Permalänk
Medlem

EVGA GTX 570 Superclocked bakplåt

Köpte bakplåten på eBay i sommras.

Mitt GTX 570 är numera sålt.

EVGA GTX 570 Superclocked bakplåt

Permalänk

Snyggt!
Har en fråga. Låter kortet mycket under load?
Har tänkt att köpa ett sådant kort själv men är lite osäker på ljudnivån.

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt med backplate!

Permalänk
Medlem

Detta är inte ett modd.

Permalänk

Precis, det är ingen mod om det är "bolt-on" -.-

Visa signatur

Main: Antec P280 - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i7 2600k - ASUS Direct CU II GTX 560ti SLI - 8GB Corsair Vengeance CL9 1600 mhz - Antec H2O 620 - Corsair Force F120 - Corsair TX650
Mobil: Samsung Galaxy S III
Laptop: HP Probook 4320s

Permalänk
Permalänk

En liten fråga bara? Vart är själva modden? en backplate är inget jag kan se på något som helst sätt som en modd, då man beställer det och bara skrivar dit det, du gör ju ingen som helst modifikation. inte ur min syn på det hela iaf :/

Visa signatur

Mobo: ASUS X58 SABERTOOTH, CPU: Core-i7 960, RAM: 3x2GB HyperX 1600MHz + 3x2GB XMS3 1600MHz, GPU: 2x ASUS RADEON HD6870 1GB Direct CU: SSD A-DATA SP900 256GB

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Bokenbergen:

Detta är inte ett modd.

Självklart är det en modifikation av ett grafikkort från orginalutförande

Har jag en penna och sätter ett gummiband runt om den är det en modifikation av min penna, w00t

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bokenbergen:

Detta är inte ett modd.

Skrivet av DiddeBanana:

Precis, det är ingen mod om det är "bolt-on" -.-

Skrivet av InZ-Audio:

En liten fråga bara? Vart är själva modden? en backplate är inget jag kan se på något som helst sätt som en modd, då man beställer det och bara skrivar dit det, du gör ju ingen som helst modifikation. inte ur min syn på det hela iaf :/

Se det som ni vill men i mina ögon är det en modd.

Permalänk

Jag fattar inte....skickar EVGA backplate i paketet eller måste man beställa det extra? Och om de skickar med den...varför har de inte monterat den från början???

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Jag fattar inte....skickar EVGA backplate i paketet eller måste man beställa det extra? Och om de skickar med den...varför har de inte monterat den från början???

du beställer den. men det finns modeller med denna monterad redan samt ett high high airflow bracket.

Permalänk

Synd att man sitter på ett Palit. Hade mycket gärna viljat ha en backplate till mitt med.

Visa signatur

gtx 690 | i7 3960x 5 GHz | 32 GB 2133MHz | 8TB | 500GB SSD

Permalänk

Passar den här backplaten till windforce editionen också eller?