Diablo III Beta öppnas för alla

Permalänk
Medlem

Hoppas det inte blir korvstoppning ikväll när en bajsiljard personer och deras morsor försöker logga in samtidigt. Har redan fått ett gäng kompisar att hoppa på hype-tåget så det vore pinsamt om det hela slutade i ett gigantiskt antiklimax.

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk
Medlem

redan spelat det ett par månader nu xD

Visa signatur

Stationär: Rysk Super Maskin

Permalänk
Medlem
Skrivet av lucaz:

Pringles, check
Dill och Gräslök-dip, check
1kg lösviktsgodis, check

Halvt kilo godis, 39 kr/k från Netto. Ja tamejfan nu är det gött å leva.

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk
Inaktiv

Jaaa, nämen fan vad trevligt att vi vanliga dödliga får spela också. Synd bara att jag fick en betanyckel till dota 2 nyss, jag kommer ju inte få tid över att sova.

Permalänk
Medlem

Har problem med setupen, kan ladda ner och allt men när jag sätter igång den kommer jag kanske till 70% och sen stannar där och rör sig inte. Har sett fler med samma problem om det är någon som har en lösning citera snälla!

Permalänk

Jag drog ner detta imorse innan jobbet. De gick snabbt runt 10mb/s :P. Där emot tror jag de blir värdlens lagg fest 21:01. Eller att servern krashar. Som de gjorde när Lich king kom till WoW. Jösses vilket lagg de var där i de första dagarna. Men men bara tacka att ta emot att man får testa :P..

21:01 Cu in the game!

Permalänk

haha lite roligt o läsa alla kommentarer där alla blir tokig för att dem inte kommer in men servrarna öppnar ju inte fören 21:00 xD
läs bättre grabbar

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3570k 4,6 MHz | MODERKORT:Asus maximus v formula| GPU: XFX Radeon HD 6870 1GB edition - Sapphire Radeon HD 6870 1GB | PSU: corsair AX850 80+ | CHASSI: cooler master II| RAM: corsair xms3 12GB | OS: Windows 7 64 bit

Permalänk
Medlem

Strategiskt datumval från Blizzards sida med tanke på att TERA har OB samma tider? Nu måste jag ju splittra mig(!) dock så blir det nog inget mer WoW för min del...

Permalänk
Medlem

Tur man redan har betan nerladdad så man slapp det nu när man slutade jobbet. 2 timmar kvar.
Blir och skruva ihop en bokhylla från Ikea lagom tills servrarna är uppe och rullar. Kan nog hinna med och klämma in ett par avsnitt scrubs med dessutom

Permalänk
Medlem

här har vi Fiber

laddar hem i stabila 13,5 MB/sek tog några minuter haha!

Permalänk
Medlem
Skrivet av manne12:

Strategiskt datumval från Blizzards sida med tanke på att TERA har OB samma tider? Nu måste jag ju splittra mig(!) dock så blir det nog inget mer WoW för min del...

Du tror inte det var planerat? Swtor har också weekend trial nu denna helgen...

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

T - 58min..... ^^

Visa signatur

5600X | ROG STRIX X570-F | 4x8Gb Crucial 3600 CL16 | Sapphire Vega56 + Morpheus II | WD Black SN850 1TB | CM Silent Pro Gold 700w

Permalänk
Medlem

Vafan stog det inte 20.00 förut???

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av lucaz:

Pringles, check
Dill och Gräslök-dip, check
1kg lösviktsgodis, check

Ingen dricka? Du kommer kommer ju bli torr i munnen med bara det där!

Permalänk

Går inte snabbt från Blizzards servrar inte!

Skrivet av biorrith:

Ingen dricka? Du kommer kommer ju bli torr i munnen med bara det där!

Jag sitter här med endast en vattenflaska och väntar på att betatestningen ska dra igång. Det räcker gott och väl! Då slipper man dessutom att få fettiga tangenter av att man pillar med chips eller dylikt!

Permalänk
Medlem

Var och handlade 8L cola och 2st 200G Marabou, redo!

Permalänk
Medlem

Ingen som kommit in än? Eller är dom väldigt punktliga med att öppna upp?

Permalänk

tokladdad!!! säg till när ni får igång det

Visa signatur

Nya spelmaskinen: [i5 4670K][MSI GTX 760][MSI Z87-645 gaming][8 GB Corsair Vengeance LP DDR3][Coolermaster Hyper 212 EVO][Win7 64-bit] "Inhandlad för BF4"

Gammal-datorn, avställd just nu:P [qq6600@3,4 ghz][Gainward GTX 560 ti][Asus P5N-D][4GB Corsair DDR2][Coolermaster TX3][Win7 64-bit] "Gammal rullar på, kvalité".

Permalänk
Medlem

Snus - check
Påskmust - check
Snus - check
Ingen fast föda sen i morse - check
Tom flaska - check

NU KÖR VI!

Visa signatur

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Permalänk
Medlem

Får error 3005 bara player disconnected

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

samma här

Permalänk

samma här so far

Visa signatur

Nya spelmaskinen: [i5 4670K][MSI GTX 760][MSI Z87-645 gaming][8 GB Corsair Vengeance LP DDR3][Coolermaster Hyper 212 EVO][Win7 64-bit] "Inhandlad för BF4"

Gammal-datorn, avställd just nu:P [qq6600@3,4 ghz][Gainward GTX 560 ti][Asus P5N-D][4GB Corsair DDR2][Coolermaster TX3][Win7 64-bit] "Gammal rullar på, kvalité".

Permalänk
Medlem

Laddar och sedan får ett error.. Först fick jag med error 3005 sen ändra jag server till europe

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk

saft och popcorn redo ju!

Visa signatur

Nya spelmaskinen: [i5 4670K][MSI GTX 760][MSI Z87-645 gaming][8 GB Corsair Vengeance LP DDR3][Coolermaster Hyper 212 EVO][Win7 64-bit] "Inhandlad för BF4"

Gammal-datorn, avställd just nu:P [qq6600@3,4 ghz][Gainward GTX 560 ti][Asus P5N-D][4GB Corsair DDR2][Coolermaster TX3][Win7 64-bit] "Gammal rullar på, kvalité".

Permalänk
Medlem

är det EU lr US server man ska ha?

Visa signatur

5600X | ROG STRIX X570-F | 4x8Gb Crucial 3600 CL16 | Sapphire Vega56 + Morpheus II | WD Black SN850 1TB | CM Silent Pro Gold 700w

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spurman:

samma här

Skrivet av Kalaskulan:

samma här so far

Skrivet av Ac3R:

Laddar och sedan får ett error.. Först fick jag med error 3005 sen ändra jag server till europe

och samma här, The Americas = Error 3005
Får något annat error när jag prövar europe. Kan ju vara så att det är ett par miljoner personer som sitter och försöker varje sekund :b

Permalänk
Medlem

error här också...

Visa signatur

3770K@4,5, Kingston hyperbeast 2133 Mhz, Gigabyte z77x - ud3h, Corsair H150i rgb, Corsair HX750i, Fractal Define-c.

"-Trying is the first step towards failure" Homer Simpson

Permalänk
Medlem

3005? Jag får error 3003

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk

error 3003 får jag. Unable to connect to server typ

Visa signatur

Nya spelmaskinen: [i5 4670K][MSI GTX 760][MSI Z87-645 gaming][8 GB Corsair Vengeance LP DDR3][Coolermaster Hyper 212 EVO][Win7 64-bit] "Inhandlad för BF4"

Gammal-datorn, avställd just nu:P [qq6600@3,4 ghz][Gainward GTX 560 ti][Asus P5N-D][4GB Corsair DDR2][Coolermaster TX3][Win7 64-bit] "Gammal rullar på, kvalité".

Permalänk
Medlem

Är det europa eller amerika vi ska köra på?