Samlingstråd, 13:37-erbjudanden från Komplett

Permalänk
Entusiast

Då ställde jag alarmet i onödan då. Hade hoppats på SSD eller grafikkort. Ett tangentbord eller mus hade suttit fint också. Får hoppas på nästa gång istället.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fnosk:

Ni marknadsför er väl här på forumet. Lyckat drag!

Sur? Jag håller med om att det var riktigt tråkigt denna gång men behöver man ett chassi kan detta vara bra dock hade jag gärna hoppats på mekaniska tb eller ssd diskar / graffikort

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Skulle det vara en Crucial SSD men ni ångrade er i sista minut?

Permalänk
Medlem

gillar verkligen crucial loggan var tvungen att ta en print screen!

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk
Medlem

Blir det någon datorhögtalare som reas ut ?

Permalänk
Medlem

Kommer ihåg när dem rensade lagret en gång var riktigt fina erbjudande då:)

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk

Beställde och sedan tittade jag i denna tråden....avbeställde dirr

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Komplett:

Hej Ralleballe!

Eftersom du var först att lista ut att det var ett chassi så får du ett som pris! Om du PM:ar dina uppgifter (namn, adress, mobilnummer) så skickar jag ett till dig. Grattis!

mvh
Mikael

grattis

komigen Mikael, släng upp en specialare för oss sweclockare

Permalänk
Hedersmedlem

Hade hoppas på nåt lite mer intressant. Det är trots allt min 35 års födelsedag

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Antec p280 mums:)

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem
Skrivet av pompa_kumla:

Sur? Jag håller med om att det var riktigt tråkigt denna gång men behöver man ett chassi kan detta vara bra dock hade jag gärna hoppats på mekaniska tb eller ssd diskar / graffikort

Citerade du fel person eller blev jag totalt missuppfattad?

Jag skrev i mitt första inlägg att jag uppskattade dessa 1337-erbjudanden, även om produkten inte faller alla i smaken. Det finns ingen ironi eller annat i inlägget du citerade.

Ej relevant information är att jag faktiskt slog till på erbjudandet.

Visa signatur

Under uppdatering. Nästan alltid.

Permalänk
Medlem

Helvete vilket "galet" erbjudande.. Var garanterat värt att sätta klockan på ring och stappla morgon trött till datorn för att få ett chassit upp kört i r*ven.

OK att ~200kr är billigare än andra, men att kalla de "galet specialerbjudande" så är man rakt av mytoman.

/sur.återtillsömn

Permalänk
Medlem

Vore kul med en SweClockers special Men som sagt Kringutrustning MÖSS, TANGENTBORD, HEADSETT, MUSMATTA vore väldigt uppskattat!

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Skrivet av Komplett:

Hej Ralleballe!

Eftersom du var först att lista ut att det var ett chassi så får du ett som pris! Om du PM:ar dina uppgifter (namn, adress, mobilnummer) så skickar jag ett till dig. Grattis!

mvh
Mikael

Det var ju oväntat men roligt!
Tack så mycket Komplett!

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av P0tatiz:

Helvete vilket "galet" erbjudande.. Var garanterat värt att sätta klockan på ring och stappla morgon trött till datorn för att få ett chassit upp kört i r*ven.

OK att ~200kr är billigare än andra, men att kalla de "galet specialerbjudande" så är man rakt av mytoman.

/sur.återtillsömn

Om du tvunget ska ha upp alla rabatterade produkter i röven så kan jag förstå att chassi blev lite surt för dig.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralleballe:

Det var ju oväntat men roligt!
Tack så mycket Komplett!

Grattis!

Permalänk

Jävla mesar, bortskämda idioter. Var glada istället att det finns vissa som får en bra deal. Att ni tar för givet att ett erbjudande ska vara bra för just er och sedan blir sura när ni inte får den där ssd (eller whatever) till ett pris som ska vara lägre än inköpspris. Ni är ju bara för mycket, klagas fan på allt på detta forum. Väx upp istället, antar att ni fortfarande är så unga att ni inte har ett jobb och inte förstår hur det funkar i riktiga värden med företag som måste tjäna pengar för att överleva.
Nä nu orkar jag inte spy galla längre, tack Komplett för ännu ett sjyst erbjudande!!!

Visa signatur

__________________
AIR540 | I7 4770K | ASUS 7970 | DOMINATOR PLATINUM 16GB CL9 2133MHZ | Z87X-OC | CORSAIR AX 760 | SSD Crucial M4 64GB+Intel 120 GB+Seagate 320GB + Extern Seagate 1TB |
Synology DS411J 4*2TB Seagate ST2000D i Raid5 | Ducky Mini blue mx | G400 | SP2500 |Canon Pixma MP280 | Fujitsu-Siemens SL3260W |

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av P0tatiz:

Helvete vilket "galet" erbjudande.. Var garanterat värt att sätta klockan på ring och stappla morgon trött till datorn för att få ett chassit upp kört i r*ven.

OK att ~200kr är billigare än andra, men att kalla de "galet specialerbjudande" så är man rakt av mytoman.

/sur.återtillsömn

Enligt Prisjakt ligger vi 400 under närmaste konkurrent...

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av TheDaemon:

Om du tvunget ska ha upp alla rabatterade produkter i röven så kan jag förstå att chassi blev lite surt för dig.

Han hade kanske hoppats på ett fulltower chassi...

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Skrivet av Leopardkungens:

Jävla mesar, bortskämda idioter. Var glada istället att det finns vissa som får en bra deal. Att ni tar för givet att ett erbjudande ska vara bra för just er och sedan blir sura när ni inte får den där ssd (eller whatever) till ett pris som ska vara lägre än inköpspris. Ni är ju bara för mycket, klagas fan på allt på detta forum. Väx upp istället, antar att ni fortfarande är så unga att ni inte har ett jobb och inte förstår hur det funkar i riktiga värden med företag som måste tjäna pengar för att överleva.
Nä nu orkar jag inte spy galla längre, tack Komplett för ännu ett sjyst erbjudande!!!

hahaha så sant som de var sagt gillar ditt tänk där

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2223471 = gillar :P

!OBS dyslektiker OBS!

Permalänk
Medlem

Värt att byta upp sig från ett Fractal Design Arc?? Man blir ju lite sugen faktiskt och bor man i Göteborg så är ju frakten 39kr till pick up point. Vad tror ni? Deal or no deal?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jackeswe:

Värt att byta upp sig från ett Fractal Design Arc?? Man blir ju lite sugen faktiskt och bor man i Göteborg så är ju frakten 39kr till pick up point. Vad tror ni? Deal or no deal?

Om du byter till 500R så byter du ju ner dig, enligt mig iallafall!

Permalänk
Medlem

Ju mer jag läser om detta chassi, ju mer blir jag sugen på att slå till. Det har ju fått lysande kritik.
Skulle det kunna vara en värdig uppföljare till mitt åldrande FD Define R3?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Enligt Prisjakt ligger vi 400 under närmaste konkurrent...

541 kr (billigaste från er, hämta hos utlämningslager/plats)
839 kr (billigaste från webhallen, hämta i butik)

839-541=298 kr

Vi säger 400 kr lite avrundat.
Men ett ändå bra erbjudande om man är ute efter nytt chassi.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Enligt Prisjakt ligger vi 400 under närmaste konkurrent...

Knappt 300kr när man lägger på frakt.

I övrigt är det väl bra att komplett kör erbjudanden som dessa, förstår inte varför folk gnäller för det är ju ändå en produkt som säljs till lägre pris än normalt.

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Medlem
Skrivet av slaski:

541 kr (billigaste från er, hämta hos utlämningslager/plats)
839 kr (billigaste från webhallen, hämta i butik)

839-541=298 kr

Vi säger 400 kr lite avrundat.
Men ett ändå bra erbjudande om man är ute efter nytt chassi.

Visst är leveranskostnader intressanta för konsumenten vid en prisjämförelse, men jag tycker du bör hålla dessa faktorer åt sidan rent generellt. Hur många av Sveriges befolkning har möjlighet att knalla in på Webhallen (inom rimligt avstånd) och hämta ut varan, exempelvis?

Visa signatur

Under uppdatering. Nästan alltid.

Permalänk
Medlem

Tyckte det var ett bra erbjudande, behövde nämligen nytt chassi.
Ser helt ok ut också.

Sen att man kan plocka upp det i Stockholm är ju bara underbart.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fnosk:

Visst är leveranskostnader intressanta för konsumenten vid en prisjämförelse, men jag tycker du bör hålla dessa faktorer åt sidan rent generellt. Hur många av Sveriges befolkning har möjlighet att knalla in på Webhallen (inom rimligt avstånd) och hämta ut varan, exempelvis?

Du kan ju alltid beställa från cdon.com för de har väl fraktfritt som bonuskod eller vad det nu är.

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Enligt Prisjakt ligger vi 400 under närmaste konkurrent...

Tips 1: till nästa gång är ett kanonpris på minst 24'' skärm.
Det är vanligt med flera skärmar till en dator nuförtiden, kanske ett tre-pack

Tips 2: varför inte fraktfritt till oss, som Inet och Allina mfl.
Lite mycket Inet-fanboys här i forumet tycker jag.
Jag ligger på 80+ laggda ordrar hos Komplett.se, trots frakten

PS. Tyvärr så behövde jag inget chassie denna gång

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Medlem
Skrivet av slaski:

541 kr (billigaste från er, hämta hos utlämningslager/plats)
839 kr (billigaste från webhallen, hämta i butik)

839-541=298 kr

Vi säger 400 kr lite avrundat.
Men ett ändå bra erbjudande om man är ute efter nytt chassi.

481 kr kostar det väl totalt om man hämtar ut det själv?
442 + 39 = 481 kr