beta SIGNUP!

Ett tips om ni som jag får felmeddelande:
Jag laddade ner en exe fil som jag körde som samlade info om min dator och sedan öppnade en annan webbsida på deras server men då fick jag fel och den sa att sidan inte existerar. Jag väntade någon minut eller så och sedan tryckte jag på F5 för en reload och då verkade jag komma till rätt sida där jag fick skriva in email och övrig info.

Permalänk
Medlem

Signade, nu är det bara att hålla tummarna och vänta!

Permalänk
Medlem

Är det någon mer än mig som inte vill delta i betan? Vill inte förstöra det första intrycket, vill uppleva allt samtidigt och inte lite i taget. Ni tycker säkert att jag är helkonstig

Visa signatur

Jag har ont i magen :/

Intel Core i5 3570K 3,4Ghz (Ivy Bridge)|EVGA GeForce GTX 550Ti SC|Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP|Cooler Master Hyper 212 EVO|Asus P8H77-I mITX|A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB|OCZ ZT-series 650W 80+ Bronze|BitFenix Prodigy mITX

Permalänk
Medlem
Skrivet av fertyn:

Är det någon mer än mig som inte vill delta i betan? Vill inte förstöra det första intrycket, vill uppleva allt samtidigt och inte lite i taget. Ni tycker säkert att jag är helkonstig

Förstår ditt tänk men då utbudet av bra mmos inte är vidare stort för tillfället så sätter jag hemskt gärna igång med detta lir så tidigt som möjligt ;D

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

Förstår ditt tänk men då utbudet av bra mmos inte är vidare stort för tillfället så sätter jag hemskt gärna igång med detta lir så tidigt som möjligt ;D

Jag vet!! Kan dom inte bara släppa skiten nuuu!! Men det är bra att dom tar tid på sig. Om dom failar detta kommer Anet vara körda för all framtid

Visa signatur

Jag har ont i magen :/

Intel Core i5 3570K 3,4Ghz (Ivy Bridge)|EVGA GeForce GTX 550Ti SC|Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP|Cooler Master Hyper 212 EVO|Asus P8H77-I mITX|A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB|OCZ ZT-series 650W 80+ Bronze|BitFenix Prodigy mITX

Permalänk
Medlem

Synd att inte alla får komma in.

@nuvque Not necessarily. Testers are chosen based upon development needs. A wide range of systems is needed for testing. ~RB

Från deras Twitter.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av fertyn:

Är det någon mer än mig som inte vill delta i betan? Vill inte förstöra det första intrycket, vill uppleva allt samtidigt och inte lite i taget. Ni tycker säkert att jag är helkonstig

Tänkte något liknande när jag började kolla på video från closed beta, men ser detta nu mer som ett försprång inför release :P.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

signa för beta! gogog!

https://beta.guildwars2.com/

Permalänk
Medlem

Skrivit på, bara att hoppas på det bästa

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Fan! För mig står det "A network error has occured... Can't send system information. Sorry. :("

Permalänk
Medlem

Skulle verkligen vara kul och testa betan, helt klart.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

ni måste gå in via facebook "like" deras fanpage där och så kommer ni in där igenom

Permalänk
Medlem

Någon som fått Confirmation mail ännu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

Någon som fått Confirmation mail ännu?

Japp!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skyflyer:

Ett tips om ni som jag får felmeddelande:
Jag laddade ner en exe fil som jag körde som samlade info om min dator och sedan öppnade en annan webbsida på deras server men då fick jag fel och den sa att sidan inte existerar. Jag väntade någon minut eller så och sedan tryckte jag på F5 för en reload och då verkade jag komma till rätt sida där jag fick skriva in email och övrig info.

Mitt vill inte funka först men det här funkade skitbra, tack för tipset..

Permalänk
Medlem

inte fått confirmation än

Permalänk
Medlem

http://www.ign.com/videos/2012/02/20/guild-wars-2-conquest-mo...
snyggt men gubben rörs sig väldigt underligt, kanske har han bajsat på sig en aning?

Ingen invite här heller

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Skrivet av Voxaz:

Fan! För mig står det "A network error has occured... Can't send system information. Sorry. :("

Fick jag också först, sen testade jag igen och då funkade det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Voxaz:

Fan! För mig står det "A network error has occured... Can't send system information. Sorry. :("

Det är kanske en brandvägg som stoppar programmet från att komma ut på internet. Testa att temporärt stänga av eventuell brandvägg och se om det fungerar.

Permalänk
Medlem

Funkar nu, men var tvungen att försöka 20 gånger innan det funka..

Permalänk
Medlem

Det har gått två timmar nu och fortfarande inget confirmation mail? Jag fick nyss ett mail från anet men det var ett mail som sa att jag skulle signa betan?

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Nätagg: Corsair GS700w | Moderkort: Asus P8Z68 V-Pro Gen 3 | Processor: 2500k | Grafikkort: Asus GTX580 DCII | Ram: Corsair Vengeance 16gb (4x4gb) CL9 1600Mhz | SSD: Intel 320 120gb |HDD: 500GB Samsung Spinpoint F3 |

Permalänk

jag har signat men har inte fått ngt mail om regestrering

Permalänk
Medlem

Dom skrev på sin facebook sida att dom har lite problem med det och att det kan ta ett litet tag tills man får mailet.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalium:

Dom skrev på sin facebook sida att dom har lite problem med det och att det kan ta ett litet tag tills man får mailet.

Tack då slipper man vara orolig

Visa signatur

PC: i5 12400f | RX7900 GRE | 32GB DDR4
Audio: Audioengine D1 | Fidelio X2 | SHP9600 | HarmonicDyne Athena | Aria SE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myskah:

Tack då slipper man vara orolig

Jepp, det var skönt att höra. Har häckat vid datorn i ett par timmar nu i väntan på mailet, blir att kika imorrn bitti istället.

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert