Diablo III Beta öppnas för alla

Permalänk

samma sak här

Visa signatur

Chassi: Define R4 Nätdel: NZXT HALE 90 80+Gold 1000W CPU: Intel i7 3820 Mobo: Msi x79 gd-45(8d) GPU: Gtx 590 Minne: Kingston 16GB 1600MHz SSD:Intel 520 Helt vattenkyld Ek watercooling

Permalänk
Medlem

Tycker att det är högst märkligt hur ett företag med sådana resurser som Blizzard, gång på gång, release efter release (varesig det gäller beta eller ej), gör oss konsumenter besvikna. Varför förebygger de inte detta?

Visa signatur

Citera för svar!

i5 2500k @ 4.6 GHz - 2x HD6950@CF - 8 GB CL8 VENGEANCE @ 1866 MHz

Permalänk
Medlem

Vad är battletag? om man har sc2 är det lungt då eller?

Permalänk
Medlem

Skumt error 12 This battle.net account does not have a diablo III license attached to it.
Ska man ju inte behöva är ju beta xD verkar som de spökar lite...

Visa signatur

Stationär 1: I7 3770K 4,5Ghz | Corsair H100I|Sapphire 7970|Asus P67 Sabertooth|Corsair Vengeance 16GB|XFX 750W|Samsung 840 PRO 256GB| Corsair Obsidian 650D|
Stationär 2: I7 4790K|Corsair H60|Asus STRIX 970|Asus Maximus VI Impact|Kingston Savage 16GB 2400Mhz|Fractal Design Integra M 650W|Samsung 850 EVO 250GB|Fractal Design Node 304|

Permalänk
Medlem

Får "Unable to connect to the service or the connection was interrupted (Error 3003)" varje gång jag försöker logga in

Visa signatur

Stationära: Fractal Design - Arc # Intel core i5 2500k # Asus p8p67 # Corsair Vengeance 2*2Gb # Asus 6870 dc # Corsair HX 650W # Förberedd för ssd(Coming soon.................in Arc)
Bärbara: skärm 17". Cpu: 1,9Ghz intel certino. Gpu: Nvidia 6100. Hdd: 80Gb
Modda det som går och det som inte kan moddas ska moddas lite till

Permalänk
Medlem
Skrivet av moire:

say what?

Läste lite på sidan du länkade till, drog mina egna slutsatser utifrån världsbilden som hemsidan förmedlar.

Visa signatur

Playstation 4 + Nintendo Switch
R7 5800x3d - MSI B450 - RTX 3080 TUF - EVGA 650w G3 - ASUS PG279Q

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Narien:

Är du säker på att du är inne på eropeiska?

Kollade i options under Account nu, den har visst switchat tillbaks till "The Americas" trots att jag valde EU... O_O

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Medlem

Känns ju härligt att det är så nära release nu och servrarna pallar inte trycket. Hur ska det gå på releasedagen då?

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

hehe aja då försökerj ag iaf komma in på "rätt" den amerikanska

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gender Bender:

Känns ju härligt att det är så nära release nu och servrarna pallar inte trycket. Hur ska det gå på releasedagen då?

Antagligen bättre eftersom t.ex. jag inte kommer att försöka på releasedagen ^^. Och jag är antagligen inte ensam om det heller. Ingen tackar nej till en gratis lunch lixom...

Men att ge bort 500 spänn till Blizz/Activision... Meh, inte utan att ha testat spelet först.

Visa signatur

Playstation 4 + Nintendo Switch
R7 5800x3d - MSI B450 - RTX 3080 TUF - EVGA 650w G3 - ASUS PG279Q

Permalänk

Saxat från battlenet forumet:

"Man, this IS a stress test... but for us, not for the servers... "

Tyckte de va roligt:)

Visa signatur

Nya spelmaskinen: [i5 4670K][MSI GTX 760][MSI Z87-645 gaming][8 GB Corsair Vengeance LP DDR3][Coolermaster Hyper 212 EVO][Win7 64-bit] "Inhandlad för BF4"

Gammal-datorn, avställd just nu:P [qq6600@3,4 ghz][Gainward GTX 560 ti][Asus P5N-D][4GB Corsair DDR2][Coolermaster TX3][Win7 64-bit] "Gammal rullar på, kvalité".

Permalänk
Medlem

Played it and now Im done, conclusion... not buying it.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mozelito:

Played it and now Im done, conclusion... not buying it.

Du kommer köpa det

Visa signatur

Playstation 4 + Nintendo Switch
R7 5800x3d - MSI B450 - RTX 3080 TUF - EVGA 650w G3 - ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av DellaK:

Antagligen bättre eftersom t.ex. jag inte kommer att försöka på releasedagen ^^. Och jag är antagligen inte ensam om det heller. Ingen tackar nej till en gratis lunch lixom...

Men att ge bort 500 spänn till Blizz/Activision... Meh, inte utan att ha testat spelet först.

Återstår att se

Någon som vet förresten om det spelar någon roll i fall man har EU-klienten och försöker logga in på amerikanska servern?

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrTin:

är det EU lr US server man ska ha?

när jag har laddat ner installern så laddas det bara sedan händer inget ? jag har testat både eu och us. några tips?

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gender Bender:

Återstår att se

Någon som vet förresten om det spelar någon roll i fall man har EU-klienten och försöker logga in på amerikanska servern?

enligt https://twitter.com/#!/Bashiok ska det inte ha betydelse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xaljon:

Får "Unable to connect to the service or the connection was interrupted (Error 3003)" varje gång jag försöker logga in

Byt server under "account" till "the americas"

Visa signatur

Ohrstrom @ Macbook Pro 15,4" 2.2 GHz Intel I7, 8 GB 1333 MHz DDR3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Narien:

enligt https://twitter.com/#!/Bashiok ska det inte ha betydelse.

Alltså jag tror inte klienten skiljer sig, det är bara språkskillnad, brittisk engelska eller amerikansk engelska. (och några andra språk)

Visa signatur

Ohrstrom @ Macbook Pro 15,4" 2.2 GHz Intel I7, 8 GB 1333 MHz DDR3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ziggy_:

när jag har laddat ner installern så laddas det bara sedan händer inget ? jag har testat både eu och us. några tips?

Mac eller PC?

Visa signatur

Ohrstrom @ Macbook Pro 15,4" 2.2 GHz Intel I7, 8 GB 1333 MHz DDR3

Permalänk
Medlem

Jag har försökt ladda ner båda EU och US klienten flera gånger under dagen, säkert 10gånger, bara för att få EU klienten, men alla heter samma sak, så jag tror dom bara har en klient och sen får man välja server i options.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk

Är väl bara bra att det krånglar, test är väl till för att hitta fel o brister?

Visa signatur

Intel Core i5-3570K (Corsair H60) | ASUS P8Z77-V | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB | ASUS 680 DCUII TOP | Corsair HX 850W 80+ | Samsung SSD Basic 830-Series 256GB, Western Digital Caviar Green 2TB | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

när jag startar Beta Setup så blir det så här sedan händer inget förutom att en map i document blir skapad med ca 6 text document :/

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piucas The Maste:

Är väl bara bra att det krånglar, test är väl till för att hitta fel o brister?

Bra för blizzard, mindre bra/kul för oss som inte fått chansen att testa spelet än.

Visa signatur

Ohrstrom @ Macbook Pro 15,4" 2.2 GHz Intel I7, 8 GB 1333 MHz DDR3

Permalänk
Medlem
Skrivet av DellaK:

Muslimernas fel, de är ju så många, eller?

Sant, tillsammans med bögarna.

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk
Medlem

Någon som kommer in på EU? Själv får jag bara Error #3003. Googlade det, och lösningarna verkar... helt skumma, antar att det bara är login servern som är överbelastad. Kommer väl lagom in i natt någon gång

Permalänk
Medlem

Du ska in på amerikanska, inte europeiska

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ziggy_:

när jag startar Beta Setup så blir det så här sedan händer inget förutom att en map i document blir skapad med ca 6 text document :/
http://img36.imageshack.us/img36/6196/captureqv.jpg

ah fixat! :D, det var min webbläsare som hade gömt ålder panelen ^^ Nvm

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bollebop:

Någon som kommer in på EU? Själv får jag bara Error #3003. Googlade det, och lösningarna verkar... helt skumma, antar att det bara är login servern som är överbelastad. Kommer väl lagom in i natt någon gång

Eu funkar inte, US som gäller verkar det som.

EDIT: Med tanke på hur dåligt det funkar får man väl ge blizzard en passande känga, alla som spelat wow hänger med i svängarna...

"YOU ARE NOT PREPARED"

Visa signatur

Ohrstrom @ Macbook Pro 15,4" 2.2 GHz Intel I7, 8 GB 1333 MHz DDR3

Permalänk
Medlem

Suck.. Kunde de ju gått ut med. men tack, vet inte om jag orkar testa det då.. ping till us + överbelastade servrar. skojj!

Permalänk
Medlem

Bashiok ‏ @Bashiok
@Mackieirl The open beta is *only* being held on "The Americas" region.